En maak ze dan allemaal 007quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
van elke bewoner iets van ondergoed of sokken dragen.
Hij zal wel voor een maand mee genomen hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij denkt dat de voorraad pillen ook oneindig is in een bunker? Op een gegeven moment zal hij ook zonder moeten. Als het maar lang genoeg duurt.
Hij moet helemaal niet zonder, aangezien die pillen door een arts zijn voorgeschreven. Het is een belachelijke vergelijking die je trekt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij denkt dat de voorraad pillen ook oneindig is in een bunker? Op een gegeven moment zal hij ook zonder moeten. Als het maar lang genoeg duurt.
ja zag het net ook gebeuren. Bart was het zeker vergeten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jeroen heeft al een privè item ingeleverd
ik ben ff aan het nadenkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eens, maar goed. Polls houden over wat er in de polls moet komen lijkt mij iets te veel van het goede, dus we moeten keuzes maken. Daarom ook hier de vraag, hebben jullie nog suggesties?
het is Peter geworden!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:20 schreef Danny het volgende:
[..]
volgens mij was Pim door de poll aangewezen als opvolger.
medicijnen krijg je van een dokter vind ik toch een heel verschil met sigaretten die juist worden afgeraden en niet op recept krijgtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap het verschil wel. Maar het gaat toch om de gemoedstoestand? Iemand z'n nicotine ontnemen kan misschien wel hetzelfde effect hebben dan iemands pillen ontzeggen. Alleen kan het laatste niet.
Idd, voorgeschreven medicatie is heel wat anders dan een verslaving.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet helemaal niet zonder, aangezien die pillen door een arts zijn voorgeschreven. Het is een belachelijke vergelijking die je trekt.
ah ok. in dit geval:quote:
Geef hem een schuursponsje en laat hem al het glimmende opruwenquote:
Zucht... laat Peter het Jeroen zo makkelijk mogelijk maken in de bunker... maar zodra iemand het opvalt dan is hij af!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |