Wekkersquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:56 schreef S.Seagal het volgende:
Kijk je nooit op je wekker als je wakker word?
Ja klopt als ik in een warm land ben doe ik dat ook altijdquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
WekkersEchte mannen kunnen aan de stand van de zon zien hoe laat het is
Jawel maar ik was vergeten naar de uren te kijken, ik zag alleen 10 over staan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:56 schreef S.Seagal het volgende:
Kijk je nooit op je wekker als je wakker word?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe kan je nou een uur te vroeg opstaan?
Dat dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:59 schreef Prism het volgende:
Dan ben ik sowieso altijd in staat om gewoon nog even terug te knallen voor 3 kwartier.
I <3 Slaap!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:56 schreef Rasher het volgende:
Ik word wel eens te vroeg wakker. Het eerste wat ik zoek is een klok. Check de tijd. Draai me om als het te vroeg is en ronk weer rustifg verder.
Dat klinkt bekendquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:59 schreef Prism het volgende:
Dan ben ik sowieso altijd in staat om gewoon nog even terug te knallen voor 3 kwartier.
I <3 Slaap!
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:25 schreef hoerezooi het volgende:
uurtje of 5 maken als je helemaal stuk ben door het sporten is geen aanraderDe coma waar je dan in ligt is zo ziek, viel mee dat ik die kanker wekker kon horen
Echte mannen slapen ook met gordijnen open?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:25 schreef hoerezooi het volgende:
uurtje of 5 maken als je helemaal stuk ben door het sporten is geen aanraderDe coma waar je dan in ligt is zo ziek, viel mee dat ik die kanker wekker kon horen
Jij hebt een zonnewijzer om je arm zekerquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Slapen kan morgen ook! Dûr doen!quote:
Dat dacht ik ook altijd, tot vandaagquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef Agiath het volgende:
TS is eng, hoe kan je nou te vroeg opstaan, dat is toch onmogelijk?
Je bent dus geen echte manquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:27 schreef MvdZ het volgende:
'Echte mannen slapen niet' blabla, ik vind mezelf toch een echte man (wehe) en ik vind slapen heeeeeeeeeerlijk
Je kan toch wel zien waar de zon staat zonder zonnewijzerquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt een zonnewijzer om je arm zeker
Ja, maar met een zonnewijzer is het wel makkelijker om te zien hoe laat het is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je kan toch wel zien waar de zon staat zonder zonnewijzer
Maar niet erg mannelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar met een zonnewijzer is het wel makkelijker om te zien hoe laat het is.
Hij kan gewoon geen klok kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt een zonnewijzer om je arm zeker
Daarom zijin er ook nog maar zo weinig echte mannen, die overlijden allemaal door slaaptekort.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:49 schreef TheCoon het volgende:
Echte mannen slapen max 4 uur per nacht.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:50 schreef Metro2005 het volgende:
Sta ik met mijn slaapdronken hersens op, ga koffie zetten, plof voor de tv om het ontbijtnieuws van kwart over 7 te kijken en.... geen ontbijtnieuws![]()
Is het verdorie kwart over 6![]()
Klacht: te vroeg opgestaan en een uur slaap gemist.
Wel relaxt aan kunnen doen vanochtend, dat dan weer wel
Die zonnewijzer moet je wel altijd goed draaien anders klopt de tijd nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar met een zonnewijzer is het wel makkelijker om te zien hoe laat het is.
Hier moest ik om lachenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Echte mannen worden 's ochtends wakker gepijpt door een sletje.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |