Atoomklok.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
ze waren wel heel secuur zeg. Daar heeft echt iemand met een stopwatch bij gestaan.
Wou gewoon nog ff snel kijkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt weer iets voor jou om te zien, was me niet opgevallen..
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
Kijk de plaatjes in de OP hier in dit topic.. Amber is Back to Reality.
Thanx voor het tellen Leandra.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef Leandra het volgende:
En 19.55... The final minute![]()
[ afbeelding ]
Marielin: 2041
Pim: 2031
Jeroen: 1804
Peter: 1742
Eline: 1607
Amber: 1347
das echt ijdele hoopquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:01 schreef D. het volgende:
Of ze hebben stiekem een valse status nu op de site, en Eline gaat toch
Joh..... Echt niet....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
Kijk de plaatjes in de OP hier in dit topic.. Amber is Back to Reality.
dus jij hebt al die - stemmen gedaan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
Amber wóu weg.. vorige wéék al.. en nu gaat ze.. koste wat het kost....en het kóstte wat..
Die linkt door van de echte site.. dus wel redelijk up 2 date hoe laat die ook wordt gemaaktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Joh..... Wanneer denk je dat de OP gemaakt is ??
Nêuh.. ik vertrouwde op het gezonde verstand van de Regie..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dus jij hebt al die - stemmen gedaan?
De positieve stemmen gingen ook wel erg lanzaam....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
Allemaal show met dat mailtje voor Amber, je laat iemand die er echt uit wil toch niet zitten? Was alleen maar voor de spanning.
Dat zie ik niet zo hoor. Wij weten het al en Amber wilde toch al weg.quote:
De twitteraars hadden de stand een half uur geleden alquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
'Tis Internet.. waarom die spanning nog opbouwen...?
Het plaatje op de site is idd aangepast..... Zag het niet...quote:
nogal suggestieve reactie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nêuh.. ik vertrouwde op het gezonde verstand van de Regie..
Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:04 schreef K_L het volgende:
En nu wou ze eigenlijk helemaal niet meer weg ...........
Bij wie denk je dat de traantjes als eerste rollen?quote:
Nee, Eline blijft nogquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:05 schreef tonja het volgende:
Nou, vooruit met die geit...
Net nog een extra mailtje van dr zus gehad ... en die wou dat ze bleef ... en zei dat ze ook niet van plan waren om haar nu te komen halenquote:
Want zij zijn groot en ik is kleinquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij wie denk je dat de traantjes als eerste rollen?
Elinequote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij wie denk je dat de traantjes als eerste rollen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |