Voor het geval hij vergeten was wie er uit gingquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:14 schreef Nostalgist het volgende:
Oeh, was Bart nu het kaartje vergeten waar de stand op stond ??
Ah. Nu het wordt gerekt, in kleine beetjesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat voor mij zowel amber als elinetje weg hadden gemogen
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter nog sirene aan, rookbom erin en Amber die Bunker uit laten trekken door 2 vreemde mannen
Me likequote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter nog sirene aan, rookbom erin en Amber die Bunker uit laten trekken door 2 vreemde mannen
ja! stoorde ik mij ook al aan ..... had liever de snuiten van de bunkeraars gezien ...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:14 schreef akveor het volgende:
Nou regie.... weinig te cappen op deze manier....het was niets eens in goed beeld dat Amber het verlossende woord kreeg...
YWquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx voor het tellen Leandra.![]()
Was het leuk in de bunker?
Dat ze er niet naar toe mochten denk ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
de wc regel is ingetrokken? welke wc regel?
Ja, geen probleem mee... Heerlijk die spanning te zien.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vind t wel meevallen, voor ons is het niet spannend maar voor de bewoners wel, prima die spanning.
Ze moesten bellen als ze naar de wc gingen, omdat ze door de trap heen de regie soms kunnen horen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
de wc regel is ingetrokken? welke wc regel?
Ik weet niet wat er anders op het kaartje heeft gestaan....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor het geval hij vergeten was wie er uit ging
Klopt, het mokkel is nepper dan nep. Vind ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef NrTH het volgende:
Als ze wel had gejankt dan was het ook niet goed geweest bij je..
quote:
Oeh, dat is wel een goeie. Gasmaskers op, naar de muur kijken op een rij. Rookbom en dan Amber eruittrekken en dan ze zelf laten uitvinden wie weg isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
aaahquote:
zo zie ik het ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vind t wel meevallen, voor ons is het niet spannend maar voor de bewoners wel, prima die spanning.
Ik denk omdat de eindstand kwam en ze iedereen in beeld wilde hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]okee, maar waarom?
Die lekkage nog steeds?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een goeie. Gasmaskers op, naar de muur kijken op een rij. Rookbom en dan Amber eruittrekken en dan ze zelf laten uitvinden wie weg is
I just love a good RLSquote:
Ben je druk met Amber bezig?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:18 schreef Dementor het volgende:
Mijn excuses dat ik nu even niet op PM's reageer...
Stel je niet aan sukkel.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]okee, maar waarom?
Die lekkage nog steeds?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:17 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze moesten bellen als ze naar de wc gingen, omdat ze door de trap heen de regie soms kunnen horen.
Die hakt er wel lekker in denk ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een goeie. Gasmaskers op, naar de muur kijken op een rij. Rookbom en dan Amber eruittrekken en dan ze zelf laten uitvinden wie weg is
Haha.. die mensen gaan allemaal recht de afkickkliniek in als ze uit die bunker komenquote:
Ik dacht dat je een kloon was van queenbee/harajukuquote:
Wrom sta jij daar Amber niet op te wachten voor Fok!TV?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik had al twee biertjes op, anders had ik haar wel even naar huis gebrachtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:19 schreef Susi het volgende:
Hopelijk denkt ze niet dat ze wordt herkend in de trein terug
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:20 schreef blomst het volgende:
Hup Pim ga eens spontaan is de doodskist liggen, en ontmasker Jeroen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:19 schreef Susi het volgende:
O die had ik even gemistquote:
Wat een top idee.... lijkt me heerlijk meteen een interview te zien.... Het voelt nu meteen zo definitief.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wrom sta jij daar Amber niet op te wachten voor Fok!TV?
Eenschquote:
Nee gekkie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:20 schreef Pek het volgende:
Ik dacht dat je een kloon was van queenbee/harajuku
Amber leeft in een veilige wereld.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:19 schreef Susi het volgende:
Idd, zou tof zijn (geweest)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een top idee.... lijkt me heerlijk meteen een interview te zien.... Het voelt nu meteen zo definitief.
Achteraf voel ik me wel een sukkel ja... Maar tja, eerlijk duurt het langst hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahhh ik leef met je mee. zomaar vrijwilig 1000 credits inleveren is niet nix man...
Ik heb van de hele eliminatie niks gezien.quote:
Vier geloof ik. Hopelijk heeft hij veel van Amber meegegrist, dat wordt niet zo vlug gemistquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Goed, over tot de orde van de dag... hoeveel items heeft Jeroen nog te gaan? en hoeveel liggen er al in de kist?
Voor de bewoners is dat iig het geval..... Ze lijken toch wel onder de indruk, hoor.....quote:
Jij, jij, jij harteloze vent....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Goed, over tot de orde van de dag... hoeveel items heeft Jeroen nog te gaan? en hoeveel liggen er al in de kist?
en krijgt een vette rekening van der zusquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Amber leeft in een veilige wereld.
Die wordt naar huis gebracht door pappa en mamma.
LOLquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Vier geloof ik. Hopelijk heeft hij veel van Amber meegegrist, dat wordt niet zo vlug gemist
frikandellenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee gekkie.
Oeps, ik zou bijna vergeten dat er nog een battle volgt.
Dat ging de laatste minuten erg hard, -1100, -1600quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:25 schreef D. het volgende:
Amber had wel de meeste stemmen, alleen waren er zoveel negatieve bij
Nee jôh.. klopt eerlijk duurt het langst.. en de votes gaven al aan dat er geen duizenden valse votes waren...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Achteraf voel ik me wel een sukkel ja... Maar tja, eerlijk duurt het langst hoop ik dan maar.
Iets met vuur weer.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
frikandellen
Of is al bekend wat de opdracht is?
Cook or die. Dunno wat dat betekent.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:26 schreef D. het volgende:
frikandellen
Of is al bekend wat de opdracht is?
Zou haar zus nog moeten betalen voor haar internettikken dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:26 schreef snetje het volgende:
[..]
en krijgt een vette rekening van der zus
Ja, van haar zusje, dat die alles op alles ging zetten om Amber er toch in te gaan houdenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft Amber fanmail gekregen om kwart over 7???????????????????????
kwart voor 8 zelfs geloof ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft Amber fanmail gekregen om kwart over 7???????????????????????
DAT KLOPT DUS NIET, DE AFSPRAAK WAS TOCH 1 KEER PER DAG FANMAIL, EN VANMORGEN HEEFT PETER OOK AL FANMAIL GEHAD.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja, van haar zusje, dat die alles op alles ging zetten om Amber er toch in te gaan houden
Oeh, dodende blikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Klaar voor de nieuwe strijd....één geile concurrent pleitte...
[ afbeelding ]
En tussendoor hebben ze ook nog fanmail gehad allemaal tegelijk, zo rond 18:00 geloof ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[b]DAT KLOPT DUS NIET, DE AFSPRAAK WAS TOCH 1 KEER PER DAG FANMAIL, EN VANMORGEN HEEFT PETER OOK AL FANMAIL GEHAD.
Het was van haar zus, dat is geen fanmail maar postquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
DAT KLOPT DUS NIET, DE AFSPRAAK WAS TOCH 1 KEER PER DAG FANMAIL, EN VANMORGEN HEEFT PETER OOK AL FANMAIL GEHAD.
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah das flauw....kijk naar peter...is nie pettit....lekker breed....leuke kop....zonder haarquote:
Jij kan echt niet tegen onrecht he?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
DAT KLOPT DUS NIET, DE AFSPRAAK WAS TOCH 1 KEER PER DAG FANMAIL, EN VANMORGEN HEEFT PETER OOK AL FANMAIL GEHAD.
Zelfs nog een keer allemaal, omdat ze niet wisten wie er uit gingenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub had al min of meer aangegeven dat ze, als ze denken teveel kijkers af te stoten, ze schijt hebben aan wat wij vindenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb het hem al een paar keer zien doen, vanmiddag moest ik inene aan luizen denkenquote:
Tsja.. knap, slim en dom neukable opstellen.. de ultime Sucker-trap...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Oeh, dodende blik![]()
Het is me er eentje, die gaat ftw
Je capslock en boldknop is stuk, koop een nieuwe puterquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was van haar zus, dat is geen fanmail maar post
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Huub had al min of meer aangegeven dat ze, als ze denken teveel kijkers af te stoten, ze schijt hebben aan wat wij vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |