ohhhhhhhhh er zal toch niks gebeurd nu zijn he, ze hadden alles zo goed beveiligd vanavondquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
peter6000?
Staat er iets in de hens in Appiedoorn, vanuit Zutphen lijkt hety net of heel Appiedoorn in de brand staat zo'n enorme rode gloed komt er van die kant?
Klopt, we zijn weer landelijke nieuws.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
peter6000?
Staat er iets in de hens in Appiedoorn, vanuit Zutphen lijkt hety net of heel Appiedoorn in de brand staat zo'n enorme rode gloed komt er van die kant?
en dat met dat geschreeuw en geklets erbijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:18 schreef Tessio het volgende:
Amber ligt in bed!
aangestoken kan niet anders waarom op deze avond alle hulpdiensten zijn in het centrumquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Klopt, we zijn weer landelijke nieuws.![]()
![]()
![]()
Grote brand palletfabriek Apeldoorn
Oude Berghuizerweg, Apeldoorn, binnenbrandquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
peter6000?
kijk daarom 24/7 naar de bunker, dan heb je altijd een alibiquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
aangestoken kan niet anders waarom op deze avond alle hulpdiensten zijn in het centrum
palletopslag staat in brandquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh er zal toch niks gebeurd nu zijn he, ze hadden alles zo goed beveiligd vanavond
Ja ja, maar ze is ook degene die in je portemonnee kijkt of er misschien vreemde bonnetjes in zittenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:25 schreef Danny het volgende:
Wat een wijf die Eline. Welke vrouw vindt 't nou goed dat d'r vent de boel onderkotst na het zuipen?!?
nee, ze dacht even dattie ging kotsen, maar dat was helemaal niet erg hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat? Heeft ie echt over haar heen gekotst?![]()
Volkomen gemist...
Topwijffie is het, zeg ik de hele tijd al.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:25 schreef Danny het volgende:
Wat een wijf die Eline. Welke vrouw vindt 't nou goed dat d'r vent de boel onderkotst na het zuipen?!?
Ik wist het wel ,ik wist het wel! he he eindelijk.Ik weet alleen niet zeker of ik Eline aan Pim gun.Maar Pim gun ik wel een leuk nachtjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Eline tegen Pim: "Je weet niet half hoe leuk je bent!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |