Jij hebt een zonnewijzer om je arm zekerquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
WekkersEchte mannen kunnen aan de stand van de zon zien hoe laat het is
Slapen kan morgen ook! Dûr doen!quote:
Dat dacht ik ook altijd, tot vandaagquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef Agiath het volgende:
TS is eng, hoe kan je nou te vroeg opstaan, dat is toch onmogelijk?
Je bent dus geen echte manquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:27 schreef MvdZ het volgende:
'Echte mannen slapen niet' blabla, ik vind mezelf toch een echte man (wehe) en ik vind slapen heeeeeeeeeerlijk
Je kan toch wel zien waar de zon staat zonder zonnewijzerquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt een zonnewijzer om je arm zeker
Ja, maar met een zonnewijzer is het wel makkelijker om te zien hoe laat het is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je kan toch wel zien waar de zon staat zonder zonnewijzer
Maar niet erg mannelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar met een zonnewijzer is het wel makkelijker om te zien hoe laat het is.
Hij kan gewoon geen klok kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt een zonnewijzer om je arm zeker
Daarom zijin er ook nog maar zo weinig echte mannen, die overlijden allemaal door slaaptekort.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:49 schreef TheCoon het volgende:
Echte mannen slapen max 4 uur per nacht.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:50 schreef Metro2005 het volgende:
Sta ik met mijn slaapdronken hersens op, ga koffie zetten, plof voor de tv om het ontbijtnieuws van kwart over 7 te kijken en.... geen ontbijtnieuws![]()
Is het verdorie kwart over 6![]()
Klacht: te vroeg opgestaan en een uur slaap gemist.
Wel relaxt aan kunnen doen vanochtend, dat dan weer wel
Die zonnewijzer moet je wel altijd goed draaien anders klopt de tijd nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar met een zonnewijzer is het wel makkelijker om te zien hoe laat het is.
Hier moest ik om lachenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Echte mannen worden 's ochtends wakker gepijpt door een sletje.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |