Ja, van haar zusje, dat die alles op alles ging zetten om Amber er toch in te gaan houdenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft Amber fanmail gekregen om kwart over 7???????????????????????
kwart voor 8 zelfs geloof ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft Amber fanmail gekregen om kwart over 7???????????????????????
DAT KLOPT DUS NIET, DE AFSPRAAK WAS TOCH 1 KEER PER DAG FANMAIL, EN VANMORGEN HEEFT PETER OOK AL FANMAIL GEHAD.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja, van haar zusje, dat die alles op alles ging zetten om Amber er toch in te gaan houden
Oeh, dodende blikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Klaar voor de nieuwe strijd....één geile concurrent pleitte...
[ afbeelding ]
En tussendoor hebben ze ook nog fanmail gehad allemaal tegelijk, zo rond 18:00 geloof ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[b]DAT KLOPT DUS NIET, DE AFSPRAAK WAS TOCH 1 KEER PER DAG FANMAIL, EN VANMORGEN HEEFT PETER OOK AL FANMAIL GEHAD.
Het was van haar zus, dat is geen fanmail maar postquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
DAT KLOPT DUS NIET, DE AFSPRAAK WAS TOCH 1 KEER PER DAG FANMAIL, EN VANMORGEN HEEFT PETER OOK AL FANMAIL GEHAD.
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah das flauw....kijk naar peter...is nie pettit....lekker breed....leuke kop....zonder haarquote:
Jij kan echt niet tegen onrecht he?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
DAT KLOPT DUS NIET, DE AFSPRAAK WAS TOCH 1 KEER PER DAG FANMAIL, EN VANMORGEN HEEFT PETER OOK AL FANMAIL GEHAD.
Zelfs nog een keer allemaal, omdat ze niet wisten wie er uit gingenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub had al min of meer aangegeven dat ze, als ze denken teveel kijkers af te stoten, ze schijt hebben aan wat wij vindenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb het hem al een paar keer zien doen, vanmiddag moest ik inene aan luizen denkenquote:
Tsja.. knap, slim en dom neukable opstellen.. de ultime Sucker-trap...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Oeh, dodende blik![]()
Het is me er eentje, die gaat ftw
Je capslock en boldknop is stuk, koop een nieuwe puterquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was van haar zus, dat is geen fanmail maar post
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Huub had al min of meer aangegeven dat ze, als ze denken teveel kijkers af te stoten, ze schijt hebben aan wat wij vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |