Been there, done that.quote:
Dit is toch ook een soort MSN?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef CaLeX het volgende:
Goede klacht!
Zullen we er ff over praten via de msn??
En dan stiekem geen bijlage 2 hebben?quote:Planning
Zie bijlage 2 voor een gedetailleerde planning.
Als je Mbo doet niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Isdatzo het volgende:
Zouden ze het merken als ik het zo doe:
[..]
En dan stiekem geen bijlage 2 hebben?
in dat geval; a/s/l??quote:
quote:
En dan moet ik jou tips geven?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:34 schreef Florian_ het volgende:
Terechte klacht.
Ik had 4 maanden om af te studeren. Nu nog 2 weken. Ik moet nog een hele thesis schrijven
Niet iedereen is vrouw hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Ladidadida het volgende:
Multitasken!
Die dingen kun je toch wel tegelijk? Stukje typen, gesprek voeren en nieuws lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja datiszo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Of de dag al opgegeven hebben en bij jezelf denken: "maar morgen ga ik écht!! iets doen."quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef hoerezooi het volgende:
dit is zoo herkenbaar en elke morgen als ik uit mn bed stap maar denken "en vandaag zet ik msn gewoon niet aan"Maar dit lukt gewoon niet
heb ook nog maar paar weken voor zo verschrikkelijk veel
Klopt. Vandaag is het morgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of de dag al opgegeven hebben en bij jezelf denken: "maar morgen ga ik écht!! iets doen."
En dan is het 'morgen':.
.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
Aha. Komt me bekend voor.
Precies mijn invulling toen ik mijn stages liep
Ohja: Nu ik werk is het niet anders eigenlijk
Geloof me....quote:
Ja, tof idee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef Flappekz het volgende:
Bestaat er niet iets als een "9-to-5-ban" ?
Is je brommert al weer gefixt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of de dag al opgegeven hebben en bij jezelf denken: "maar morgen ga ik écht!! iets doen."
En dan is het 'morgen':.
.
Symptoombestrijdingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, tof idee.
Zo'n knopje die je kan aanklikken zodat je automatisch een ban krijgt voor een dag
Nou. Mijn thesis hoort dus bij "urgent". En dan? Dan doe ik nog nietsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef sander-3 het volgende:
En een ander ding is dat je je werk in kunt delen in deze groepen:
[ afbeelding ]
En dan kijken waar je het meeste tijd aan wilt uitgeven.
Dat is wel een tegenvallerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:37 schreef Frollo het volgende:
Herkenbaar.
Ik hoopte altijd dat het vanzelf wel zou overgaan als ik ouder werd en een echte baan zou krijgen, maar helaas.
Fok zou gewoon verboden moeten worden.
Jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou. Mijn thesis hoort dus bij "urgent". En dan? Dan doe ik nog niets
Ik kreeg tijdens m'n stage de meeste dingen gedaan als ik thuis wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zal je een ferme schop onder den kont geven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neuh, schade valt heel erg mee dus ik wacht gewoon tot er op marktplaats/ebay/etc goede kappen voorbij komen. Ga iig geen 270 euro voor een nieuwe betalen.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dan nog de goede browsers om mee te FOK!ken...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:45 schreef dribbel79 het volgende:
IE van je desktop aflsopen, MSN eraf donderen...scheelt de helft?
Operaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dan nog de goede browsers om mee te FOK!ken...
quote:In heaven, all interesting people are missing. says:
shh, wacht ff.. baas van de baas komt kiek'n
Alsof ik het zelf geschreven hebquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, dat. Ik zit hier dus op stage (![]()
![]()
....
) en ik moet nog 'even' wat documentatie afmaken. Probleem is alleen dat ik iedere keer na 5 zinnen op papier te hebben gezet weer iets anders ga doen. Even Fok checken, nieuwssite hier, nieuwssite daar, nog een keer m'n email checken, even random iemand op msn aanspreken en een doelloos gesprek hebben, nog een keer Fok checken, zinloze e-mails sturen, etc.
Dan na een tijdje denk ik bij mezelf van: 'zeg, je ging nu toch aan die documenten werken, lamzak'. En na een minuut of 3 begint het hele verhaal weer opnieuw
.
En dan aan het eind van de dag constateren dat je wéér amper iets uitgevoerd hebt terwijl de deadlines steeds maar dichterbij komen.
!
Dit word engquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
En aan het eind van elke dag jezelf voorhouden om morgen toch écht!! iets te gaan doen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet iedereen is vrouw heNopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Je voelt je wel héél stoer nu..quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef hoerezooi het volgende:
sinds 9 uur alleen koffie gehaald mail gechecked en 4 tabladen fok open
nee voel me buitengewoon triest omdat ik verdomme een dicipline van 0 hebt. En daarom post ik hier wachtende op tipsquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je voelt je wel héél stoer nu..
't Zelfde als gister waarschijnlijk ') .quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef LockonStratos het volgende:
Ok, hoe gaan we het vandaag anpakken?
ZELFDISCIPLINE LAMZAK!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien als je het nog wat harder zegt dat het dan wél helpt.
Ha, je geeft te snel op! QUITTER!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef Plums het volgende:
[..]
Ga ik ook geen moeite meer doen voor je.
was het maar zo simpel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef lyolyrc het volgende:
Eigenlijk heb je twee mogelijkheden: òf je kunt je gaan zitten afvragen hoe je inspiratie krijgt en hoe je op gang komt, òf je gaat gewoon aan de gang. Het eerste geval leidt onherroepelijk tot meer vertraging omdat je je niet op het juiste richt, het tweede zorgt in ieder geval voor vooruitgang.
Ik ben zelf gisteren in ieder geval weer een stukje opgeschoten.
Je moet het zelf concreet maken. Uit eigen ervaring weet ik dat het moeilijk wordt om iets op papier te zetten, als je niet weet wat je eigenlijk wilt vertellen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:09 schreef hoerezooi het volgende:
maar mede veroorzaker van dit probleem is dat productverslagen altijd zo ongelovelijk niet concreet zijn. Een slap geouwehoer van 50 pagina's zonder enige opgaaf van structuur of wat er nu in moet komen behalve de zin "geef duidelijk weer wat je hebt gedaan"
Owja en dan heb ik het nog niets eens gehad over het afstudeerverslag zelf
En als je niet lekker snel concreet aan de slag kunt blijf je die zaken lekker uitstellen
een planning is wat je zou moeten doen niet wat je al gedaan hebt..quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:28 schreef Isdatzo het volgende:
Zitten er hier trouwens experts op het gebied van planningen?
Ik moest anderhalve maand geleden mijn planning opgestuurd hebben, alleen dat is er nog niet helemaal van gekomen.
Hoe verdoezel ik nou in mijn planning (die ik nu ga maken) dat ik tot nu toe eigenlijk vrij weinig uitgevoerd heb
?
I know.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
een planning is wat je zou moeten doen niet wat je al gedaan hebt..
Goede voornemensquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
I know.
Maar om nu een planning te maken waaruit blijkt dat ik morgen pas écht ga beginnen terwijl ik hier al 2 maanden zit.. tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |