quote:Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef reetveter het volgende:
Waarom ben je roze?
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:36 schreef Dichtpiet. het volgende:
"Ik kom nog wel eens met een meisje thuis."
In de kast TS of gewoon verlegen?
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:32 schreef Ensaf het volgende:
laten we wel zijn, mijn moeder is de liefste die er is.
Mensen die dat soort dingen intikken worden zo saai hè.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:34 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Lllliieefff Ddddaaagboeeekkk...
Nee, Ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:36 schreef Dichtpiet. het volgende:
"Ik kom nog wel eens met een meisje thuis."
In de kast TS of gewoon verlegen?
quote:
Ja dus je bent gewoon kritisch?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee, Ja.
Zie daarvoor ook:
Kerel die ik tegenkwam in de kroeg (met PAINT!!!)
Vrouwen die mij een krent vinden (met PAINT!)
Dus ik zit daar in de kroeg... (met PAINT!)
Mijn Koninginnedag (met PAINT!!!)
Het gevoel dat ik in het lichaam van een vrouw hoor (PAINT!)
Ik heb gewoon geen geluk.quote:
quote:
Dan straal je gewoon geen zelf vertrouwen uitquote:Op zondag 10 mei 2009 22:15 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen geluk.
Er gaat elke keer weer iets mis.
Vooral als ik juist denk dat het goed gaat.
Neem een laptop mee en teken op locatie.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:15 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen geluk.
Er gaat elke keer weer iets mis.
Vooral als ik juist denk dat het goed gaat.
Zeer zeker!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:50 schreef Adelante het volgende:
Ik moest lachen (wederom). Aanwinst deze user.
Ts zijn paints en topics rouleren ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:34 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Voel je vooral fucking stoer met deze ongelofelijke bijdragequote:Op zondag 10 mei 2009 21:34 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maak jij aan de lopende band briljante topicsquote:Op maandag 11 mei 2009 00:57 schreef Maisnon het volgende:
Nou, that's itAls dit wel een goed topic is dan ben ik echt duidelijk de weg kwijt hier.
Waar zeg ik dat ergensquote:Op maandag 11 mei 2009 00:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij aan de lopende band briljante topics
Welkom op FOK! anno 2009, Mn.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:57 schreef Maisnon het volgende:
Nou, that's itAls dit wel een goed topic is dan ben ik echt duidelijk de weg kwijt hier.
Oh ja de afgelopen dagen heb ik alleen maar gezeik van iedereen gehad dus ik dacht dat het sarcastisch was, en dan komt er dit topic en dan is het fantastischquote:
Volgens allerlei pubers maakt een paint ieder kuttopic goed.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:00 schreef Maisnon het volgende:
Gelukkig zijn jullie twee t nog met me eens.
Alleen jammer van die negerts op de achtergrondquote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef Maisnon het volgende:
Daarom heb ik een paint gemaakt voor dat soort gevallen
[ afbeelding ]
Een enorm goede sarcastische paint. Helaas gaan al die randmongolen hier dit zien als een ode aan hun post stijl.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de schaduwquote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alleen jammer van die negerts op de achtergrond
een hele plaatselijke wolk / grote zuil die net buiten het plaatje valt, paste er allemaal net niet opquote:
Check.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik voel me nu wel zo'n zeur die zegt dat vroeger alles beter wasstraks raak ik verzuurd en post ik alleen nog in één sc en heel af en toe erbuiten om vervolgens bij elke rel naar voren te komen.
Ik snap en zie em nietquote:Op maandag 11 mei 2009 01:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
een hele plaatselijke wolk / grote zuil die net buiten het plaatje valt, paste er allemaal net niet op
Ik wou gewoon duidelijk maken dat dat de achtergrond is
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik voel me nu wel zo'n zeur die zegt dat vroeger alles beter wasstraks raak ik verzuurd en post ik alleen nog in één sc en heel af en toe erbuiten om vervolgens bij elke rel naar voren te komen.
Ensaf, grijp je kans!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Leanne het volgende:
ensaf
ik zou je alleen al doen om je paints, geile rakker
Wat heb jij uiteindelijk wel voor je moeder gedaan? Je had ook al geen kadoquote:Op zondag 10 mei 2009 21:35 schreef Paul het volgende:
Shit dat had i moeten zeggen
Naja ik kwam er toch nog onderuit omdat mijn zusje en pappie gingen afwassen
maisnonquote:Op maandag 11 mei 2009 01:03 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Leanne het volgende:
ensaf
ik zou je alleen al doen om je paints, geile rakker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |