Geen idee , misschien ben ik van binnenuit aan het wegrottenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben er ook ziek van.
De garage komt zo langs.
Wat heb je ?? Griep?
Klinkt niet goed, al was het nou een blaagonsteking dan had ik het wel begrepenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:24 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Geen idee , misschien ben ik van binnenuit aan het wegrotten, nee een blaasontsteking
Wij voelen dat aan he ... ik zit ook ziek thuisquote:
Vrije dag is vrije dag hequote:Op maandag 18 mei 2009 10:07 schreef zeemonster het volgende:
mooi dan kan je lekker naar je werk! volgende week je salaris , want ik ben ziek
Thnxquote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef Lovechild het volgende:
Charisma, hier ook Tele2!
Inderdaad merkte ik vanmorgen bij het zappen voor Jongste Zoon dat de zenders door elkaar gehusseld zijn. Hij's fijnEn tot woensdag kunnen we alleen tv kijken, verder niet. Vind dat ze daar weleens beter over mogen informeren ipv als onvoldongen feit presenteren op het moment dat het zover is.
Zeemonster en Ratmen; beterschap!
Wat heb je eigenlijk? Griep? Of een lichamelijke reactie op de drukke (? gok ik maar) periode van Cloaca?quote:
Een 10? Dat is wel uitzonderlijk goed. Gefeliciteerd. Wat heb je voor bijzonders gedaan om dat voor elkaar te krijgen?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
een 10 voor mijn scriptiepresentatie en een voldoende (Exacte cijfer nog onbekend) voor mijn scriptie
Griepje heeft me te grazen genomen. Mijn weerstand is op dit moment echt 0. Veel te weinig slaap en niet al te gezond leven. En afgelopen week met twee mensen in aanraking geweest die verkouden waren, dus daar is het denk ik mis gegaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk? Griep? Of een lichamelijke reactie op de drukke (? gok ik maar) periode van Cloaca?
Nee dat hoeft niet, het is MBO.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een 10? Dat is wel uitzonderlijk goed. Gefeliciteerd. Wat heb je voor bijzonders gedaan om dat voor elkaar te krijgen?
Niet zo bescheiden. Een 10 is een 10, ook al is het op MBO. Nogmaals, goed gedaan!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nee dat hoeft niet, het is MBO.!!!
Gewoon een powerpoint niet knullig maar in photoshop maken en je scriptie ook daadwerkelijk zelf geschreven hebben zodat je weet waar je het over hebt plus toneelervaring is voldoende
Met een lekkere griep kom je vanzelf weer aan je rust toe.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey zolang jullie maar wel uit mn buurt blijven met die griep. Wil voorlopig even niet meer ziek zijn. Veels te druk
Ik hou het nog wel even vol tot mn vakantie volgende maand. Dan kan ik rusten zoveel ik wil.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een lekkere griep kom je vanzelf weer aan je rust toe.
Ja, dan wil het wel. Balen.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Griepje heeft me te grazen genomen. Mijn weerstand is op dit moment echt 0. Veel te weinig slaap en niet al te gezond leven. En afgelopen week met twee mensen in aanraking geweest die verkouden waren, dus daar is het denk ik mis gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |