och, gewoon net doen alsof je met een koe aan het tongen bent...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:32 schreef lies1958 het volgende:
gadver wat een dikke lap douwt hij in eline haar mond. Dat is toch niet lekker zoenen.
ja dat is de goede vergelijking.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
och, gewoon net doen alsof je met een koe aan het tongen bent...
Al had ik tien jaar mogen radenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:35 schreef wicky. het volgende:
Ik hoor het Huub hier laats nog zeggen, wie zijn/wordt een koppel in de bunker![]()
ElinePeter dus
het idee om mensen apart te zetten was ook gebasseerd op het idee dat ze dan meer durven te doen omdat ze de groep niet bij zich hebben.quote:
LOL, ik dacht precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:37 schreef snetje het volgende:
hij moet het korte haar houden volgens Eline ...
Eline heeft nu ook een Roeltje![]()
moet je wel de goede bij elkaar zetten pim en amder was geen combi, dit is topquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het idee om mensen apart te zetten was ook gebasseerd op het idee dat ze dan meer durven te doen omdat ze de groep niet bij zich hebben.
had je jouw voicemail nog afgeluisterd?
mooi kaal is niet lelijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:39 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik word onpasselijk,ik heb geen beeld/wel geluid maar snap echt niet wat Eline in die Peter ziet..
ja klopt we maakten ff een foutjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:39 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
moet je wel de goede bij elkaar zetten pim en amder was geen combi, dit is top
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]topidee huub !!!
mooi kaal is niet lelijk
Wees blij, met beeld zou het waarschijnlijk vrij snel evolueren in projectielbrakenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:39 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik word onpasselijk,ik heb geen beeld/wel geluid maar snap echt niet wat Eline in die Peter ziet..
Ja idd die mis ik nu ook wel hoor ,maarjaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu mis je die tweede stream een beetje. Zou wel willen weten wat die anderen zeggen
En hoe is het met Pim..ik baal dat de stream het niet doen .en dat liedje op de achtergrond van die Peterquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:40 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wees blij, met beeld zou het waarschijnlijk vrij snel evolueren in projectielbraken
Ik snap er niks van, maar heb het idee dat het zonder alcohol ook weer héél rap over is.
Nee hoor, gaat niet gebeuren...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
denk dat peter dit jeroen vet onder zijn neus gaat wrijven![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu mis je die tweede stream een beetje. Zou wel willen weten wat die anderen zeggen
Jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
denk dat peter dit jeroen vet onder zijn neus gaat wrijven![]()
![]()
Bij mij doet ie het ook weleens niet, je kan proberen je internetgeschiedenis te wissen/ de videoversnelling van de mediaspeler lager te zetten, opnieuw opstarten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:42 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En hoe is het met Pim..ik baal deat de stream het niet doet .en dat liedje op de achtergrond nan die Peter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |