ja, doorschakelen op de monitorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:50 schreef lies1958 het volgende:
ze moeten die ander het kunnen laten zien op een schermpje lachen toch.
Hoe zou ze er morgen tegenaan kijkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:50 schreef bosb het volgende:
Had Huub toch gelijk van de week over zoenen/relaties in een RLS. Maargoed, Eline wordt wel heel makkelijk na drank...
ik ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik verwacht wel dat wanneer ze uit de kleren zijn dat dat rolluik opengaat
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:53 schreef Fosfolipide het volgende:
"Ik kan je niet serieus nemen omdat er allemaal pluisjes in je haar zitten" aldus Eline
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:53 schreef lies1958 het volgende:
Denk dat eline zich eigenlijk schaamt dat ze staat te zoenen met peter. Ze staat hem eigenlijk doorlopend te beledigen met dat ze nooit buiten met hem gezoend zou hebben met zijn stomme rose trui enzo.
Ze dekt zich idd wel heel erg in....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:53 schreef lies1958 het volgende:
Denk dat eline zich eigenlijk schaamt dat ze staat te zoenen met peter. Ze staat hem eigenlijk doorlopend te beledigen met dat ze nooit buiten met hem gezoend zou hebben met zijn stomme rose trui enzo.
Zijn sociale onvermogens, zijn verloren duels, of alles bij elkaar?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:55 schreef Tessio het volgende:
Pim voelt zich kut, die trekt het zich erg aan, die ligt in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |