Naar mijn mening ook, ik hou daar echt niet van. Deze units kunnen prima, maar ik zal op den duur toch kijken voor een originele set achterlichten...quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dan is de wagen imo verpaupert...
Afwezigquote:
Dan krijg je zo'n lelijke 1 boven je kenteken, alleen al daarom zou ik het niet doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:17 schreef Adsum het volgende:
[..]
Naar mijn mening ook, ik hou daar echt niet van. Deze units kunnen prima, maar ik zal op den duur toch kijken voor een originele set achterlichten...
[..]
Afwezig. Komt er misschien ook nog wel een keer op...
Volgende punten echter; nieuwe kentekenplaathouders (zonder reclame) en platen met opgelegde letters/cijfers
Deze achterlichten zijn nog prima, beter dan die lelijke Lexuslooksquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:17 schreef Adsum het volgende:
[..]
Naar mijn mening ook, ik hou daar echt niet van. Deze units kunnen prima, maar ik zal op den duur toch kijken voor een originele set achterlichten...
[..]
Afwezig. Komt er misschien ook nog wel een keer op...
Volgende punten echter; nieuwe kentekenplaathouders (zonder reclame) en platen met opgelegde letters/cijfers
Dat is niet waar, dat is alleen als je je oude platen niet kan inleveren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n lelijke 1 boven je kenteken, alleen al daarom zou ik het niet doen![]()
Heb het zelf ook wel eens nagevraagd..
Zo een namaak ding, niet echt kwaliteit. Vooral als je auto zo ne en dan de grond raakt mag het wel wat goed spul zijn...quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Deze achterlichten zijn nog prima, beter dan die lelijke Lexuslooks![]()
en een VR6 zonder zijn lip..?![]()
30 euro bij heuts..
Oke.. Vaag dan, want ik heb zelf wat schade aan m'n plaat voor (niet mijn schuld natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:24 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, dat is alleen als je je oude platen niet kan inleveren.
Op mijn auto zat voorop een flink lelijk geworden plaat... ik heb nu beide vervangen voor opelegde cijfers/letters, maar er is echt geen 1tje opgekomen:
Oude plaat
Nieuwe plaat
Moetje goed leren rijden, dan raakt ie de grond nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:31 schreef DurQ het volgende:
[..]
Zo een namaak ding, niet echt kwaliteit. Vooral als je auto zo ne en dan de grond raakt mag het wel wat goed spul zijn...
Helder, wel matig van het vrouwtje van de RDW dat ze zei dat dit niet zo was..quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:42 schreef Cyclonist het volgende:
Als je de originele in kan leveren krijg je gewoon nieuwe mee zonder 1-tje hoor
Met een KW schroefset eronder en, in het stuk van de straat waar ik woon, alleen al 3 drempels heeft dat weinig met de kwaliteit van bestuurder te maken... Is gewoon steevast terug naar de 1e versnelling voor die krengen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Moetje goed leren rijden, dan raakt ie de grond niet
Ik heb er een strakke verlagingsset onder, maar zo nu en dan raak je toch wel s wat hoor....quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Moetje goed leren rijden, dan raakt ie de grond niet
Ja okee.. maar dat wil niet zeggen dat dat ding meteen kapot gaat..?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:11 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ik heb er een strakke verlagingsset onder, maar zo nu en dan raak je toch wel s wat hoor....
Bij produkten van inferieure kwaliteit is dat risico wel groterquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja okee.. maar dat wil niet zeggen dat dat ding meteen kapot gaat..?
Nou die van mij kan heel wat hebben, die zit er al een aantal jaartjes onder. Hij begint op 1 hoek wel goed te slijten al. En een clipje stuk...maar hij zit nog netjes verders.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb van de week die platen besteld en afgehaald.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:02 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Oke.. Vaag dan, want ik heb zelf wat schade aan m'n plaat voor (niet mijn schuld natuurlijk) en heb de RDW eens gebeld hoe dat zou gaan als ik ze zou wisselen voor mooiere platen.. Maar mij werd verteld dat er een 1 bij zou komen.. Misschien had ze geen verstand van zaken, óf zijn de regels veranderd. Wanneer heb jij je kenteken ingewisseld?
nee, klaar is dennisquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:31 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ik heb van de week die platen besteld en afgehaald.
Bij het afhalen heb ik mn kentekenbewijs en legitimatie laten zien, de oude platen ingeleverd en de nieuwe op mn auto gezet, en klaar is Kees
Ik heb het bij Leo de Groot laten doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ok en waar heb je dat laten doen? (type zaak)
quote:
Imitatie is van harder plastic dan origineel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet iedereen in een golf is een sjonnie hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:14 schreef k_man het volgende:
Dit begint een sjonnies-in-golfjes-topic te worden...
En jouw wagen is niet eens laag.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:08 schreef Adsum het volgende:
[..]
Met een KW schroefset eronder en, in het stuk van de straat waar ik woon, alleen al 3 drempels heeft dat weinig met de kwaliteit van bestuurder te maken... Is gewoon steevast terug naar de 1e versnelling voor die krengen.
Ach, niet eens op reageren joh.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef DurQ het volgende:
[..]
Niet iedereen in een golf is een sjonnie hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |