Met dat idee hebben ze zich ook aangemeld meen ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo denkt Peter er ook over. Elkaar ondersteunen en niet constant jennen. Samen doorstaan wat de streamers voor ze in petto hebben..
Och, we draaien al tien jaar. Maar de kritiek zou terecht zijn. Dat zonder meer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:39 schreef Espabilado het volgende:
Als ik TBO crew was zou ik t nu niet kunnen laten kritiek te geven op het draaien van Fok
'iedereen zenders checken' toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
dat was toch een cue? batterij wisselen? dat jeroen zn opdracht gehaald had ofzo?
Volgens de index heeft het forum op dit moment zo'n 900 ingelogde gebruikers en 2000 bezoekers, wellicht is dat een verklaring?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
ligt het nou aan mij of is FOK! heeeeeeel erg traag op dit moment, zoniet onbereikbaar...
hoezo, kom je met je teddybeer aanvallen ?quote:
Ligt niet aan jou.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
ligt het nou aan mij of is FOK! heeeeeeel erg traag op dit moment, zoniet onbereikbaar...
Dit is de eerste keer in een half uur dat het me lukt überhaupt iets te bekijken.
Ach zaterdag is hij pleitte.quote:Hopelijk ligt het aan de hoeveelheid FOK!kers die willen protesteren tegen het feit dat Jeroen gewoon doorgaat met z'n pesterijen, nu tegen Marielin. Hij heeft blijkbaar de smaak te pakken en denkt dattie in DGK zit.
Haha iig Peter... Jeroen heeft een geheel eigen interpretatie....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Met dat idee hebben ze zich ook aangemeld meen ik.
klopt, het is extreem druk. met name in het bunkerforumquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens de index heeft het forum op dit moment zo'n 900 ingelogde gebruikers en 2000 bezoekers, wellicht is dat een verklaring?
Ik vind sowieso dat wil je je overlever noemen je moet kunnen afkicken in zo'n bunker. Hoe wouden ze dat in een échte bunker doen? En dan kan je wel roepen is oneerlijk met de nietrokers maar ze wisten dat het risico er in zat dat ze zonder peuken konden komen te zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:52 schreef Spooky4u het volgende:
Jeroen nu ook de sigaretten in te laten leveren is ook leuk natuurlijk. Kijken hoe Jeroen daarop reageert.
dat moet nog maar blijken. als we niet (meer) in de maling worden genomen zorg ik dat jeroen er weer evenredig veel positieve stemmen bijkrijgt. Dat heb ik toegezegd dus maak ik ook waar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou.Het is slecht bereikbaar momenteel
[..]
Ach zaterdag is hij pleitte.
Ook weer in zo'n belachelijke poll om een individu in een opwelling te belonen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef bunkerman het volgende:
[..]
daar is over gestemd dus daar heeft ze sowieso recht op...............
als van begin af bekend was geweest dat t een treitershow zou gaan worden , hadden Peter en Pim zich vast niet aangemeldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha iig Peter... Jeroen heeft een geheel eigen interpretatie....
Is ook wel mooi een beetje met elkaar spelen... maar Jeroen is gewoon te sterk voor de rest en dat maakt het, voor mij iig, vervelend om naar te kijken.
Je laat een LTS-er ook geen Havo examen doen.
Bull. De makers gaan echt hun concept niet presenteren als zijnde 'anti-terreur' en dan intussen toch bewust een rotte appel in het spel zetten. Dat is wachten op geīrriteerde kijkers imhoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha iig Peter... Jeroen heeft een geheel eigen interpretatie....
Is ook wel mooi een beetje met elkaar spelen... maar Jeroen is gewoon te sterk voor de rest en dat maakt het, voor mij iig, vervelend om naar te kijken.
Je laat een LTS-er ook geen Havo examen doen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
dat moet nog maar blijken. als we niet (meer) in de maling worden genomen zorg ik dat jeroen er weer evenredig veel positieve stemmen bijkrijgt. Dat heb ik toegezegd dus maak ik ook waar.
dan hoop ik dat je blijft vinden dat je in de maling wordt genomen, van mij mag hij er absoluut uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
dat moet nog maar blijken. als we niet (meer) in de maling worden genomen zorg ik dat jeroen er weer evenredig veel positieve stemmen bijkrijgt. Dat heb ik toegezegd dus maak ik ook waar.
Zou het niet goedkoper zijn geweest om gewoon even tot het laatste uur van het stemmen te wachten met je oordeel?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
eens, maar dat is wat anders dan doelbewust rokertje pesten omdat dat een makkelijk doelwit is natuurlijk. Marielin gaf al aan dat ze desnoods gewoon stopt met roken en daar zie ik haar ook wel voor aan. Die nacht buiten drukte ze de peuk ook zonder morren uit toen ze hoorde dat ze daar niet mocht roken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat wil je je overlever noemen je moet kunnen afkicken in zo'n bunker. Hoe wouden ze dat in een échte bunker doen? En dan kan je wel roepen is oneerlijk met de nietrokers maar ze wisten dat het risico er in zat dat ze zonder peuken konden komen te zitten.
Komen ze ook laat achterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Spooky4u het volgende:
Camera in Isolatie kapot. 5000 eurootjes. Tot nader order...
En stel niet ? Dan zitten we met een stelletje kleurloze mensenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Jeroen er bijna uit, dan zal het een heel stuk rustiger worden in het bunkerforumquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt, het is extreem druk. met name in het bunkerforum
je zou roken ook gewoon vrij kunnen geven... en daar niet mee fucken. We nemen Jeroens pillen toch ook niet af. Die heeft ie tenslotte ook voor z'n gemoedstoestand.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat wil je je overlever noemen je moet kunnen afkicken in zo'n bunker. Hoe wouden ze dat in een échte bunker doen? En dan kan je wel roepen is oneerlijk met de nietrokers maar ze wisten dat het risico er in zat dat ze zonder peuken konden komen te zitten.
Wellicht kun je beter niet in zo'n prgramma gaan als je rookt, daar heb je gelijk in. Maar het toch ook de beslissing van de makers om ze toch toe te laten? Daar dan vervolgens continue mee lopen fucken is vreselijk flauw.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja, daar zit bijna geen verschil in. Medicijnen voorgeschreven door een arts, of een verslaving aan nicotinequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef akveor het volgende:
[..]
je zou roken ook gewoon vrij kunnen geven... en daar niet mee fucken. We nemen Jeroens pillen toch ook niet af. Die heeft ie tenslotte ook voor z'n gemoedstoestand.
susiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef Susi het volgende:
[..]
En stel niet ? Dan zitten we met een stelletje kleurloze mensen
Fair enoughquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja idd het moet gewoon of zijn; helemaal niet, of een standaard hoeveelheid... maar dat hele rookgebeuren moet niet bijna het grootste onderdeel van het spel worden.... lijkt steeds meer het rokersspel dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Wellicht kun je beter niet in zo'n prgramma gaan als je rookt, daar heb je gelijk in. Maar het toch ook de beslissing van de makers om ze toch toe te laten? Daar dan vervolgens continue mee lopen fucken is vreselijk flauw.
zullen we knuffelen ? ik wil een knuffelquote:
puntenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef blomst het volgende:
Niets over wat er te winnen valt of te verliezen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |