Amber leeft in een veilige wereld.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:19 schreef Susi het volgende:
Hopelijk denkt ze niet dat ze wordt herkend in de trein terug
Idd, zou tof zijn (geweest)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een top idee.... lijkt me heerlijk meteen een interview te zien.... Het voelt nu meteen zo definitief.
Achteraf voel ik me wel een sukkel ja... Maar tja, eerlijk duurt het langst hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahhh ik leef met je mee. zomaar vrijwilig 1000 credits inleveren is niet nix man...
Ik heb van de hele eliminatie niks gezien.quote:
Vier geloof ik. Hopelijk heeft hij veel van Amber meegegrist, dat wordt niet zo vlug gemistquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Goed, over tot de orde van de dag... hoeveel items heeft Jeroen nog te gaan? en hoeveel liggen er al in de kist?
Voor de bewoners is dat iig het geval..... Ze lijken toch wel onder de indruk, hoor.....quote:
Jij, jij, jij harteloze vent....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Goed, over tot de orde van de dag... hoeveel items heeft Jeroen nog te gaan? en hoeveel liggen er al in de kist?
en krijgt een vette rekening van der zusquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Amber leeft in een veilige wereld.
Die wordt naar huis gebracht door pappa en mamma.
LOLquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Vier geloof ik. Hopelijk heeft hij veel van Amber meegegrist, dat wordt niet zo vlug gemist
frikandellenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee gekkie.
Oeps, ik zou bijna vergeten dat er nog een battle volgt.
Dat ging de laatste minuten erg hard, -1100, -1600quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:25 schreef D. het volgende:
Amber had wel de meeste stemmen, alleen waren er zoveel negatieve bij
Nee jôh.. klopt eerlijk duurt het langst.. en de votes gaven al aan dat er geen duizenden valse votes waren...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Achteraf voel ik me wel een sukkel ja... Maar tja, eerlijk duurt het langst hoop ik dan maar.
Iets met vuur weer.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
frikandellen
Of is al bekend wat de opdracht is?
Cook or die. Dunno wat dat betekent.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:26 schreef D. het volgende:
frikandellen
Of is al bekend wat de opdracht is?
Zou haar zus nog moeten betalen voor haar internettikken dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:26 schreef snetje het volgende:
[..]
en krijgt een vette rekening van der zus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |