TS is niet traag, TS heeft zojuist zijn rijbewijs gehaaldquote:
Jammer van die kleur! Nouja ieder zijn smaak natuurlijk...quote:Op maandag 11 mei 2009 14:48 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volvo S60 pimp edition.
Ik heb nagevraagd maar overspuiten in een minder opvallende kleur is me te duur
Check die wegliggingquote:Op maandag 11 mei 2009 10:21 schreef _Drake_ het volgende:
Citroen ax first (106 xsi blok + 106 gti remmen enz)
[ afbeelding ]
+ Peugeot 306 xsi 2.0 16v
[ afbeelding ]
Leuke auto.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:28 schreef BroesWillems het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn '73 Opel Ascona A, 1200. Ruim jaar in mijn bezit...
Heb er een soort haat-liefde verhouding mee...
M3 is gaaf. CSL velgen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:00 schreef Mike1984 het volgende:
Ik heb er 2 voor verschillende doelen.
de eerste is een opel corsa met een erg kleine motor en die word voornamelijk gebruikt voor woon-werk en als boodschappenauto'tje door mijn vriendin.
[ afbeelding ]
De andere auto die heb ik nu dik een half jaar in bezit .
Bmw E46 M3 uit 2002 met ongeveer 80k op de teller.
Deze word gebruikt voor alle overige kilometers en ik ga er zeker met dit weer graag nog savonds even mee op pad om te knallen na het werk.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede keus. Mooiste velgen van BMW imo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:41 schreef Mike1984 het volgende:
Ja idd zijn 19"csl velgen , ik wilde perse die velgen hebben.
Het zal wel meevallen, het lijkt mij in ieder geval makkelijker parkeren dan zonder voorwiel, zie oa. jouw laatste fotoquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:17 schreef babybel het volgende:
@Alexxxx:
Die heb je ook nog niet zo lang!
Wel een leuk bakkie trouwens, ik hou wel van stations![]()
(nadeel met parkeren enzo, zo`n gigantisch grote kont. Zelf weleens in een Ford Mondeo Station gereden, is ECHT groot!!!)
dan komen mn banden helemaal tegen mn wielkastenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Vet
Hij kan zeker wel een verlagingsetje gebruiken.
Moet je ze echt alle 25 erop hebben? met 3 ofzo zien we toch ook wel waar het om gaat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
dan heb ik er ook nog 20quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je ze echt alle 25 erop hebben? met 3 ofzo zien we toch ook wel waar het om gaat?
ik dacht, ik zet maar een klein deel van mijn fotos er opquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je ze echt alle 25 erop hebben? met 3 ofzo zien we toch ook wel waar het om gaat?
Er zijn er al zoveel met goudquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:14 schreef eevebe het volgende:
mooie impreza![]()
maar waarom geen gouden velgen?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:17 schreef Adsum het volgende:
Whehe, ik zag jou net op de Straelseweg rijden, Turquaz
quote:
Reserve circuit/ goedweer auto/ trekauto/ leukste auto XDquote:Op maandag 18 mei 2009 11:49 schreef boegschroef het volgende:
Ook nog een keer mijn auto's (ik dacht dat ik het al een keer eerder hier had gepost)
Dagelijks vervoer:
De BMW E30 320i circuit wagen:
De BMW E30 323i Baur (reservere cicuit/ goedweer auto):
Van de trek auto heb ik niet veel foto's maar hier staat hij op de achtergrond:
BMW 525d deze is om de circuit wagen te vervoeren.
En dan nog mijn leukste auto:
Mustang GT Fastback 1966:
zeg, mustang ruilen voor een 206quote:Op maandag 18 mei 2009 11:49 schreef boegschroef het volgende:
Ook nog een keer mijn auto's (ik dacht dat ik het al een keer eerder hier had gepost)
Dagelijks vervoer:
BMW E92 320d coupe (automaat):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De BMW E30 320i circuit wagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De BMW E30 323i Baur (reservere cicuit/ goedweer auto):
[ afbeelding ]
Van de trek auto heb ik niet veel foto's maar hier staat hij op de achtergrond:
BMW 525d deze is om de circuit wagen te vervoeren.
[ afbeelding ]
En dan nog mijn leukste auto:
Mustang GT Fastback 1966:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ik begrijp het goed?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef Acryl het volgende:
mijn Citroën C1'tje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bouwjaar 2009
1.0, 3 cilinder 12v68pk'tjes
lekker zuinig en rijd goed
moderne techniek...quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dus ik begrijp het goed?
Jij hebt 1 cilinder minder dan mijn Uno, en 100cc.
En hebt 18PK meer dan mijn auto alleen maar met 4 kleppen meer en Multipoint injection..?![]()
![]()
Ik heb zwaar een ander motor nodig![]()
Hey, zo eentje heb ik ook, alleen dan in wat minder mooie staat als die van jou.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:00 schreef pvdplanet het volgende:
Subaru Legacy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus uh, .... je raakt wel in staat van opwinding door die golf waarvan er duizenden rondrijden, maar die Mustang daarboven is jou lood om oud ijzer?quote:
Vraag es aan mij of die Mustang me wat intreseert, geef mij maar een jap bak (Skyline/NSX/Supra) met 2 cilinders minder en veel meer rendement haalt uit zijn blok dan een 8 cilinder benzine verspillende amerikaanse lompe bak.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 06:44 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dus uh, .... je raakt wel in staat van opwinding door die golf waarvan er duizenden rondrijden, maar die Mustang daarboven is jou lood om oud ijzer?
Waar gaat het naartoe met de wereld.
hmmmzquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vraag es aan mij of die Mustang me wat intreseert, geef mij maar een jap bak (Skyline/NSX/Supra) met 2 cilinders minder en veel meer rendement haalt uit zijn blok dan een 8 cilinder benzine verspillende amerikaanse lompe bak.
De Golf is gewoon![]()
De Mustang is gewoon cool.
Men, dat doet mijn Subaru 2.0 met 120 pk op 1400kg ook met mijn vlotte rijstijl.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:12 schreef boegschroef het volgende:
ondanks de 450pk rij ik toch 1 op 10.... (vergeet niet dat deze "lompe" amerikaan maar 1300kg weegt)
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:50 schreef RainofDeath het volgende:
Suzuki Swift uit 1993
[ afbeelding ]
1.0 3 cilinder met 53PK
er 4 wielen onder zetten & het auto noemen ipv 2 en het brommer noemenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat deed Fiat fout bij mijn Auto.. 1.1 4 cilinder met 50 pk
tja.. dat ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:37 schreef Athmozz het volgende:
[..]
er 4 wielen onder zetten & het auto noemen ipv 2 en het brommer noemen
Nou, een originele Golf GTI MK1, daar word ik echt wel warm van hoor...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hmmmz
ik heb zelf een supra en weet wel ongeveer wat je bedoelt. ben normaal ook niet zo van de usa cars.
maar als ik deze machine hierboven zie kan ik er toch wel echt warm van worden. moet je eens zien hoeveel werk er in zit. hoeveel daar aan gedaan is om hem echt mooi te krijgen/houden. super gewoon.
Daar kan geen golf tegenaan. welk type dan ook.
Dat komt niet door het model maar de hoeveelheid TLC die er gewoon vanaf druipt
imho
Kan het zijn dat 'k deze auto heb zien staan vlak bij het stadion in Enschede? (Pantheon)quote:Op maandag 11 mei 2009 10:28 schreef BroesWillems het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn '73 Opel Ascona A, 1200. Ruim jaar in mijn bezit...
Heb er een soort haat-liefde verhouding mee...
laatste tijd niet in Enschede geweest... wanneer dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:03 schreef Dualdude het volgende:
[..]
Kan het zijn dat 'k deze auto heb zien staan vlak bij het stadion in Enschede? (Pantheon)
hihi ik ken jou van de 206 clubquote:
Ik kwam van de garage af en had hongerquote:
afgelopen zomer in griekenland een 'jeep'-safari gedaan in zo'n ding. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast werd door de prestaties van dat bakkie...quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
Bij wijze van TVP ook maar mijn/onze auto, een vreemde eend in deze bijt:
[ afbeelding ]
Suzuki Samurai 4x4
Geen andere foto op dit moment, maar wat nu geel is, is nu zwart.
Perfecte auto om alle hobbels op wegen te negeren, en er vrolijk met tussen de 40 en 60 overheen te denderen
Inderdaad, dat had ik ook. Het stomme is dat je, ondanks de top van +/- 100 km/u nog best rap optrekt. Zeker voor een auto die niet echt voor op de weg is gebouwd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
afgelopen zomer in griekenland een 'jeep'-safari gedaan in zo'n ding. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast werd door de prestaties van dat bakkie...
Gisteren en eergisterenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
laatste tijd niet in Enschede geweest... wanneer dan?
Fietste net bij de Plus Benders toen ik jou weer aan zag komenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik kwam van de garage af en had honger![]()
En me auto heeft zware kuren nu..Wordt echt tijd voor een 1400 Turbo blok
![]()
Waar heb jij mij gezien danne..? (waar stond jij?)
Ik vind dat alle alfa rijders per definitie respect moeten krijgen omdat ze het lef hebben om zo'n Italiaanse rammelbak te kopen! En ook korting omdat ze zoveel geld kwijt zijn aan onderhoudquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:48 schreef Rutger_83 het volgende:
Nog een Alfa: een 33 met 1.3 Twin carb (mooi geluid!). uit 1990 met 94k op de teller.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat viel mij ook op toen ik mijn 2dehands kocht; alfa's zijn even duur of BMW / Audi in 2dehands... zeer vreemd, aangezien de hogere onderhoudskost (zelfs volgens de garage) niet echt een fabeltje was. Blijkbaar zijn er genoeg mensen die hun auto op emotie kiezen ipv op gezond verstandquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:51 schreef killerb het volgende:
[..]
En ook korting omdat ze zoveel geld kwijt zijn aan onderhoud
Nieuwere Alfa's zijn dan ook wel luxe auto's en zijn toch echt wel van een iets betere kwaliteit dan de oudere Alfa's.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:31 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dat viel mij ook op toen ik mijn 2dehands kocht; alfa's zijn even duur of BMW / Audi in 2dehands... zeer vreemd, aangezien de hogere onderhoudskost (zelfs volgens de garage) niet echt een fabeltje was. Blijkbaar zijn er genoeg mensen die hun auto op emotie kiezen ipv op gezond verstand
Ieuw plus benders.. nog meer leiersquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:04 schreef Adsum het volgende:
[..]
Fietste net bij de Plus Benders toen ik jou weer aan zag komen
En koop gewoon een echte auto.
Vet, die foto met dat water!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:44 schreef Pas259 het volgende:
Volvo 850 2.5 20V GLT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, het is niet zo rampzalig als vroeger meer, maar ik kan nou ook niet echt zeggen dat het onderhoudskosten laag zijn, want dat zijn ze gewoon niet. Vooral onderstel is een zwak punt bij de latere alfa's. Ook als je een nieuwe 159 koopt kun je dat snel hebben. Eigenlijk wel vreemd, en inderdaad je koopt zo'n ding niet met je verstandquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:31 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dat viel mij ook op toen ik mijn 2dehands kocht; alfa's zijn even duur of BMW / Audi in 2dehands... zeer vreemd, aangezien de hogere onderhoudskost (zelfs volgens de garage) niet echt een fabeltje was. Blijkbaar zijn er genoeg mensen die hun auto op emotie kiezen ipv op gezond verstand
Was iig ook een oranje Asconaquote:
Piepende bandjes op de rotonde zoals altijd..?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:04 schreef Adsum het volgende:
[..]
Fietste net bij de Plus Benders toen ik jou weer aan zag komen
En koop gewoon een echte auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |