Durf niet zeker te zeggen, alles draaide zoals het hoorde, waterwaarden waren goed. Enige wat 2 weken geleden veranderd is is de overstap van grind naar zand (uitgekookt enzo). Verder hadden ze iig geen huidziekte of uiterlijke ziekte zo te zien.quote:
je mag ook niet in de keizerstraat rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:31 schreef Jill-RMC het volgende:
En het is weer zaterdag hoor: net weer mn auto bijna in tienen gereden door een of andere flutbejaarde in een citroen C1 die dacht dat het wel een goed idee was om in de Keizerstraat ineens een parkeervak uit te draaien zonder een knipperlicht aan te zetten of even te kijken of d'r misschien iemand aankomt
Ik heb hem bekeken?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een knal hippe fotoboek update
Ik weet alleen dus niet wat nieuw is, maar in ieder geval is die foto waar je wegrent tussen wat bomen erg goed gelukt!quote:
Ik heb alle foto's weggegooid en alles vernieuwdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:35 schreef XL het volgende:
[..]
Ik weet alleen dus niet wat nieuw is, maar in ieder geval is die foto waar je wegrent tussen wat bomen erg goed gelukt!
Leuk MTM , ik durf nooit zo goed duidelijke foto's van mijzelf neer te zetten , toch een stukje privacyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb alle foto's weggegooid en alles vernieuwdDus alles hahaha
En dat was een verlaten snelweg in Duitsland, erg tof.
Nouhou napraterquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zeemonsterrrrrrrr ik verveel me op msn
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zeemonsterrrrrrrr ik verveel me op msn
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Toevallig geld voor mij nu gewoon hetzelfde
Tis ook nog helemaal niet zeker of ik er aan de slag kan gaan, en dan zal ik bouwkundig opzichter wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:32 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Werktuigbouwkunde.
Stage is, als alles zo door gaat, september 2010.
Maar moet sowieso eerst nog eens even goed kijken welke richting ik volgend jaar ga volgen (automatisering, constructeur/ontwerper of energiesystemen) (of hoe ze het dan ook gaan noemen) neig op dit moment wel erg naar de laatste variant.
Had al even gespiekt wat je zelf gedaan hebt.. maar tot welke fase zou dit project dan lopen voor jou? opleveren van het gebouw of praktisch tot aan de opstart? weet niet voor hoe ver de bouw en installatie door elkaar heen lopen. Denk dat t iig een mooie uitdaging voor je is.. tenslotte ook niet echt projecten die vaak voorkomen(en zo heel veel kolen centrales zullen er niet meer volgen
)
Succes in ieder geval, hoop dat t wat word![]()
![]()
180 bar stoomdruk *fap fap*
Wat voor bak heb/had je? Had gelukkig maar 1 dood visje vandaag.. 180L bak met voornamelijk Aziatische soorten, 2 uitzonderingenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kan aan de slag gaan met mijn aquariumgister ineens zowat al mijn vissen overleden
nog wat kunnen redden maar dat zijn er maar 5 van de 50 stuks
Kheb nu 80/45/55 en geen witte stip te zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:10 schreef Qrious het volgende:
Wat voor bak heb/had je? Had gelukkig maar 1 dood visje vandaag.. 180L bak met voornamelijk Aziatische soorten, 2 uitzonderingen
Maar balen man, niks van witte stip ofzo kunnen zien dus?
Zwaarddragers, blauwe tetra's, chinese algeneters, japanse garnalen, kogelvisjes, guppenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:43 schreef zeemonster het volgende:
Ik wordt gemist. Ben klaar met de grote schoonmaak , boodschappen en dergelijke . Straks nog even langs een vriendin en dan ga ik Fok weer volspammen
.
Wat voor visjes had je A_A? Ik heb ooit 2 goudvissen gehad... ik wil niet eens vertellen wat daarmee is gebeurd
Neuh doe maar wat andersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:02 schreef zeemonster het volgende:
Oei , dan ben je goed zuur.. wil je een goudvis voor vaderdag?
Nee serieus het is goed klote.
Je kan gewoon een brandprogramma downloaden hoor....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef zeemonster het volgende:
Ja , ik moet een dvd branden bij haar omdat ik hier wel een dvdbrander heb maar geen brandprogramma. Ik faal echt in dit soort dingen , ik heb altijd maar de helft van iets
.
Verder moet ik er gewoon echt even uit , frisse lucht zal me goed doen !(wat zoiets inhoudt als met het raampje open naar vriendin toerijden
)
Even heen en weer rijden is volgens mij echt sneller , ik heb werkelijk niks meer op de laptop staan (pas een "schone installatie"gedaan na een crash) .quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Je kan gewoon een brandprogramma downloaden hoor....
Zeg dan dat je wil kwebbelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:21 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Even heen en weer rijden is volgens mij echt sneller , ik heb werkelijk niks meer op de laptop staan (pas een "schone installatie"gedaan na een crash) .
Plus de herschrijfbare dvd moet ook eerst leegen zo heb ik een excuus om even bij te kwebbelen
Ik vind het een hele interessante wereld (en er zijn in het westland een paar flinke centen mee verdientquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:10 schreef Qrious het volgende:
[..]
Tis ook nog helemaal niet zeker of ik er aan de slag kan gaan, en dan zal ik bouwkundig opzichter wordenVan energie op zich weet ik niet eens zo bijzonder veel af.. Wel dt die 180 bar die van de huidige centrale is, en de nieuwe ietsjes meer zal gaan leveren
Zo'n kans komt iig niet zomaar nog een keer voorbij idd
Maar als je ziet wat voor veiligheidsmaatregelen er allemaal worden getroffen.. Echt bizar bijna
Charismaquote:Op zondag 17 mei 2009 09:34 schreef Charisma het volgende:goede morgen allemaal...
nog maar 1 maand , dan nieuwe baan![]()
vraagje; wie heeft ook tele2 Tv? ik ben opeens de volgoorde van al mijn zenders kwijt en heb ook geen teletekst meerkrijg steeds de beginpagina dat ze bezig zijn met een kwaliteitsonderzoek maar op de webpage van tele2 staat gewoon niets
![]()
dus wie oh wie heeft dit ook?
in windows xp kun je gewoon standaard cd's en dvd's branden, retard.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:21 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Even heen en weer rijden is volgens mij echt sneller , ik heb werkelijk niks meer op de laptop staan (pas een "schone installatie"gedaan na een crash) .
Plus de herschrijfbare dvd moet ook eerst leegen zo heb ik een excuus om even bij te kwebbelen
Wat ben jij lief zegquote:Op zondag 17 mei 2009 14:13 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
in windows xp kun je gewoon standaard cd's en dvd's branden, retard.
Zo lang wachtenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:33 schreef zeemonster het volgende:
overigens heb ik vista en heeft het beestje het inmiddels begeven . Dat wordt volgende week een nieuwe laptop kopen. Tot die tijd moeten jullie mij even missen
Geen idee , misschien ben ik van binnenuit aan het wegrottenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben er ook ziek van.
De garage komt zo langs.
Wat heb je ?? Griep?
Klinkt niet goed, al was het nou een blaagonsteking dan had ik het wel begrepenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:24 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Geen idee , misschien ben ik van binnenuit aan het wegrotten, nee een blaasontsteking
Wij voelen dat aan he ... ik zit ook ziek thuisquote:
Vrije dag is vrije dag hequote:Op maandag 18 mei 2009 10:07 schreef zeemonster het volgende:
mooi dan kan je lekker naar je werk! volgende week je salaris , want ik ben ziek
Thnxquote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef Lovechild het volgende:
Charisma, hier ook Tele2!
Inderdaad merkte ik vanmorgen bij het zappen voor Jongste Zoon dat de zenders door elkaar gehusseld zijn. Hij's fijnEn tot woensdag kunnen we alleen tv kijken, verder niet. Vind dat ze daar weleens beter over mogen informeren ipv als onvoldongen feit presenteren op het moment dat het zover is.
Zeemonster en Ratmen; beterschap!
Wat heb je eigenlijk? Griep? Of een lichamelijke reactie op de drukke (? gok ik maar) periode van Cloaca?quote:
Een 10? Dat is wel uitzonderlijk goed. Gefeliciteerd. Wat heb je voor bijzonders gedaan om dat voor elkaar te krijgen?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
een 10 voor mijn scriptiepresentatie en een voldoende (Exacte cijfer nog onbekend) voor mijn scriptie
Griepje heeft me te grazen genomen. Mijn weerstand is op dit moment echt 0. Veel te weinig slaap en niet al te gezond leven. En afgelopen week met twee mensen in aanraking geweest die verkouden waren, dus daar is het denk ik mis gegaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk? Griep? Of een lichamelijke reactie op de drukke (? gok ik maar) periode van Cloaca?
Nee dat hoeft niet, het is MBO.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een 10? Dat is wel uitzonderlijk goed. Gefeliciteerd. Wat heb je voor bijzonders gedaan om dat voor elkaar te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |