+1quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:57 schreef zeemonster het volgende:
Ik ga helemaal nergens heen , maar ik ga wel de grote schoonmaak hier houden . Ik hou van een opgeruimd huis.
wel lief overigens dat je je steeds opwerpt als redder van vrouwen in noodquote:
Ik ook! Al blijkt dat niet heel vaakquote:
oi! Hoe kan dat zo ineens?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kan aan de slag gaan met mijn aquariumgister ineens zowat al mijn vissen overleden
nog wat kunnen redden maar dat zijn er maar 5 van de 50 stuks
Durf niet zeker te zeggen, alles draaide zoals het hoorde, waterwaarden waren goed. Enige wat 2 weken geleden veranderd is is de overstap van grind naar zand (uitgekookt enzo). Verder hadden ze iig geen huidziekte of uiterlijke ziekte zo te zien.quote:
je mag ook niet in de keizerstraat rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:31 schreef Jill-RMC het volgende:
En het is weer zaterdag hoor: net weer mn auto bijna in tienen gereden door een of andere flutbejaarde in een citroen C1 die dacht dat het wel een goed idee was om in de Keizerstraat ineens een parkeervak uit te draaien zonder een knipperlicht aan te zetten of even te kijken of d'r misschien iemand aankomt
Ik heb hem bekeken?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een knal hippe fotoboek update
Ik weet alleen dus niet wat nieuw is, maar in ieder geval is die foto waar je wegrent tussen wat bomen erg goed gelukt!quote:
Ik heb alle foto's weggegooid en alles vernieuwdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:35 schreef XL het volgende:
[..]
Ik weet alleen dus niet wat nieuw is, maar in ieder geval is die foto waar je wegrent tussen wat bomen erg goed gelukt!
Leuk MTM , ik durf nooit zo goed duidelijke foto's van mijzelf neer te zetten , toch een stukje privacyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb alle foto's weggegooid en alles vernieuwdDus alles hahaha
En dat was een verlaten snelweg in Duitsland, erg tof.
Nouhou napraterquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zeemonsterrrrrrrr ik verveel me op msn
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zeemonsterrrrrrrr ik verveel me op msn
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Toevallig geld voor mij nu gewoon hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |