Been there, done that.quote:
Dit is toch ook een soort MSN?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef CaLeX het volgende:
Goede klacht!
Zullen we er ff over praten via de msn??
En dan stiekem geen bijlage 2 hebben?quote:Planning
Zie bijlage 2 voor een gedetailleerde planning.
Als je Mbo doet niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Isdatzo het volgende:
Zouden ze het merken als ik het zo doe:
[..]
En dan stiekem geen bijlage 2 hebben?
in dat geval; a/s/l??quote:
quote:
En dan moet ik jou tips geven?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:34 schreef Florian_ het volgende:
Terechte klacht.
Ik had 4 maanden om af te studeren. Nu nog 2 weken. Ik moet nog een hele thesis schrijven
Niet iedereen is vrouw hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Ladidadida het volgende:
Multitasken!
Die dingen kun je toch wel tegelijk? Stukje typen, gesprek voeren en nieuws lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja datiszo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Of de dag al opgegeven hebben en bij jezelf denken: "maar morgen ga ik écht!! iets doen."quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef hoerezooi het volgende:
dit is zoo herkenbaar en elke morgen als ik uit mn bed stap maar denken "en vandaag zet ik msn gewoon niet aan"Maar dit lukt gewoon niet
heb ook nog maar paar weken voor zo verschrikkelijk veel
Klopt. Vandaag is het morgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of de dag al opgegeven hebben en bij jezelf denken: "maar morgen ga ik écht!! iets doen."
En dan is het 'morgen':.
.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
Aha. Komt me bekend voor.
Precies mijn invulling toen ik mijn stages liep
Ohja: Nu ik werk is het niet anders eigenlijk
Geloof me....quote:
Ja, tof idee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef Flappekz het volgende:
Bestaat er niet iets als een "9-to-5-ban" ?
Is je brommert al weer gefixt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of de dag al opgegeven hebben en bij jezelf denken: "maar morgen ga ik écht!! iets doen."
En dan is het 'morgen':.
.
Symptoombestrijdingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, tof idee.
Zo'n knopje die je kan aanklikken zodat je automatisch een ban krijgt voor een dag
Nou. Mijn thesis hoort dus bij "urgent". En dan? Dan doe ik nog nietsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef sander-3 het volgende:
En een ander ding is dat je je werk in kunt delen in deze groepen:
[ afbeelding ]
En dan kijken waar je het meeste tijd aan wilt uitgeven.
Dat is wel een tegenvallerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:37 schreef Frollo het volgende:
Herkenbaar.
Ik hoopte altijd dat het vanzelf wel zou overgaan als ik ouder werd en een echte baan zou krijgen, maar helaas.
Fok zou gewoon verboden moeten worden.
Jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou. Mijn thesis hoort dus bij "urgent". En dan? Dan doe ik nog niets
Ik kreeg tijdens m'n stage de meeste dingen gedaan als ik thuis wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zal je een ferme schop onder den kont geven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neuh, schade valt heel erg mee dus ik wacht gewoon tot er op marktplaats/ebay/etc goede kappen voorbij komen. Ga iig geen 270 euro voor een nieuwe betalen.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dan nog de goede browsers om mee te FOK!ken...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:45 schreef dribbel79 het volgende:
IE van je desktop aflsopen, MSN eraf donderen...scheelt de helft?
Operaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dan nog de goede browsers om mee te FOK!ken...
quote:In heaven, all interesting people are missing. says:
shh, wacht ff.. baas van de baas komt kiek'n
Alsof ik het zelf geschreven hebquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, dat. Ik zit hier dus op stage (![]()
![]()
....
) en ik moet nog 'even' wat documentatie afmaken. Probleem is alleen dat ik iedere keer na 5 zinnen op papier te hebben gezet weer iets anders ga doen. Even Fok checken, nieuwssite hier, nieuwssite daar, nog een keer m'n email checken, even random iemand op msn aanspreken en een doelloos gesprek hebben, nog een keer Fok checken, zinloze e-mails sturen, etc.
Dan na een tijdje denk ik bij mezelf van: 'zeg, je ging nu toch aan die documenten werken, lamzak'. En na een minuut of 3 begint het hele verhaal weer opnieuw
.
En dan aan het eind van de dag constateren dat je wéér amper iets uitgevoerd hebt terwijl de deadlines steeds maar dichterbij komen.
!
Dit word engquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
En aan het eind van elke dag jezelf voorhouden om morgen toch écht!! iets te gaan doen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet iedereen is vrouw heNopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Je voelt je wel héél stoer nu..quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef hoerezooi het volgende:
sinds 9 uur alleen koffie gehaald mail gechecked en 4 tabladen fok open
nee voel me buitengewoon triest omdat ik verdomme een dicipline van 0 hebt. En daarom post ik hier wachtende op tipsquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je voelt je wel héél stoer nu..
't Zelfde als gister waarschijnlijk ') .quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef LockonStratos het volgende:
Ok, hoe gaan we het vandaag anpakken?
ZELFDISCIPLINE LAMZAK!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien als je het nog wat harder zegt dat het dan wél helpt.
Ha, je geeft te snel op! QUITTER!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef Plums het volgende:
[..]
Ga ik ook geen moeite meer doen voor je.
was het maar zo simpel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef lyolyrc het volgende:
Eigenlijk heb je twee mogelijkheden: òf je kunt je gaan zitten afvragen hoe je inspiratie krijgt en hoe je op gang komt, òf je gaat gewoon aan de gang. Het eerste geval leidt onherroepelijk tot meer vertraging omdat je je niet op het juiste richt, het tweede zorgt in ieder geval voor vooruitgang.
Ik ben zelf gisteren in ieder geval weer een stukje opgeschoten.
Je moet het zelf concreet maken. Uit eigen ervaring weet ik dat het moeilijk wordt om iets op papier te zetten, als je niet weet wat je eigenlijk wilt vertellen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:09 schreef hoerezooi het volgende:
maar mede veroorzaker van dit probleem is dat productverslagen altijd zo ongelovelijk niet concreet zijn. Een slap geouwehoer van 50 pagina's zonder enige opgaaf van structuur of wat er nu in moet komen behalve de zin "geef duidelijk weer wat je hebt gedaan"
Owja en dan heb ik het nog niets eens gehad over het afstudeerverslag zelf
En als je niet lekker snel concreet aan de slag kunt blijf je die zaken lekker uitstellen
een planning is wat je zou moeten doen niet wat je al gedaan hebt..quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:28 schreef Isdatzo het volgende:
Zitten er hier trouwens experts op het gebied van planningen?
Ik moest anderhalve maand geleden mijn planning opgestuurd hebben, alleen dat is er nog niet helemaal van gekomen.
Hoe verdoezel ik nou in mijn planning (die ik nu ga maken) dat ik tot nu toe eigenlijk vrij weinig uitgevoerd heb
?
I know.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
een planning is wat je zou moeten doen niet wat je al gedaan hebt..
Goede voornemensquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
I know.
Maar om nu een planning te maken waaruit blijkt dat ik morgen pas écht ga beginnen terwijl ik hier al 2 maanden zit.. tja.
Zeg jij ook tegen jezelf ok nu ga ik beginnen, en dan zie je dat het bijna lunch is en dan denk boh dan maar na de lunch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:29 schreef Isdatzo het volgende:
Zijn we samen zielig, oké?
Maar ik ga nu écht beginnen.. nadat ik nog even de AT gechekt heb,
10 min verder:
![]()
-------------
.
Ik wel iigquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Zeg jij ook tegen jezelf ok nu ga ik beginnen, en dan zie je dat het bijna lunch is en dan denk boh dan maar na de lunch?
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Zeg jij ook tegen jezelf ok nu ga ik beginnen, en dan zie je dat het bijna lunch is en dan denk boh dan maar na de lunch?
Ik heb de komende week ook weer tentamens en dit is wel heel herkenbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ik ben zelfs de lunch aan het uitstellenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:24 schreef hoerezooi het volgende:
zo ff uitbuiken na de lunch en zometeen beginnen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:02 schreef ach het volgende:
Ik ga dan altijd dingen kopen op internet zodat ik weer een paar dagen kan vullen met het bestel- en afleverproces volgen
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Herkenbaar. Aangezien ik student ben, moet je alle opdrachten digitaal inleveren en van Blackboard halen. Het gaat dan meestal zo:
stap 1: log in op blackboard
stap 2: download de opdracht
stap 3: lees de opdracht door
stap 4: dit is saai=> FOK!
Waarbij stap 1 t/m 3 5 minuten duren...
Goed van je hoor. Nu weer 3 uur niks doen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb net 5 minuten aan m'n planning gewerkt.
*TROTS*
En het ergste is dat ik die opdrachten dan meestal haal met een zesje, waardoor ik denk: "zie je, ik ben hartstikke goed bezig!!"quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja.
Of de documenten waar je in aan het werken bent openen.. er een minuutje naar kijken en bij totaal gebrek aan motivatie/inspiratie Fok! weer aanklikken.
Na een tijdje Fok! / msn / etc je een beetje schuldig voelen en toch word maar weer eens op Word klikken (eventueel 3 zinnen typen) waarna het hele proces zich weer herhaalt.
Hé, ken je mequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef Plums het volgende:
[..]
Goed van je hoor. Nu weer 3 uur niks doen?
Je bent voorspelbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hé, ken je me?
Die betweterige toon bevalt me niet.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die betweterige toon bevalt me niet.
Ik zet altijd de computer uit onder het motto: "Nu ga ik leren."quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef Florian_ het volgende:
Zo, ik ga maar weer eens beginnen.
* Florian_ trekt zijn internetconnectie eruit.
Tot over een half uurtje ofzo
Hup aan het werk jij, lambal!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:57 schreef chiren het volgende:
Ik moet echt zooo hard lachen bij het lezen van dit topic
Zit nu in de eerste week van 't afstuderen, heb m'n hele afstudeerplan al lang ingeleverd incl. planning enzulksch, zou in de eerste week het project initiation document schrijven, maar heb nu alleen nog maar een voorkantje en een inhoudsopgave gemaakt.... in 3 dagen tijd!
Zoek ook continu wat anders om te doen, F5'en om te checken of er nieuwe berichten zijn etc.
Ga nu nog maar even naar de kantine, daarna F5 ik hier nog wel een paar keer en ga ik een Family Guy ep. kijken ofzo, dan is het zo weer 17u
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:47 schreef LockonStratos het volgende:
Met mij begon het vrij goed eigenlijk... alleen nu weer ingekakt tot het niveau het heeft toch geen zin meermorgen maar weer beter mn best doen dan?
Maar morgen dan wel echt, hè?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]*LockonStratos de hand schudt* Deal
.
* Isdatzo kucht.
hier ook, tot mijn vriendin rond een uur of half 12 met een vakantie idee kwamquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:47 schreef LockonStratos het volgende:
Met mij begon het vrij goed eigenlijk... alleen nu weer ingekakt tot het niveau het heeft toch geen zin meermorgen maar weer beter mn best doen dan?
Aightquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]*LockonStratos de hand schudt* Deal
.
* Isdatzo kucht.
Kijken we morgen wel naar, komt helemaal goed johquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Aightnow then..... hoe gaan we het waarmaken?
Agh, morgen de hele dag om dat op Fok te besprekenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Aightnow then..... hoe gaan we het waarmaken?
nog 1,5 uurquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is al vier uur geweest, moet je niet naar huis?
In zo'n bedrijf zou ik dus nooit willen (en kunnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:51 schreef Haque het volgende:
hahahaha wat een topic
bij ons is internet gewoon op een zekere mate afgesloten dat je niet verder komt dan intranet en ns.nl
Ik had idd ook niet geleerd voor m'n examensquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:58 schreef Zuunigerd het volgende:
Zo herkenbaarVolgende week examen. Ik heb nog NIET gestudeerd. Aaaaah!
Waar ik werk hebben ze sites als FOK en Geenstijl geblokt.. Uit voorzorg denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:29 schreef Isdatzo het volgende:
Zijn we samen zielig, oké?
Maar ik ga nu écht beginnen.. nadat ik nog even de AT gechekt heb,
10 min verder:
![]()
-------------
.
Om goed te beginnen, je eerst verslapenquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:58 schreef LockonStratos het volgende:
Nou Isdatzo, hoe gaan we het waarmaken vandaag??
Je voelt je wel erg stoer op deze manier hé?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:17 schreef hoerezooi het volgende:
ja hoor een nieuwe dag is begonnen wat een feest weer
Dit werkt niet *zetquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:38 schreef chiren het volgende:
Zo, een klein uurtje aanwezig, laptop aangezet, drinken gehaald, banaantje gegeten en nu aan het fokken![]()
Nu met 1 hand drinken en met de andere hand door fok scrollen en klikken (multitasken OH NOES)
ja idd heel erg stoerquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je voelt je wel erg stoer op deze manier hé?
Je moest sommige KLB-bazen eens horen johquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:13 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ja idd heel erg stoeralsof er zoiets bestaat als "stoer" zijn op internet
?quote:
Nu probeer je het nog. Prutser.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:13 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ja idd heel erg stoeralsof er zoiets bestaat als "stoer" zijn op internet
Ben je gek of zo, dan kan je dus echt niet meer in een suf kantoortje blijven zitten, het probleem is dat het nooit met beetjes te gelijk gaat!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef fathank het volgende:
Klein beetje speed doet wonderen, kun je je focussen als een malle. Ben je binnen een uurtje klaar.
Hij was wel lekkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:42 schreef Mozy het volgende:
Ik zie broertje vragen of koe er al is, niet tussen staan.
jij bent wel een volhoudertje hequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nu probeer je het nog. Prutser.
voetbalzonequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is hier ook weer feest hoor
Ik zou nu bezig moeten zijn met een of ander verslag. Nou heb ik net de opdracht doorgelezen en de tabjes die ik nu open heb staan zijn FOK!, voetbalzone en een online voetbalspel dat ik speel
En je bent er al anderhalf uurquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef Isdatzo het volgende:
Ah, mogguh.
Ik doe nog een paar bakjes koffie en dan ga ik verder met mijn Functioneel Ontwerp.. hopelijk.
Valt nu wel mee toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:20 schreef LockonStratos het volgende:
Zo CRM is up to date... nu maar fokken tot het 12 uur is en dan me pauze uitstellen aka meer fokken
En dan om 13 uur lekker broodje halen... alleen is het zulks kutweer
Nou hier regent het continu, en dan heb ik nooit zoeen zin in een exotisch broodjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Valt nu wel mee toch?
Ik ben wel uit voorzorg maar met de auto gegaan though, ipv fiets of motor.
Mijn moeder heeft je govverdomme zo vaak op nieuw moeten wekken dat ik wakker werdquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om goed te beginnen, je eerst verslapen.
Eerst tijd voor een paar bakken.
quote:HANS WORD JE NOU EENS WAKKER!!!!
...
HANS?
... Ja!
*5 minuten later*
Kom je er nu nog uit of niet?
Laat maar, nu kom ik toch al te laat
Te herkenbaarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zou 5 januari beginnen met een rapport voor mijn werk wat uiterlijk eind Juni af moest zijn.
Heb tot nu toe alleen de inleiding
Nu dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:36 schreef LockonStratos het volgende:
Zo net terug van broodje (carpaccio) en dan om 15 uur aan de slag verder
Ik rond 17.00quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:05 schreef Isdatzo het volgende:
Puik plan, doe ik iig.
En dan rond 16.00 naar huis.
Ik heb op mn werk in twee uurtjes geloof ik al meer gedaan dan de hele vorige week bij elkaarquote:Op maandag 18 mei 2009 09:09 schreef LockonStratos het volgende:
Ok, Isdatzo, we gaan er weer tegenaan vandaag?
Wéérquote:Op maandag 18 mei 2009 09:09 schreef LockonStratos het volgende:
Ok, Isdatzo, we gaan er weer tegenaan vandaag?
Jij bent nu al 2 uur aanwezig?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb op mn werk in twee uurtjes geloof ik al meer gedaan dan de hele vorige week bij elkaar
Ik ookquote:
ja, nou, dat zegt niet zo heel veel hèquote:Op maandag 18 mei 2009 09:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik ook! Heb ik mezelf iig gisteren beloofd.
10 Uur, deal!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:23 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ik ook
Om 10 uur eet ik even een broodje en pleeg ik een sanitair misdrijf () en daarna ga ik aan de gang!
Ja, was iets voor 7 uur binnen. Dan kan ik op een mooie ambtenarentijd weer naar huis, 15.30 uurquote:
Nee want dan doet mijn alwetende google het ook niet meerquote:Op maandag 18 mei 2009 09:32 schreef Florian_ het volgende:
Ik trek altijd mijn internetconnectie eruit. Misschien een tip?
Je bent zeker al begonnen?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:06 schreef LockonStratos het volgende:
Fuck het is al 5 over 10
Maar het telt niet omdat ik een paar mails heb beantwoord en met een collega gesproken
Ik pas om 5 uur.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, was iets voor 7 uur binnen. Dan kan ik op een mooie ambtenarentijd weer naar huis, 15.30 uur
In ieder bericht hier komt wel 'quote:Op maandag 18 mei 2009 11:32 schreef LockonStratos het volgende:
Ik kan me er niet toe zetten.... echt maandag incl. gezeik met de werkgever![]()
Ik vind het betreurenswaardigquote:Op maandag 18 mei 2009 11:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
In ieder bericht hier komt wel '' voor? Vind je het grappig/stoer ofzo?
Je bent begonnen!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb een inhoudsopgave gemaakt en een halve inleiding.
Ben begonnen!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:44 schreef Limoenlemming het volgende:
[..]
Je bent begonnen!Ik nog niet
. Maar ik ga nu beginne, echt
nog wel even naar de klb
Ik eet een broodjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:59 schreef Florian_ het volgende:
Tijd om aan de slag te gaan![]()
Isdatzo, als ik je nu nog zie posten krijg je slaag.
Dank voor de bevestiging, had ik niet nodig, maar toch tofquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:19 schreef Plums het volgende:
[..]
Jij bent t productiefst van allemaal ja.
En ik danquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, dat. Ik zit hier dus op stage (![]()
![]()
....
) en ik moet nog 'even' wat documentatie afmaken. Probleem is alleen dat ik iedere keer na 5 zinnen op papier te hebben gezet weer iets anders ga doen. Even Fok checken, nieuwssite hier, nieuwssite daar, nog een keer m'n email checken, even random iemand op msn aanspreken en een doelloos gesprek hebben, nog een keer Fok checken, zinloze e-mails sturen, etc.
Dan na een tijdje denk ik bij mezelf van: 'zeg, je ging nu toch aan die documenten werken, lamzak'. En na een minuut of 3 begint het hele verhaal weer opnieuw
.
En dan aan het eind van de dag constateren dat je wéér amper iets uitgevoerd hebt terwijl de deadlines steeds maar dichterbij komen.
!
Dat zeggen ze altijd tegen mij als ik zeg dat ik geen contact meer heb met ouders/rest van familie.quote:
9:30quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:11 schreef LockonStratos het volgende:
Ok, ok, vandaag gaan we echt knallen!
10 uur begin ik..
vandaag gaat het niets meer wordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:25 schreef hoerezooi het volgende:
uurtje of 5 maken als je helemaal stuk ben door het sporten is geen aanraderDe coma waar je dan in ligt is zo ziek, viel mee dat ik die kanker wekker kon horen
Een dag is ook veuls te kort.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:07 schreef Isdatzo het volgende:
Ik begon de dag goed.. maar naar mate de tijd verstreek nam de productiviteit exponentieel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |