Verrek.quote:
Ik zie 't nog zo gebeuren jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:22 schreef FuTilE het volgende:
Pim is de spreekwoordelijke derde hond... Let maar op.
nee maar wel leuk om op terug te kijken toch, dus bij jou waren de feestjes nooit saaiquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:19 schreef Danny het volgende:
[..]
of we moesten naar het ziekenhuis. maar veel feesten eindigden wel in geouwepleurishoer en gesneuvelde meubelen, gaten die in de muren en deuren werden gestompt etc.
Dat zijn genen die ik gelukkig niet heb geërfd trouwens.
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:22 schreef FuTilE het volgende:
Pim is de spreekwoordelijke derde hond... Let maar op.
ohhhhhhhhh er zal toch niks gebeurd nu zijn he, ze hadden alles zo goed beveiligd vanavondquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
peter6000?
Staat er iets in de hens in Appiedoorn, vanuit Zutphen lijkt hety net of heel Appiedoorn in de brand staat zo'n enorme rode gloed komt er van die kant?
Klopt, we zijn weer landelijke nieuws.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
peter6000?
Staat er iets in de hens in Appiedoorn, vanuit Zutphen lijkt hety net of heel Appiedoorn in de brand staat zo'n enorme rode gloed komt er van die kant?
en dat met dat geschreeuw en geklets erbijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:18 schreef Tessio het volgende:
Amber ligt in bed!
aangestoken kan niet anders waarom op deze avond alle hulpdiensten zijn in het centrumquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Klopt, we zijn weer landelijke nieuws.![]()
![]()
![]()
Grote brand palletfabriek Apeldoorn
Oude Berghuizerweg, Apeldoorn, binnenbrandquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
peter6000?
kijk daarom 24/7 naar de bunker, dan heb je altijd een alibiquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
aangestoken kan niet anders waarom op deze avond alle hulpdiensten zijn in het centrum
palletopslag staat in brandquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh er zal toch niks gebeurd nu zijn he, ze hadden alles zo goed beveiligd vanavond
Ja ja, maar ze is ook degene die in je portemonnee kijkt of er misschien vreemde bonnetjes in zittenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:25 schreef Danny het volgende:
Wat een wijf die Eline. Welke vrouw vindt 't nou goed dat d'r vent de boel onderkotst na het zuipen?!?
nee, ze dacht even dattie ging kotsen, maar dat was helemaal niet erg hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat? Heeft ie echt over haar heen gekotst?![]()
Volkomen gemist...
Topwijffie is het, zeg ik de hele tijd al.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:25 schreef Danny het volgende:
Wat een wijf die Eline. Welke vrouw vindt 't nou goed dat d'r vent de boel onderkotst na het zuipen?!?
Ik wist het wel ,ik wist het wel! he he eindelijk.Ik weet alleen niet zeker of ik Eline aan Pim gun.Maar Pim gun ik wel een leuk nachtjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Eline tegen Pim: "Je weet niet half hoe leuk je bent!"
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:27 schreef Danny het volgende:
[..]
kijk daarom 24/7 naar de bunker, dan heb je altijd een alibi
och, ze neukt zelf ook vreemd zei ze, dus dat kan mooi gelijk op gaan danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, maar ze is ook degene die in je portemonnee kijkt of er misschien vreemde bonnetjes in zitten![]()
Ver bij uit de buurt blijven, die types
Nee toch dan heb ik dat gemist gadver zeg. Vond het wel slim van pim dat hij op water over ging ipv doordrinken.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:27 schreef Danny het volgende:
[..]
kijk daarom 24/7 naar de bunker, dan heb je altijd een alibi
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Pim, die knul heeft volgens mij helemaal geen ballen. Zelfs over die ene heeft ie nog gelogen
Volgens mij moest je toch gewoon vragen of je slipje nat werd?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:30 schreef Danny het volgende:
"je moet niet tegen iemand zeggen 'ik ben geil als de tering'... Je moet gewoon zeggen 'je bent mooi'"
och, gewoon net doen alsof je met een koe aan het tongen bent...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:32 schreef lies1958 het volgende:
gadver wat een dikke lap douwt hij in eline haar mond. Dat is toch niet lekker zoenen.
ja dat is de goede vergelijking.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
och, gewoon net doen alsof je met een koe aan het tongen bent...
Al had ik tien jaar mogen radenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:35 schreef wicky. het volgende:
Ik hoor het Huub hier laats nog zeggen, wie zijn/wordt een koppel in de bunker![]()
ElinePeter dus
het idee om mensen apart te zetten was ook gebasseerd op het idee dat ze dan meer durven te doen omdat ze de groep niet bij zich hebben.quote:
LOL, ik dacht precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:37 schreef snetje het volgende:
hij moet het korte haar houden volgens Eline ...
Eline heeft nu ook een Roeltje![]()
moet je wel de goede bij elkaar zetten pim en amder was geen combi, dit is topquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het idee om mensen apart te zetten was ook gebasseerd op het idee dat ze dan meer durven te doen omdat ze de groep niet bij zich hebben.
had je jouw voicemail nog afgeluisterd?
mooi kaal is niet lelijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:39 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik word onpasselijk,ik heb geen beeld/wel geluid maar snap echt niet wat Eline in die Peter ziet..
ja klopt we maakten ff een foutjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:39 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
moet je wel de goede bij elkaar zetten pim en amder was geen combi, dit is top
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]topidee huub !!!
mooi kaal is niet lelijk
Wees blij, met beeld zou het waarschijnlijk vrij snel evolueren in projectielbrakenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:39 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik word onpasselijk,ik heb geen beeld/wel geluid maar snap echt niet wat Eline in die Peter ziet..
Ja idd die mis ik nu ook wel hoor ,maarjaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu mis je die tweede stream een beetje. Zou wel willen weten wat die anderen zeggen
En hoe is het met Pim..ik baal dat de stream het niet doen .en dat liedje op de achtergrond van die Peterquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:40 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wees blij, met beeld zou het waarschijnlijk vrij snel evolueren in projectielbraken
Ik snap er niks van, maar heb het idee dat het zonder alcohol ook weer héél rap over is.
Nee hoor, gaat niet gebeuren...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
denk dat peter dit jeroen vet onder zijn neus gaat wrijven![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu mis je die tweede stream een beetje. Zou wel willen weten wat die anderen zeggen
Jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
denk dat peter dit jeroen vet onder zijn neus gaat wrijven![]()
![]()
Bij mij doet ie het ook weleens niet, je kan proberen je internetgeschiedenis te wissen/ de videoversnelling van de mediaspeler lager te zetten, opnieuw opstarten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:42 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En hoe is het met Pim..ik baal deat de stream het niet doet .en dat liedje op de achtergrond nan die Peter
Flikkerde bijna om he?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:45 schreef FuTilE het volgende:
Ahahaha... Jeroen bij die krat...
Ik hoop dat Mazaru daar een gif van heeft
Mooi was dat trouwens he? Jammer dat we zo weinig van hem zélf gehoord hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:44 schreef Disana het volgende:
OMG zitten we naar een tribute to Leonard Cohen te kijken, gebeurt er dit!
Ik ben roodquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het ook weleens niet, je kan proberern je internetgeschiedenis te wissen/ de videoversnelling van de mediaspeler lager te zetten, opnieuw opstarten.
edit: Of doel je op de 2e stream.
Het was prachtig, zo mooi en aandoenlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi was dat trouwens he? Jammer dat we zo weinig van hem zélf gehoord hebben.
Dat was het zéker, en nu kwam er nog een concert ook, maar op een zender waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was prachtig, zo mooi en aandoenlijk.
ff bieden op de date dusquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:47 schreef FuTilE het volgende:
Eline is gewoon echt überhorny als ze gezopen heeft. Restecp.
Ben de naam ook alweer kwijt, het is op internet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was het zéker, en nu kwam er nog een concert ook, maar op een zender waar ik nog nooit van gehoord heb.
morgen, die zijn nu al onderweg.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:49 schreef snetje het volgende:
morgen wordt Eline eruitgehaald door Dido en Roel
ja, doorschakelen op de monitorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:50 schreef lies1958 het volgende:
ze moeten die ander het kunnen laten zien op een schermpje lachen toch.
Hoe zou ze er morgen tegenaan kijkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:50 schreef bosb het volgende:
Had Huub toch gelijk van de week over zoenen/relaties in een RLS. Maargoed, Eline wordt wel heel makkelijk na drank...
ik ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik verwacht wel dat wanneer ze uit de kleren zijn dat dat rolluik opengaat
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:53 schreef Fosfolipide het volgende:
"Ik kan je niet serieus nemen omdat er allemaal pluisjes in je haar zitten" aldus Eline
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:53 schreef lies1958 het volgende:
Denk dat eline zich eigenlijk schaamt dat ze staat te zoenen met peter. Ze staat hem eigenlijk doorlopend te beledigen met dat ze nooit buiten met hem gezoend zou hebben met zijn stomme rose trui enzo.
Ze dekt zich idd wel heel erg in....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:53 schreef lies1958 het volgende:
Denk dat eline zich eigenlijk schaamt dat ze staat te zoenen met peter. Ze staat hem eigenlijk doorlopend te beledigen met dat ze nooit buiten met hem gezoend zou hebben met zijn stomme rose trui enzo.
Zijn sociale onvermogens, zijn verloren duels, of alles bij elkaar?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:55 schreef Tessio het volgende:
Pim voelt zich kut, die trekt het zich erg aan, die ligt in bed.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:56 schreef Danny het volgende:
En Huub zet Calimero in
(Huub, schakel de isoleer ff op de dagboekmonitor)
was huubquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
Onnodige interventie van Bart.
Nu zijn ze zich weer extra bewust van de camera.
Ik zie dat anders. Die vinden elkaar stiekem wel leuk en doen juist alsof het allemaal een geintje is omdat ze op camera zijn. Daarom moeten ze steeds lachen ook.quote:
Ik vind het zielig voor Pimquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:55 schreef Tessio het volgende:
Pim voelt zich kut, die trekt het zich erg aan, die ligt in bed.
Hej Ribas, zal ik je ff ondertitelen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:58 schreef RibasCBML het volgende:
Jongens ik val echt bijna van me stoel om Peter en die andere chick.
Chick verteld een verhaal.
Peter praat er gewoon door heen...CAMERA WIL JE ONS ZIEN ZOENEN.....![]()
![]()
![]()
Chick zegtoenen is een geintje
hahhahhaha
FUUUCCCCKK
Elinequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:59 schreef RibasCBML het volgende:
wat is die naam van die chick waar Peter mee zoent?
ze kan fucking niet eens DUDE uitspreken :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Kan... toch heb ik het gevoel dat Jeroen nog wel eens een tandje bij gaat zetten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zie dat anders. Die vinden elkaar stiekem wel leuk en doen juist alsof het allemaal een geintje is omdat ze op camera zijn. Daarom moeten ze steeds lachen ook.
elinequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:59 schreef RibasCBML het volgende:
wat is die naam van die chick waar Peter mee zoent?
ze kan fucking niet eens DUDE uitspreken :S
ze werd er in ieder geval suf van, dus je was al op de helftquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:03 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik wil d'r eerst suf lullen en dan suf _ _ _ _ _ _
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |