wie zegt dat dat zo is? hij zal vast genoeg moslims spreken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:46 schreef wallofdolls het volgende:
Het blijft alleen zo apart dat Wilders de discussie met álle moslims uit de weg blijft gaan. Er zijn zat voorbeelden van Moslims die het echt niet slecht met Nederland voor hebben.

Denk je? Dat lijkt me stug eigenlijk. Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie zegt dat dat zo is? hij zal vast genoeg moslims spreken.

omdat hij ook spreekuur heeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk je? Dat lijkt me stug eigenlijk. Hoe kom je daarbij?

Ja heel Nederlands om vrouwen te ronselen voor prostitutie, drugsdealen, mensen op straat bedreigen, in elkaar slaan, tasjes roven e.d.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:52 schreef Alulu het volgende:
jaja mooi fabeltje met dat "onaangepast" tuig. juist zeer aangepast alleen niet aan het ideaalbeeld dat velen hebben. vergelijk het eens met de eerste generatie zou ik zeggen die echt nog tot hun 18e of 25e in marokko woonden en opgroeiden. deze jeugd van nu is hier opgegroeid en zeer nederlands, de ik-doe-wat-ik-wil mentaliteit, schijt aan anderen, schijt aan de overheid en alles wat met gezag heeft te maken, trek je je muil open dan moet je opt*fen, alles voor doekoes en mooie pattas en smatjes hosselen etc.
Zeer Nederlands hoor, een trend die je veel breder door kan trekken namelijk in de samenleving.

Jajaja, hij wil al niet eens met zijn collega-politici praten als ie ook maar enigszins een puntje van gelijk dreigt te verliezenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie zegt dat dat zo is? hij zal vast genoeg moslims spreken.

Heb je het nu over de VOC mentaliteit?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:00 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ja heel Nederlands om vrouwen te ronselen voor prostitutie, drugsdealen, mensen op straat bedreigen, in elkaar slaan, tasjes roven e.d.

Zijn punt was dat je eerder zou vallen over termen als 'haatbaard' dan over 'haatpruik/kuif/whatever'. Helaas voor jou geef je hem hierbij nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Een haatbaard pardon ? Waar is jou fatsoen gebleven ??.
Je hebt niks in te brengen dus ga je je maar on fatsoen reageren ?

Kerel, waarom iets van eeuwen terug erbij halen? Dit is de realiteit van 2009 in de grote steden.quote:

Jij bent anders ook lekker aan het shoppen, alsof criminaliteit inherent is aan bepaalde culturen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:06 schreef LENUS het volgende:
[..]
Kerel, waarom iets van eeuwen terug erbij halen? Dit is de realiteit van 2009 in de grote steden.

quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:00 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ja heel Nederlands om vrouwen te ronselen voor prostitutie, drugsdealen, mensen op straat bedreigen, in elkaar slaan, tasjes roven e.d.
 Ja, dat is inderdaad heel Nederlands. Hebben allochtonen daar het patent op ofzo?
 Ja, dat is inderdaad heel Nederlands. Hebben allochtonen daar het patent op ofzo?  

Een datingsite die op een specifieke groep gericht is. Ongelofelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef Newyorkuni22 het volgende:
http://www.muslima.com/Dutch/Default.cfm?ovchn=GGL&ovcpn=Dutch+Netherlands+Content+Image+Ads+Muslim+Brides&ovcrn=image+ad1&ovtac=PPC&gclid=CO-X0ujiyJoCFUIM3godFARH4A
Check die banners rechts

Discriminatie zeg ik je!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een datingsite die op een specifieke groep gericht is. Ongelofelijk.

Ja ze hebben het zo ontzettend moeilijk, wat erg eigenlijk he. Ze zijn eigenlijk slachtofferquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:02 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Laatst was er bij P&W een Marokkaanse vrouw die e.e.a. vertelde over hoe in de eind jaren 70 de basis is gelegd voor de huidige problematiek. Zo zijn het niet de Moslims , maar was het toen de staat die de moskeeen belangrijk heeft gemaakt.
Meisjes die eigenlijk naar school wilden kregen het advies om dit vooral niet te doen. Ze konden beter bij moeder thuis huishoudelijke taken verrichten dan naar school gaan. De leerplichtambtenaar kneep wel een oogje toe in die gevallen.
De generatie meisjes van toen zijn de moeders van nu. Spreken niet of nauwelijks Nederlands en deelnemen aan de maatschappij dmv arbeid of andere zaken vinden niet of nauwelijks plaats. Met het beeld dat zij van de wereld hebben voeden ze hun eigen kinderen weer op.
Et voila , een groot maatschappelijk probleem is geboren.
(ze heeft ook een boek geschreven waar ik de titel helaas niet ken)

Kloptquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:17 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ja ze hebben het zo ontzettend moeilijk, wat erg eigenlijk he. Ze zijn eigenlijk slachtoffer

Voeg de daad bij het woord en begin en neem een paar van bontkraagslachtoffers in je huis op zou ik zeggen.quote:

Voor jou bestaat er maar een groep Marokkanen. Vervelende jochies met petjes en bontkragen . Dat het merendeel wél functioneert hoor ik je niet over.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
Voeg de daad bij het woord en begin en neem een paar van bontkraagslachtoffers in je huis op zou ik zeggen.

quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:45 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Voor jou bestaat er maar een groep Marokkanen. Vervelende jochies met petjes en bontkragen . Dat het merendeel wél functioneert hoor ik je niet over.
Je bent vast een verbeten man, die een hoop tegenslagen in het leven te verwerken hebt gekregen, en daar moet natuurlijk iemand voor boeten. Je ex vrouw is ongeschikt want die is inmiddels alweer jaren gelukkig met een niet-verbeten man.
Je leven zuigt. En maar (sc)huilen achter ome Geert's brede schouders. Ga iets doen dude. Iets positiefs, niet dat jammeren achter je pc. De Moslims zijn niet schuldig aan jouw problemen racistisch uilskuiken.

haha, altijd leuk. Als je een andere mening hebt dan de geplaveide linkse doctrine, ben je dom, mislukt en verzuurd. Hoe simpel kun je zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:45 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Voor jou bestaat er maar een groep Marokkanen. Vervelende jochies met petjes en bontkragen . Dat het merendeel wél functioneert hoor ik je niet over.
Je bent vast een verbeten man, die een hoop tegenslagen in het leven te verwerken hebt gekregen, en daar moet natuurlijk iemand voor boeten. Je ex vrouw is ongeschikt want die is inmiddels alweer jaren gelukkig met een niet-verbeten man.
Je leven zuigt. En maar (sc)huilen achter ome Geert's brede schouders. Ga iets doen dude. Iets positiefs, niet dat jammeren achter je pc. De Moslims zijn niet schuldig aan jouw problemen racistisch uilskuiken.

Over het algemeen klopt het wel natuurlijk. Je bent een verbeten mislukkeling toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef LENUS het volgende:
[..]
haha, altijd leuk. Als je een andere mening hebt dan de geplaveide linkse doctrine, ben je dom, mislukt en verzuurd. Hoe simpel kun je zijn.

En alle Marokkanen dragen bontkraagjes en zijn recidiverende straatterroristjes. Juist ja .... Over simpel gesprokenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef LENUS het volgende:
[..]
haha, altijd leuk. Als je een andere mening hebt dan de geplaveide linkse doctrine, ben je dom, mislukt en verzuurd. Hoe simpel kun je zijn.

Zodra de argumenten zijn opgedroogd komen de beledigingen. Ik had niet anders verwacht van je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Over het algemeen klopt het wel natuurlijk. Je bent een verbeten mislukkeling toch?
Waarom anders die boosheid, die discriminatie, die woede, die vooroordelen en dat racisme?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |