Het zal wel meevallen, het lijkt mij in ieder geval makkelijker parkeren dan zonder voorwiel, zie oa. jouw laatste fotoquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:17 schreef babybel het volgende:
@Alexxxx:
Die heb je ook nog niet zo lang!
Wel een leuk bakkie trouwens, ik hou wel van stations![]()
(nadeel met parkeren enzo, zo`n gigantisch grote kont. Zelf weleens in een Ford Mondeo Station gereden, is ECHT groot!!!)
dan komen mn banden helemaal tegen mn wielkastenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Vet
Hij kan zeker wel een verlagingsetje gebruiken.
Moet je ze echt alle 25 erop hebben? met 3 ofzo zien we toch ook wel waar het om gaat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
dan heb ik er ook nog 20quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je ze echt alle 25 erop hebben? met 3 ofzo zien we toch ook wel waar het om gaat?
ik dacht, ik zet maar een klein deel van mijn fotos er opquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je ze echt alle 25 erop hebben? met 3 ofzo zien we toch ook wel waar het om gaat?
Er zijn er al zoveel met goudquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:14 schreef eevebe het volgende:
mooie impreza![]()
maar waarom geen gouden velgen?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:17 schreef Adsum het volgende:
Whehe, ik zag jou net op de Straelseweg rijden, Turquaz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |