Ik denk omdat de eindstand kwam en ze iedereen in beeld wilde hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]okee, maar waarom?
Die lekkage nog steeds?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een goeie. Gasmaskers op, naar de muur kijken op een rij. Rookbom en dan Amber eruittrekken en dan ze zelf laten uitvinden wie weg is
I just love a good RLSquote:
Ben je druk met Amber bezig?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:18 schreef Dementor het volgende:
Mijn excuses dat ik nu even niet op PM's reageer...
Stel je niet aan sukkel.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]okee, maar waarom?
Die lekkage nog steeds?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:17 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze moesten bellen als ze naar de wc gingen, omdat ze door de trap heen de regie soms kunnen horen.
Die hakt er wel lekker in denk ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een goeie. Gasmaskers op, naar de muur kijken op een rij. Rookbom en dan Amber eruittrekken en dan ze zelf laten uitvinden wie weg is
Haha.. die mensen gaan allemaal recht de afkickkliniek in als ze uit die bunker komenquote:
Ik dacht dat je een kloon was van queenbee/harajukuquote:
Wrom sta jij daar Amber niet op te wachten voor Fok!TV?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik had al twee biertjes op, anders had ik haar wel even naar huis gebrachtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:19 schreef Susi het volgende:
Hopelijk denkt ze niet dat ze wordt herkend in de trein terug
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:20 schreef blomst het volgende:
Hup Pim ga eens spontaan is de doodskist liggen, en ontmasker Jeroen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:19 schreef Susi het volgende:
Hopelijk denkt ze niet dat ze wordt herkend in de trein terug
O die had ik even gemistquote:
Wat een top idee.... lijkt me heerlijk meteen een interview te zien.... Het voelt nu meteen zo definitief.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wrom sta jij daar Amber niet op te wachten voor Fok!TV?
Eenschquote:
Nee gekkie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:20 schreef Pek het volgende:
Ik dacht dat je een kloon was van queenbee/harajuku
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |