Dat zei ik niet en dat was het punt ook niet. Dit is een fototopic. Als je over je bodykit wilt neuzelen doe je dat maar ergens anders.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef DurQ het volgende:
[..]
Niet iedereen in een golf is een sjonnie hoor
Ok, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zei ik niet en dat was het punt ook niet. Dit is een fototopic. Als je over je bodykit wilt neuzelen doe je dat maar ergens anders.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:08 schreef pro2call het volgende:
hier een paar foto's van mijn project:
[ afbeelding ]
Op de rollenbank om de DTA S40 af te stellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een test opstelling voor de nieuwe bak en compressor
Klein probeersel
[ afbeelding ]
Eigen inlaat aan het bouwen.
[ afbeelding ]
En zo hangt de auto er momenteel bij.....
we gokken minimaal 280 met een koppel van minimaal 350.... Maar er zijn ook mensen die halen dat atm... Dus ik zie het wel... Voor meer foto's kijk op www.xr2i.nl onder projecten...quote:
Netjesssss. en dat op hoeveel KG..??quote:Op zondag 19 juli 2009 02:38 schreef pro2call het volgende:
[..]
we gokken minimaal 280 met een koppel van minimaal 350.... Maar er zijn ook mensen die halen dat atm... Dus ik zie het wel... Voor meer foto's kijk op www.xr2i.nl onder projecten...
niet?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef DurQ het volgende:
[..]
maximaal 600 kiloquote:Op zondag 19 juli 2009 02:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Netjesssss. en dat op hoeveel KG..??
Hee jij was in Weertquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:33 schreef Don_Antoin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Project op wielen; 1972 Cadillac Calais.
7.7 liter V8
Maar wel leukquote:Op zondag 19 juli 2009 12:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Idd, is een beetje als een fiets met drie wielen pimpen door middel van een vlaggetje en van die kleurtjes om je spaken: stoer wordt het toch nooit.
En hoequote:
Dat gaat dan ook vliegen lijkt me zoquote:
Vind ik ook. Die RS logo's en spannende lichtmetalo's horen niet onder een Yaris tbhquote:Op zondag 19 juli 2009 12:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Idd, is een beetje als een fiets met drie wielen pimpen door middel van een vlaggetje en van die kleurtjes om je spaken: stoer wordt het toch nooit.
Hey een AAPje op Fok!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:33 schreef Don_Antoin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Project op wielen; 1972 Cadillac Calais.
7.7 liter V8
Thanks! Dit jaar ben ik dan op vakantie, was er wel graag bij geweest nu het weer terug in de binnenstad is na de flop van vorig jaar.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:05 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Hee jij was in WeertVette bak zeg, kom je dit jaar weer?
Een XR2iquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:08 schreef pro2call het volgende:
hier een paar foto's van mijn project:
[ afbeelding ]
Op de rollenbank om de DTA S40 af te stellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een test opstelling voor de nieuwe bak en compressor
Klein probeersel
[ afbeelding ]
Eigen inlaat aan het bouwen.
[ afbeelding ]
En zo hangt de auto er momenteel bij.....
Je kiest wel de meest kutte parkeerplaats uit om te gaan fotograferen in heel w-f.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Tijdelijk 3 BMW's hier voor de deur. Ff snel een foto gemaakt met mn gare telefoon. Toch leuk, de gelijkenis is nog te zien, maar die E30 blijft het schattigste met de ronde koplampen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die kan wel naar het stratenmakersFerrari's-topic.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:33 schreef RIGGER het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seat Toledo 1.8 sport uit 1993.
Al redelijk uniek nu qua uiterlijk, maar over een tijdje komen er nieuwe achterlichten op, geïmporteerd uit China.
Houdt dat jezelf maar voor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef DurQ het volgende:
[..]
Heb jij de afslag GS gemist ofzo? Ga 'ns ergens anders bashen, of wees 'ns wat vriendelijker.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Ben blij dat die uniek is, echt strontlelijk. Maar goed, over slechte smaak valt niet te twisten.
Uitleg?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Die kan wel naar het stratenmakersFerrari's-topic.
Dat ding lijkt voor geen porum, daar is dus een topic voor.quote:
Bashen? In een "show hier je auto" topic mag je neem ik aan ook reacties verwachten omtrent de foto's. Ik vind de auto oerlelijk. In tegenstelling tot jouw reacties is het tenminste nog ontopic.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:16 schreef RIGGER het volgende:
[..]
Heb jij de afslag GS gemist ofzo? Ga 'ns ergens anders bashen, of wees 'ns wat vriendelijker.
Die is wel coolquote:
thnxquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Bashen? In een "show hier je auto" topic mag je neem ik aan ook reacties verwachten omtrent de foto's. Ik vind de auto oerlelijk. In tegenstelling tot jouw reacties is het tenminste nog ontopic.
[..]
Die is wel cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |