abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69091825
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 14:32 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Werktuigbouwkunde.

Stage is, als alles zo door gaat, september 2010.

Maar moet sowieso eerst nog eens even goed kijken welke richting ik volgend jaar ga volgen (automatisering, constructeur/ontwerper of energiesystemen) (of hoe ze het dan ook gaan noemen) neig op dit moment wel erg naar de laatste variant.

Had al even gespiekt wat je zelf gedaan hebt.. maar tot welke fase zou dit project dan lopen voor jou? opleveren van het gebouw of praktisch tot aan de opstart? weet niet voor hoe ver de bouw en installatie door elkaar heen lopen. Denk dat t iig een mooie uitdaging voor je is.. tenslotte ook niet echt projecten die vaak voorkomen (en zo heel veel kolen centrales zullen er niet meer volgen )

Succes in ieder geval, hoop dat t wat word

180 bar stoomdruk *fap fap*
Tis ook nog helemaal niet zeker of ik er aan de slag kan gaan, en dan zal ik bouwkundig opzichter worden Van energie op zich weet ik niet eens zo bijzonder veel af.. Wel dt die 180 bar die van de huidige centrale is, en de nieuwe ietsjes meer zal gaan leveren Zo'n kans komt iig niet zomaar nog een keer voorbij idd Maar als je ziet wat voor veiligheidsmaatregelen er allemaal worden getroffen.. Echt bizar bijna
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kan aan de slag gaan met mijn aquarium gister ineens zowat al mijn vissen overleden nog wat kunnen redden maar dat zijn er maar 5 van de 50 stuks
Wat voor bak heb/had je? Had gelukkig maar 1 dood visje vandaag.. 180L bak met voornamelijk Aziatische soorten, 2 uitzonderingen
Maar balen man, niks van witte stip ofzo kunnen zien dus?
Just being curious.. ofzo
pi_69091922
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:10 schreef Qrious het volgende:

Wat voor bak heb/had je? Had gelukkig maar 1 dood visje vandaag.. 180L bak met voornamelijk Aziatische soorten, 2 uitzonderingen
Maar balen man, niks van witte stip ofzo kunnen zien dus?
Kheb nu 80/45/55 en geen witte stip te zien enige waar ik nu aan twijfel wat veranderd is buiten de bodembedekking is dat ik ander merk rode muggen larven heb gebruikt (diepvries) sinds 1,5 week. En sinds een paar dagen waren sommige visjes al loom en traag en op de bodemliggen maarja dat dit me hele bak overkomt had ik neit voorzien. En of het aan de muggenlarven heeft gelegen weet ik niet
pi_69092120
Lijkt me ook onzin Waterwaardes zijn allemaal in orde? Druppels tegen ziekte in het water gedaan?
Heb trouwens 2 dode regenboogjes Of ze vergaan onwijs snel, of ze zijn aangevreten door mn Labeo omdat ze in zijn territorium lagen Hopen dat die niks gaan mankeren dan

Succes ermee man!
Just being curious.. ofzo
pi_69092614
Ik wordt gemist . Ben klaar met de grote schoonmaak , boodschappen en dergelijke . Straks nog even langs een vriendin en dan ga ik Fok weer volspammen .

Wat voor visjes had je A_A? Ik heb ooit 2 goudvissen gehad... ik wil niet eens vertellen wat daarmee is gebeurd
pi_69092877
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:43 schreef zeemonster het volgende:
Ik wordt gemist . Ben klaar met de grote schoonmaak , boodschappen en dergelijke . Straks nog even langs een vriendin en dan ga ik Fok weer volspammen .

Wat voor visjes had je A_A? Ik heb ooit 2 goudvissen gehad... ik wil niet eens vertellen wat daarmee is gebeurd
Zwaarddragers, blauwe tetra's, chinese algeneters, japanse garnalen, kogelvisjes, guppen

Kheb nu alleen nog 1 chinese algeneter, 4 garnalen, 2 tetra's
pi_69093040
Oei , dan ben je goed zuur.. wil je een goudvis voor vaderdag?

Nee serieus het is goed klote.
pi_69093132
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:02 schreef zeemonster het volgende:
Oei , dan ben je goed zuur.. wil je een goudvis voor vaderdag?

Nee serieus het is goed klote.
Neuh doe maar wat anders mare jij hebt al plannen voor vanaaf dus
pi_69093248
Ja , ik moet een dvd branden bij haar omdat ik hier wel een dvdbrander heb maar geen brandprogramma . Ik faal echt in dit soort dingen , ik heb altijd maar de helft van iets .

Verder moet ik er gewoon echt even uit , frisse lucht zal me goed doen ! (wat zoiets inhoudt als met het raampje open naar vriendin toerijden )
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:12:54 #209
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_69093345
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef zeemonster het volgende:
Ja , ik moet een dvd branden bij haar omdat ik hier wel een dvdbrander heb maar geen brandprogramma . Ik faal echt in dit soort dingen , ik heb altijd maar de helft van iets .

Verder moet ik er gewoon echt even uit , frisse lucht zal me goed doen ! (wat zoiets inhoudt als met het raampje open naar vriendin toerijden )
Je kan gewoon een brandprogramma downloaden hoor....
Voices tell me I'm the shit.
pi_69093579
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:12 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Je kan gewoon een brandprogramma downloaden hoor....
Even heen en weer rijden is volgens mij echt sneller , ik heb werkelijk niks meer op de laptop staan (pas een "schone installatie"gedaan na een crash) .

Plus de herschrijfbare dvd moet ook eerst leeg en zo heb ik een excuus om even bij te kwebbelen
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:22:14 #211
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_69093605
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:21 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Even heen en weer rijden is volgens mij echt sneller , ik heb werkelijk niks meer op de laptop staan (pas een "schone installatie"gedaan na een crash) .

Plus de herschrijfbare dvd moet ook eerst leeg en zo heb ik een excuus om even bij te kwebbelen
Zeg dan dat je wil kwebbelen !!!!!
pi_69093654
Ja hee , kinderen over de vloer en een vriend die het alleen over de laatste voetbalwedstrijd van het seizoen kan hebben ben je ook op den duur zat hoor . Nu wil ik wat anders horen
  zondag 17 mei 2009 @ 01:54:00 #213
87694 Robin__
letitredno
pi_69107632
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:10 schreef Qrious het volgende:

[..]

Tis ook nog helemaal niet zeker of ik er aan de slag kan gaan, en dan zal ik bouwkundig opzichter worden Van energie op zich weet ik niet eens zo bijzonder veel af.. Wel dt die 180 bar die van de huidige centrale is, en de nieuwe ietsjes meer zal gaan leveren Zo'n kans komt iig niet zomaar nog een keer voorbij idd Maar als je ziet wat voor veiligheidsmaatregelen er allemaal worden getroffen.. Echt bizar bijna

Ik vind het een hele interessante wereld (en er zijn in het westland een paar flinke centen mee verdient oogsten zijn tot prut gestookt om de warmtekrachtkoppeling flink te kunnen laten draaien) Er zijn sowieso maar weinig mensen die zich er van bewust zijn dat 90% van onze stroom op de een of andere manier uit stoom komt.. (stoom.. van die ouwe treintjes?) helaas zijn kolen centrales nou niet echt direct regelbaar en zit er echt ongelooflijk veel arbeid opgeslagen in stoomketels van zulke afmetingen (en drukken van 180 bar en 500C of meer zijn sowieso ziekelijk) daar wil je geen risicos mee nemen de stroombehoefte is gebaseerd op voorspellingen.. tennet zit ergens continue de net frequentie van 50 hz in de gaten te houden.. als er dan ergens een storing plaats vind kunnen er heeeele gekke dingen gebeuren (want je ketel staat lekker een paar duizend kg water per minuut te verdampen )

Goed ik dwaal af, hoop voor je dat t wat word voor je, lijkt me een mooie klus.
pi_69110320
goede morgen allemaal...
nog maar 1 maand , dan nieuwe baan

vraagje; wie heeft ook tele2 Tv? ik ben opeens de volgoorde van al mijn zenders kwijt en heb ook geen teletekst meer krijg steeds de beginpagina dat ze bezig zijn met een kwaliteitsonderzoek maar op de webpage van tele2 staat gewoon niets

dus wie oh wie heeft dit ook?
  zondag 17 mei 2009 @ 10:21:02 #215
87694 Robin__
letitredno
pi_69110839
dat niet.. ik heb wel een phillips tv die het leuk vind om af en toe alle voorkeur instellingen te vergeten. De frequenties waarop ze de netten doorgeven zullen ze echt niet snel veranderen (omdraaien.. dan zou je tv een aantal zenders op andere plekken zetten)

Ik zou eerst eens proberen de 'installatie' van je tv opnieuw te doen (dat ie alle zenders opnieuw gaat indexeren) want het klinkt niet als iets wat tele2 in het weekend even veranderd

of is het een of andere digitale toestand? dan heb ik niets gezegd
  zondag 17 mei 2009 @ 11:03:54 #216
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_69111637
Grrrr ik heb nu al 2dagen last van mijn ogen
pi_69111985
quote:
Op zondag 17 mei 2009 09:34 schreef Charisma het volgende:
goede morgen allemaal...
nog maar 1 maand , dan nieuwe baan

vraagje; wie heeft ook tele2 Tv? ik ben opeens de volgoorde van al mijn zenders kwijt en heb ook geen teletekst meer krijg steeds de beginpagina dat ze bezig zijn met een kwaliteitsonderzoek maar op de webpage van tele2 staat gewoon niets

dus wie oh wie heeft dit ook?
Charisma !

Ik heb geen Tele2, ik heb Ziggo. Ik zou ze es proberen te bellen .

Enne nieuwe baan? Vertel!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_69116493
bedankt voor jullie tips
eerst koop ik nieuwe batterijen voor de afstandbediening
dan haal ik de stekker uit van het modem en dan kijk ik of de menu knop het weer doet waarmee im de zenders weer op volgorde kan zetten
als dit niet helpt bel ik tele2
en als dit ook niet helpt ga ik de voordeur openen en hardop HEEEEEEEEEEELP schreuwen voordat ik de tv in elkaar mep

RATMEN, ik ben genoodzaakt mijn huidige baan op te geven, die wordt opgeheven en zodoende hebben ze gezocht voor mij en krijg ik nu een kantoor baan maar ook erg dynamisch ! en geen wisseldiensten meer bij dezelfde werkgever !

in deze tijden kan je blij zijn als je nog een vaste baan hebt
pi_69116815
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:21 schreef zeemonster het volgende:

[..]

in windows xp kun je gewoon standaard cd's en dvd's branden, retard.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_69117930
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:13 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
in windows xp kun je gewoon standaard cd's en dvd's branden, retard.
Wat ben jij lief zeg Zo vriendelijk, echt
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_69118211
NEC, opzouten hier, ga maar in het nijmegen-topic je gal spuien ofzo

[ Bericht 90% gewijzigd door admiraal_anaal op 17-05-2009 14:58:01 ]
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_69119439
overigens heb ik vista en heeft het beestje het inmiddels begeven . Dat wordt volgende week een nieuwe laptop kopen . Tot die tijd moeten jullie mij even missen
pi_69122862
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:33 schreef zeemonster het volgende:
overigens heb ik vista en heeft het beestje het inmiddels begeven . Dat wordt volgende week een nieuwe laptop kopen . Tot die tijd moeten jullie mij even missen
Zo lang wachten ! Dat gaat echt niet hoor!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_69141129
Nou...onverwacht vandaag vrij,...mijn auto wou weer niet starten. Kutzooi.
pi_69141328
Ik ben ziek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')