Voor het geval hij vergeten was wie er uit gingquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:14 schreef Nostalgist het volgende:
Oeh, was Bart nu het kaartje vergeten waar de stand op stond ??
Ah. Nu het wordt gerekt, in kleine beetjesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat voor mij zowel amber als elinetje weg hadden gemogen
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter nog sirene aan, rookbom erin en Amber die Bunker uit laten trekken door 2 vreemde mannen
Me likequote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter nog sirene aan, rookbom erin en Amber die Bunker uit laten trekken door 2 vreemde mannen
ja! stoorde ik mij ook al aan ..... had liever de snuiten van de bunkeraars gezien ...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:14 schreef akveor het volgende:
Nou regie.... weinig te cappen op deze manier....het was niets eens in goed beeld dat Amber het verlossende woord kreeg...
YWquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx voor het tellen Leandra.![]()
Was het leuk in de bunker?
Dat ze er niet naar toe mochten denk ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
de wc regel is ingetrokken? welke wc regel?
Ja, geen probleem mee... Heerlijk die spanning te zien.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vind t wel meevallen, voor ons is het niet spannend maar voor de bewoners wel, prima die spanning.
Ze moesten bellen als ze naar de wc gingen, omdat ze door de trap heen de regie soms kunnen horen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
de wc regel is ingetrokken? welke wc regel?
Ik weet niet wat er anders op het kaartje heeft gestaan....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor het geval hij vergeten was wie er uit ging
Klopt, het mokkel is nepper dan nep. Vind ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef NrTH het volgende:
Als ze wel had gejankt dan was het ook niet goed geweest bij je..
quote:
Oeh, dat is wel een goeie. Gasmaskers op, naar de muur kijken op een rij. Rookbom en dan Amber eruittrekken en dan ze zelf laten uitvinden wie weg isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
aaahquote:
zo zie ik het ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vind t wel meevallen, voor ons is het niet spannend maar voor de bewoners wel, prima die spanning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |