Zou goed kunnen.. wat had ik aan..?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:54 schreef Adsum het volgende:
@ Turquaz: Zat jij vandaag toevallig in de trein van 18:02 EHV-Venlo?
Aan de geur van uien en schaap?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.. wat had ik aan..?![]()
En waaraan heb je me evt. herkend..?
Mijn oude autoquote:
quote:
Nog niet, zal ik morgen maken..quote:
Waarom die Swift weggedaan? Vind dat zulke leuke karretjes.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:29 schreef beefcake het volgende:
Mijn oude autoDie mis ik het meest van de auto's die ik gehad heb!
Ik vind hem ook erg leukquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:15 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Waarom die Swift weggedaan? Vind dat zulke leuke karretjes.
Kleding weet ik niet meer, en ik herkende je aan je hoofd... Zelfde kop althans als die ik meerdere keren in die Uno zag rijden...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.. wat had ik aan..?![]()
En waaraan heb je me evt. herkend..?
Hij staat heel hoog op de lijst voor mijn volgende auto'tje (maar zeker niet de komende 2 jaar omdat ik net een nieuwe heb), ik moet er maar een knoop inleggen zodat het bij 2 kids blijft, anders gaat mijn vrouw nooit akkoord om hem te kopen omdat we dan 1 kind thuis moeten laten elke keerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:20 schreef beefcake het volgende:
Ik vind hem ook erg leukMaar zoals je aan de auto eronder kan zien had ik meer ruimte nodig
Kan ook op andere manieren dan een knoop hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:32 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Hij staat heel hoog op de lijst voor mijn volgende auto'tje (maar zeker niet de komende 2 jaar omdat ik net een nieuwe heb), ik moet er maar een knoop inleggen zodat het bij 2 kids blijft, anders gaat mijn vrouw nooit akkoord om hem te kopen omdat we dan 1 kind thuis moeten laten elke keer
hmm ja, kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:31 schreef Adsum het volgende:
Oh, en jij en je gezelschap hadden het veelvuldig over auto's...
Nette wagen, niets meer aan doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:57 schreef Adsum het volgende:
Nogmaals mijn 95'er VR6. Nu echter voorzien van BBS RX velgen en de originele emblemen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze gaan imo nog, beter dan die lexus looks...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:40 schreef Cyclonist het volgende:
Achterlichten zijn wel een beetje jammer
op zo'n wagen staan volledig witte lichten beter vind ik. Er is een verschil tussen wit & lexuslook hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Deze gaan imo nog, beter dan die lexus looks...
Dan is de wagen imo verpaupert...quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
op zo'n wagen staan volledig witte lichten beter vind ik. Er is een verschil tussen wit & lexuslook hoor
als de afdekplaat volledig hetzelfde kleur is van het stuk dat nu bovenaan zit is dat wel mooi & passend op zo'n wagen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:42 schreef DurQ het volgende:
Iemand heeft tegen mn auto aangezeten zonder een briefje achter te laten![]()
Lakschade en bumper los
dat hangt er vanaf. Op mijn wagen zitten ook witte lichten, maar die waren fabrieks af leverbaar in optie. Op zo'n golf was dat volgens mij ook het geval.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dan is de wagen imo verpaupert...
Dat lijkt me sterk bij de Golf. Maargoed, ik ben geen expert.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf. Op mijn wagen zitten ook witte lichten, maar die waren fabrieks af leverbaar in optie. Op zo'n golf was dat volgens mij ook het geval.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:57 schreef Adsum het volgende:
Nogmaals mijn 95'er VR6. Nu echter voorzien van BBS RX velgen en de originele emblemen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar mijn mening ook, ik hou daar echt niet van. Deze units kunnen prima, maar ik zal op den duur toch kijken voor een originele set achterlichten...quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dan is de wagen imo verpaupert...
Afwezigquote:
Dan krijg je zo'n lelijke 1 boven je kenteken, alleen al daarom zou ik het niet doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:17 schreef Adsum het volgende:
[..]
Naar mijn mening ook, ik hou daar echt niet van. Deze units kunnen prima, maar ik zal op den duur toch kijken voor een originele set achterlichten...
[..]
Afwezig. Komt er misschien ook nog wel een keer op...
Volgende punten echter; nieuwe kentekenplaathouders (zonder reclame) en platen met opgelegde letters/cijfers
Deze achterlichten zijn nog prima, beter dan die lelijke Lexuslooksquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:17 schreef Adsum het volgende:
[..]
Naar mijn mening ook, ik hou daar echt niet van. Deze units kunnen prima, maar ik zal op den duur toch kijken voor een originele set achterlichten...
[..]
Afwezig. Komt er misschien ook nog wel een keer op...
Volgende punten echter; nieuwe kentekenplaathouders (zonder reclame) en platen met opgelegde letters/cijfers
Dat is niet waar, dat is alleen als je je oude platen niet kan inleveren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n lelijke 1 boven je kenteken, alleen al daarom zou ik het niet doen![]()
Heb het zelf ook wel eens nagevraagd..
Zo een namaak ding, niet echt kwaliteit. Vooral als je auto zo ne en dan de grond raakt mag het wel wat goed spul zijn...quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Deze achterlichten zijn nog prima, beter dan die lelijke Lexuslooks![]()
en een VR6 zonder zijn lip..?![]()
30 euro bij heuts..
Oke.. Vaag dan, want ik heb zelf wat schade aan m'n plaat voor (niet mijn schuld natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:24 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, dat is alleen als je je oude platen niet kan inleveren.
Op mijn auto zat voorop een flink lelijk geworden plaat... ik heb nu beide vervangen voor opelegde cijfers/letters, maar er is echt geen 1tje opgekomen:
Oude plaat
Nieuwe plaat
Moetje goed leren rijden, dan raakt ie de grond nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:31 schreef DurQ het volgende:
[..]
Zo een namaak ding, niet echt kwaliteit. Vooral als je auto zo ne en dan de grond raakt mag het wel wat goed spul zijn...
Helder, wel matig van het vrouwtje van de RDW dat ze zei dat dit niet zo was..quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:42 schreef Cyclonist het volgende:
Als je de originele in kan leveren krijg je gewoon nieuwe mee zonder 1-tje hoor
Met een KW schroefset eronder en, in het stuk van de straat waar ik woon, alleen al 3 drempels heeft dat weinig met de kwaliteit van bestuurder te maken... Is gewoon steevast terug naar de 1e versnelling voor die krengen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Moetje goed leren rijden, dan raakt ie de grond niet
Ik heb er een strakke verlagingsset onder, maar zo nu en dan raak je toch wel s wat hoor....quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Moetje goed leren rijden, dan raakt ie de grond niet
Ja okee.. maar dat wil niet zeggen dat dat ding meteen kapot gaat..?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:11 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ik heb er een strakke verlagingsset onder, maar zo nu en dan raak je toch wel s wat hoor....
Bij produkten van inferieure kwaliteit is dat risico wel groterquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja okee.. maar dat wil niet zeggen dat dat ding meteen kapot gaat..?
Nou die van mij kan heel wat hebben, die zit er al een aantal jaartjes onder. Hij begint op 1 hoek wel goed te slijten al. En een clipje stuk...maar hij zit nog netjes verders.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb van de week die platen besteld en afgehaald.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:02 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Oke.. Vaag dan, want ik heb zelf wat schade aan m'n plaat voor (niet mijn schuld natuurlijk) en heb de RDW eens gebeld hoe dat zou gaan als ik ze zou wisselen voor mooiere platen.. Maar mij werd verteld dat er een 1 bij zou komen.. Misschien had ze geen verstand van zaken, óf zijn de regels veranderd. Wanneer heb jij je kenteken ingewisseld?
nee, klaar is dennisquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:31 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ik heb van de week die platen besteld en afgehaald.
Bij het afhalen heb ik mn kentekenbewijs en legitimatie laten zien, de oude platen ingeleverd en de nieuwe op mn auto gezet, en klaar is Kees
Ik heb het bij Leo de Groot laten doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ok en waar heb je dat laten doen? (type zaak)
quote:
Imitatie is van harder plastic dan origineel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet iedereen in een golf is een sjonnie hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:14 schreef k_man het volgende:
Dit begint een sjonnies-in-golfjes-topic te worden...
En jouw wagen is niet eens laag.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:08 schreef Adsum het volgende:
[..]
Met een KW schroefset eronder en, in het stuk van de straat waar ik woon, alleen al 3 drempels heeft dat weinig met de kwaliteit van bestuurder te maken... Is gewoon steevast terug naar de 1e versnelling voor die krengen.
Ach, niet eens op reageren joh.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef DurQ het volgende:
[..]
Niet iedereen in een golf is een sjonnie hoor
Dat zei ik niet en dat was het punt ook niet. Dit is een fototopic. Als je over je bodykit wilt neuzelen doe je dat maar ergens anders.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zei ik niet en dat was het punt ook niet. Dit is een fototopic. Als je over je bodykit wilt neuzelen doe je dat maar ergens anders.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:08 schreef pro2call het volgende:
hier een paar foto's van mijn project:
[ afbeelding ]
Op de rollenbank om de DTA S40 af te stellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een test opstelling voor de nieuwe bak en compressor
Klein probeersel
[ afbeelding ]
Eigen inlaat aan het bouwen.
[ afbeelding ]
En zo hangt de auto er momenteel bij.....
we gokken minimaal 280 met een koppel van minimaal 350.... Maar er zijn ook mensen die halen dat atm... Dus ik zie het wel... Voor meer foto's kijk op www.xr2i.nl onder projecten...quote:
Netjesssss. en dat op hoeveel KG..??quote:Op zondag 19 juli 2009 02:38 schreef pro2call het volgende:
[..]
we gokken minimaal 280 met een koppel van minimaal 350.... Maar er zijn ook mensen die halen dat atm... Dus ik zie het wel... Voor meer foto's kijk op www.xr2i.nl onder projecten...
niet?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef DurQ het volgende:
[..]
maximaal 600 kiloquote:Op zondag 19 juli 2009 02:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Netjesssss. en dat op hoeveel KG..??
Hee jij was in Weertquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:33 schreef Don_Antoin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Project op wielen; 1972 Cadillac Calais.
7.7 liter V8
Maar wel leukquote:Op zondag 19 juli 2009 12:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Idd, is een beetje als een fiets met drie wielen pimpen door middel van een vlaggetje en van die kleurtjes om je spaken: stoer wordt het toch nooit.
En hoequote:
Dat gaat dan ook vliegen lijkt me zoquote:
Vind ik ook. Die RS logo's en spannende lichtmetalo's horen niet onder een Yaris tbhquote:Op zondag 19 juli 2009 12:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Idd, is een beetje als een fiets met drie wielen pimpen door middel van een vlaggetje en van die kleurtjes om je spaken: stoer wordt het toch nooit.
Hey een AAPje op Fok!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:33 schreef Don_Antoin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Project op wielen; 1972 Cadillac Calais.
7.7 liter V8
Thanks! Dit jaar ben ik dan op vakantie, was er wel graag bij geweest nu het weer terug in de binnenstad is na de flop van vorig jaar.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:05 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Hee jij was in WeertVette bak zeg, kom je dit jaar weer?
Een XR2iquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:08 schreef pro2call het volgende:
hier een paar foto's van mijn project:
[ afbeelding ]
Op de rollenbank om de DTA S40 af te stellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een test opstelling voor de nieuwe bak en compressor
Klein probeersel
[ afbeelding ]
Eigen inlaat aan het bouwen.
[ afbeelding ]
En zo hangt de auto er momenteel bij.....
Je kiest wel de meest kutte parkeerplaats uit om te gaan fotograferen in heel w-f.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Tijdelijk 3 BMW's hier voor de deur. Ff snel een foto gemaakt met mn gare telefoon. Toch leuk, de gelijkenis is nog te zien, maar die E30 blijft het schattigste met de ronde koplampen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die kan wel naar het stratenmakersFerrari's-topic.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:33 schreef RIGGER het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seat Toledo 1.8 sport uit 1993.
Al redelijk uniek nu qua uiterlijk, maar over een tijdje komen er nieuwe achterlichten op, geïmporteerd uit China.
Houdt dat jezelf maar voor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef DurQ het volgende:
[..]
Heb jij de afslag GS gemist ofzo? Ga 'ns ergens anders bashen, of wees 'ns wat vriendelijker.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Ben blij dat die uniek is, echt strontlelijk. Maar goed, over slechte smaak valt niet te twisten.
Uitleg?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Die kan wel naar het stratenmakersFerrari's-topic.
Dat ding lijkt voor geen porum, daar is dus een topic voor.quote:
Bashen? In een "show hier je auto" topic mag je neem ik aan ook reacties verwachten omtrent de foto's. Ik vind de auto oerlelijk. In tegenstelling tot jouw reacties is het tenminste nog ontopic.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:16 schreef RIGGER het volgende:
[..]
Heb jij de afslag GS gemist ofzo? Ga 'ns ergens anders bashen, of wees 'ns wat vriendelijker.
Die is wel coolquote:
thnxquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Bashen? In een "show hier je auto" topic mag je neem ik aan ook reacties verwachten omtrent de foto's. Ik vind de auto oerlelijk. In tegenstelling tot jouw reacties is het tenminste nog ontopic.
[..]
Die is wel cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |