Jup, als je mij wil laten happen moet je tergende spelfouten maken inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wist het dat je daar op reageren zou.
JA WAT? MN SHIRT IS TOCH NAT BIJ MIJN BORSTENquote:
Ok.quote:
mijn verdraaide browser begon uit het niets te rellenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:55 schreef BobbyB het volgende:
Duurde ff, maar dan heb je ook... euh... niet veel.
jajaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:56 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
mijn verdraaide browser begon uit het niets te rellen
Bek dicht en doorlopen, bowa.quote:
dat klopt iddquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:57 schreef Gupje het volgende:
Je opende gewoon bijna het topic met je verkeerde account![]()
![]()
Plaatjes of het deed niet gebeuren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA WAT? MN SHIRT IS TOCH NAT BIJ MIJN BORSTEN![]()
Niks te zien hier mensen, niks aan het handje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Wat is er?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Snotjong, nu moet jij vragen 'maar wat is er dan, oh grote reetveter?'
Met je slotjes.quote:
Die skylark toch.quote:
Ik voor mijn zinnige bijdrages aan het forum.quote:
Dan zal je wel heel arm zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik voor mijn zinnige bijdrages aan het forum.
Zal je wel rijk zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik voor mijn zinnige bijdrages aan het forum.
Oei.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb vanmorgen gedroomd dat ik neer werd geschoten door agent Mahone uit Prison Break.
Het was afschuwelijkik dacht dat ik echt dood ging.
Het was serieus best wel klote wakker wordenquote:
Alsof je mijn posts overal op het forum kunt lezen! Jij kan bijvoorbeeld niet in KEL.quote:
ach jee, maar je bent er nog!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb vanmorgen gedroomd dat ik neer werd geschoten door agent Mahone uit Prison Break.
WTF?! Zo'n droom heb ik ook een keer gehad ook Mahonequote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werd om 10 over 8 wakker en moest om half9 wakker worden, die paniek dát is pas klote. Ik was wel op tijd ondanks dat mijn ketting eraf viel. Ik liep wel als een zombie rond though.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was serieus best wel klote wakker wordenik dacht echt zo in die droom, noooeees, dit kan niet echt gebeuren, toch
ik hoor nog niet dood te gaan, dit is vast een droom.. En toen werd ik in paniek wakker
!
Theoretisch gezien natuurlijk schier onmogelijk.quote:
Ik droomde van de week dat mijn moeder overspel pleegde, toen las ik haar e-mail door en zei dat ik walgde van haar omdat mijn papa zo leuk is. Toen had ze zelfmoord gepleegd. Vervolgens belde ik mijn vader om te vertellen dat ze vreemd ging, hij begon te huilen, reed tegen een boom en was opslag dood. Ik werd al jankend wakker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was serieus best wel klote wakker wordenik dacht echt zo in die droom, noooeees, dit kan niet echt gebeuren, toch
ik hoor nog niet dood te gaan, dit is vast een droom.. En toen werd ik in paniek wakker
!
Jij hebt paniek als je te vroeg wakker bent?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik werd om 10 over 8 wakker en moest om half9 wakker worden, die paniek dát is pas klote. Ik was wel op tijd ondanks dat mijn ketting eraf viel. Ik liep wel als een zombie rond though.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik droomde van de week dat mijn moeder overspel pleegde, toen las ik haar e-mail door en zei dat ik walgde van haar omdat mijn papa zo leuk is. Toen had ze zelfmoord gepleegd. Vervolgens belde ik mijn vader om te vertellen dat ze vreemd ging, hij begon te huilen, reed tegen een boom en was opslag dood. Ik werd al jankend wakker.
Ik had om kwart voor 9 college en om half 9 stond ik in de badkamer te realiseren dat ik toch wel nodig het toilet bezoeken moest.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik werd om 10 over 8 wakker en moest om half9 wakker worden, die paniek dát is pas klote. Ik was wel op tijd ondanks dat mijn ketting eraf viel. Ik liep wel als een zombie rond though.
Bwhehehheehe.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik droomde van de week dat mijn moeder overspel pleegde, toen las ik haar e-mail door en zei dat ik walgde van haar omdat mijn papa zo leuk is. Toen had ze zelfmoord gepleegd. Vervolgens belde ik mijn vader om te vertellen dat ze vreemd ging, hij begon te huilen, reed tegen een boom en was opslag dood. Ik werd al jankend wakker.
Zie je, PB kijken is slechtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WTF?! Zo'n droom heb ik ook een keer gehad ook Mahone![]()
Maar toen moest hij zich verstoppen voor die Kellerman of zo. Echt vaag
Te vroeg? Normaal sta ik om 8 uur op. Ik miste 10 minuten man.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt paniek als je te vroeg wakker bent?
Dat is niet leuk. Mijn kussen was nat van een zout water massa, net als mijn hoofd.quote:
Euhm? Bedoel je niet, half negen op school zijn? En ik werd de afgelopen jaren altijd standaard 20 minuten voor de aanvang van mn les wakkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sickquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm? Bedoel je niet, half negen op school zijn? En ik werd de afgelopen jaren altijd standaard 20 minuten voor de aanvang van mn les wakker!
Achja het was maar een droom.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is niet leuk. Mijn kussen was nat van een zout water massa, net als mijn hoofd.
Je zegt dat je half 9 wakker moest worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Te vroeg? Normaal sta ik om 8 uur op. Ik miste 10 minuten man.
Bwehehequote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zie je, PB kijken is slechtin mijn droom zat 'ie gewoon achter mij aan, en ik had zo'n plastic waterpistooltje en hij een bazooka, het leven is oneerlijk.
Ik heb een lichte grijns op mijn gezicht door die flauwe moppenquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Euhm? Bedoel je niet, half negen op school zijn? En ik werd de afgelopen jaren altijd standaard 20 minuten voor de aanvang van mn les wakker!
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een lichte grijns op mijn gezicht door die flauwe moppen
Maar ik was dan ook achterlijk in mn droomquote:
Kijk je altijd voor het slapengaan dan? Als ik van die films met geesten oid ga kijken voor ik ga slapen, doe ik de hele nacht geen oog dicht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ik was dan ook achterlijk in mn droomhij zat al de hele tijd achter me aan, en toen dacht ik, nu heb ik echt een geniale verstopplek
achter een deur die open stond..
!!
Kwam hij zo aanlopen vanaf de gang, steekt hij alleen zn arm om die deur heen en schiet zo twee keer op meen ik voelde helemaal hoe ik tegen de muur aan zakte enzo..
Dag hoor, luiwammesquote:
Als je tweemaal geraakt bent door bazooka zak je niet tegen de muur aan, dan is er doorgaans weinig meer van over. Althans, dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ik was dan ook achterlijk in mn droomhij zat al de hele tijd achter me aan, en toen dacht ik, nu heb ik echt een geniale verstopplek
achter een deur die open stond..
!!
Kwam hij zo aanlopen vanaf de gang, steekt hij alleen zn arm om die deur heen en schiet zo twee keer op meen ik voelde helemaal hoe ik tegen de muur aan zakte enzo..
Truste dan maar. Hopelijk heb je voldoende inspiratie opgedaan voor wederom een inspirerende droom.quote:
klopt, maar acteurs mogen dan ook niet met echte wapens de set op, dus ook niet dromen in.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je tweemaal geraakt bent door bazooka zak je niet tegen de muur aan, dan is er doorgaans weinig meer van over. Althans, dat kan ik me niet voorstellen.
Fasquote:
Nee, een uurtje.quote:
Mietje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk je altijd voor het slapengaan dan? Als ik van die films met geesten oid ga kijken voor ik ga slapen, doe ik de hele nacht geen oog dicht. [ afbeelding ]
Die reacties ook van jouquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:14 schreef kurk_droog het volgende:
[KLB] SC 2, Omdat de vorige mystirieus werd gesloten
WIE IS DIT?![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, dat jij nou zo'n stoere jongen bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die reacties ook van jouik ken jou amper.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, dat jij nou zo'n stoere jongen bentIk durf ze geen eens te kijken, jwt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Nee, ik heb zelfs al weken/maanden geen Prison Break meer gekekenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk je altijd voor het slapengaan dan? Als ik van die films met geesten oid ga kijken voor ik ga slapen, doe ik de hele nacht geen oog dicht. [ afbeelding ]
En daar zijn het nou weer dromen voorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je tweemaal geraakt bent door bazooka zak je niet tegen de muur aan, dan is er doorgaans weinig meer van over. Althans, dat kan ik me niet voorstellen.
Hee sjenkie!quote:
Slaat toch nergens op. Meneer zit 1 week op fok en denkt even een KLB SC te openenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die reacties ook van jouik ken jou amper.
Grootste en beruchtstequote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat ik je nog nooit gezien heb hier en nu denk je en SC te openen? DE KLB SC is de grootste en beruchtste SC van Fok waar de meeste bans vallen. Ga lekker naar ONZ of zo. Daar hebben ze geen sc meer
Hè?quote:maandag 21 mei 2007 @ 21:56
Waar zijn de tijden dat idioten als jij nog werden weggekankerd is de vraag die ik mezelf stel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op. Meneer zit 1 week op fok en denkt even een KLB SC te openen![]()
![]()
Waar zijn de tijden dat mensen zich nog moesten bewijzen door een tubgirl te plaatsen?
Ik ben van 4 februari.quote:
Dit in combinatie met:quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat kom jij hier tof doen. We hebben als jaren een SC waar jij de schoenen nog niet van mag poetsen
huilen kneusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat idioten als jij nog werden weggekankerd is de vraag die ik mezelf stel.
quote:Wij zijn er altijd en overal. Voor Ajax, voor Amsterdam en voor onszelf. We reizen duizenden kilometers om onze club te steunen en de kleuren te verdedigen.
Maar we worden in de maling genomen. Door de mensen waar wij achter staan. Het Ajax gevoel is verdwenen. Het shirt kent geen trots die oprecht is. Waar men strijd voor moet leveren. Jonge jongens in ons shirt, die Ajax misbruiken.
Dit jaar hebben we weer verloren. In dorpen en steden waar Ajax niet hoort te verliezen. Het hele seizoen hebben wij achter de ploeg gestaan. Maar we treurden diep van binnen. En wat blijkt? Wij supporters zijn de enige die de trots en de eer kennen van het heilig wit-rood-wit.
Daarom zullen zondag de ringen op de Zuidtribune de gehele eerste helft leeg zijn. De ingangen Zuid H en Zuid J worden gebarricadeerd. De leegte zal te zien zijn wanneer de laatste ziel van club verdwenen is. Voor onze trots blijven wij buiten!
Iedereen zal zich verzamelen om 12 uur bij het supportershome. Om 12.30 uur wordt gezamenlijk richting de ingangen gelopen. Door tal van spandoeken buiten het stadion en aan de ringen van de Zuidtribune zal onze mening worden verwoord. Ondersteund door een open brief die de gehele eerst helft op VAK410 te zien zal zijn.
Na de rust worden de tribunes weer bevolkt. En zullen de liederen weer geheven worden. Uit volle borst zal de CLUB 45 minuten toegezongen worden ongeacht de stand…
Mwhehehe.quote:
1. deze SC is er nog geen jarenquote:
Ineens.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee,, niet lachen maar huil huil huil huil
ineens problemen tussen ons
Ik zou er een rapport over schrijven.quote:
1: deze niet maa de eerst begon niet gisteren of zoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
1. deze SC is er nog geen jaren
2. jij zit hier nog geen jaren
3. je bewijzen dmv tubgirl posten
Veel plezier.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:50 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi, ik ben restaurantje bezoeken, maar eerst aan het bier.
pff, zo elitair ben ik ook weer niet hoorquote:
Goed gezien Yvonne.quote:
heb je ook sliertjes en bonkjes?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
1: deze niet maa de eerst begon niet gisteren of zo
2: klopt. kurk_droog kwam in mei 2007 ter wereld. Maar zoals iedereen hier hebben mensen klontjes
3: eens
Ah oké. Inderdaad een kutactie zeg.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:00 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
pff, zo elitair ben ik ook weer niet hoor
Requiem = het herdenken van de ''doden''; ook wel de gevallen sc-deelnemer(s)![]()
even een linkje terugzetten anders snapt niemand het; Het opzettelijk naaien van medegebruikers.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah oké. Inderdaad een kutactie zeg.
chriz noemde swarma namelijk een kankermongool in dat topic.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
Wat zie ik nu? Boomlaars en Chriz2k een ban?
Behangplakker toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:08 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
even een linkje terugzetten anders snapt niemand het; Het opzettelijk naaien van medegebruikers.
broekpaling
bp = behangplakker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:08 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
even een linkje terugzetten anders snapt niemand het; Het opzettelijk naaien van medegebruikers.
broekpaling
En terecht, tbhquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:10 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
chriz noemde swarma namelijk een kankermongool in dat topic.
Ik vond het ook maar gekkig!!1quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En terecht, tbhje verwijdert een OP niet voor niks.
verdomd, had het niet eens doorquote:
Het is al langer bekend dat OP's gewoon weer worden teruggezet hoor. In R&P heb je heel vaak van sletjes die gaan janken dat ze zich hebben laten doorsmeren door 4 negers, en vervolgens boos reageren als users diegene gaan afkraken. Dan verwijderen ze snel de OP, waardoor niemand meer weet waar het over gaat. Dan wordt het gewoon teruggezet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon het hele topic weg, maar nee, dan is gebagger ineens wel leuk, zolang het maar leedvermaak is. En vervolgens wel bannen als iemand van de crew word uitgescholden. De hypocrisie hier bij sommigen in de crew, echt!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is al langer bekend dat OP's gewoon weer worden teruggezet hoor. In R&P heb je heel vaak van sletjes die gaan janken dat ze zich hebben laten doorsmeren door 4 negers, en vervolgens boos reageren als users diegene gaan afkraken. Dan verwijderen ze snel de OP, waardoor niemand meer weet waar het over gaat. Dan wordt het gewoon teruggezet.
Ik vond het al niks voor Broekpaling om zoiets te doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:13 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
verdomd, had het niet eens door![]()
ze noemen in het topic ook al BP
Ik vind het ook niets voor behangplakker eigenlijk..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het al niks voor Broekpaling om zoiets te doen.
Ik ben er weer. Ik ben het onderwerp?!?!?!/!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het al niks voor Broekpaling om zoiets te doen.
ja het gebeurt helaas vaker.. maar toch, voor een backfire topic vond ik dit topic wel behoorlijk extreem.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb hetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wajooooooooh![]()
ik ging meteen kijken, haha.
Misschien ken je 'm niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het ook niets voor behangplakker eigenlijk..
949 euroquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uhuh, ik ookhoeveel kreeg je terug?
Ik 68 euromaar toch weer 68 euro
Niks negatiefsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben er weer. Ik ben het onderwerp?!?!?!/!
44 euro, wauwie.quote:
oei, dat is een mooi bedragquote:
Ik heb vorige maand al 1000 euro naar je overgemaakt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je er niet blij mee bent mag je het best naar mij overmaken hoor
Ik houd me nooit bezig met geldzaken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
57
Maar eigenlijk is dat van de zorg.
Was het het waard?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand al 1000 euro naar je overgemaakt.
quote:[..]
Ik houd me nooit bezig met geldzaken.
Ik zei je toch dat dat niet genoeg wasquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand al 1000 euro naar je overgemaakt.
[..]
Ik houd me nooit bezig met geldzaken.
Ja in ruil mag ik tien seconden haar lichaam aanraken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Was het het waard?
[..]
![]()
Zeg, ik krijg nog geld van je.
Oké heb nu 2222 euro overgemaakt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei je toch dat dat niet genoeg was!
Hihi okéquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja in ruil mag ik tien seconden haar lichaam aanraken.
[..]
Oké heb nu 2222 euro overgemaakt.Iets zuiniger deze keer, jongedame.
Ja in het begin wel. En toen ineens met bakkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon alweer volop!
Sissy.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja in het begin wel. En toen ineens met bakken. Gelijk weer naar huis gegaan.
Wat lief.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi oké! Omdat ik het zo lief vind mag je wel even aan mn borsten voelen dit keer
Je bent een mooi weer voetballer of je bent het niet.quote:
Mooiweervoetballers.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je bent een mooi weer voetballer of je bent het niet.
Ik kan best bikkelen in de modder maar niet als ik gewoon met homies voetbalquote:
Haha en je luistert nu naar liever dan lief.quote:
Eerst vlogen jullie elkaar in de haren met scharen en tegenwoordig scharen jullie zelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Jij past beter bij beter bij beter bij beter bji mij, want ik ben liever dan liever dan liever dan hij!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha en je luistert nu naar liever dan lief.
Ik sta vanavond als barkeeper. Dus ik heb al besloten min of meer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben in dubio, zal ik vanavond of morgen uitgaan?
Dus dat wordt geen neuken vanavond voor je.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik sta vanavond als barkeeper. Dus ik heb al besloten min of meer.
Yeah, yeah.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:46 schreef bloodysunday het volgende:
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Write it, cut it, paste it, save it,
Load it, check it, quick - rewrite it,
Plug it, play it, burn it, rip it,
Drag and drop it, zip - unzip it,
Lock it, fill it, call it, find it,
View it, code it, jam - unlock it,
Surf it, scroll it, pause it, click it,
Cross it, crack it, switch - update it,
Name it, rate it, tune it, print it,
Scan it, send it, fax - rename it,
Touch it, bring it, Pay it, watch it,
Turn it, leave it, start - format it.
Omdat ik achter de kraan des goud sta?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus dat wordt geen neuken vanavond voor je.
Morgen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef Lakitu het volgende:
Geloof er niks van.quote:
Daft Punkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Yeah, yeah.
yeah, yaeah, yeah, yeah.
Jaja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik kan best bikkelen in de modder maar niet als ik gewoon met homies voetbal
Gaat het verder goed?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:00 schreef Florian_ het volgende:
Ik ga koken.
Wat een man ben ik. Jezus, wat ben ik goed. Vrouwen, adoreer mij.
Barvrouwenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik sta vanavond als barkeeper. Dus ik heb al besloten min of meer.
Vanavond. Zaterdag is kut (hier althans).quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef Lakitu het volgende:
Barmannenquote:
Heb een jaar dat werk gedaan als bijbaan.quote:
Grootste bezwaar lijkt me de tijden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:39 schreef Marurk het volgende:
[..]
Heb een jaar dat werk gedaan als bijbaan.
En toen had ik er ineens geen zin meer in/tijd meer voor. Maar zou het op zich wel weer willen doen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
Hmmmm, ik drink een zelfgemaakte banaan-aardbeien smoothie met ijs!
Het is wel tof.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grootste bezwaar lijkt me de tijden.
Oh en het loon
Ooh dit is gewoon een simpele blender, en het enige wat je hoeft te doen is die kan waar je het in doet en dat dekseltje even af te wassen en af te drogen. Max een minuutje werk joh! Is de moeite wel waardquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n smoothie-maak ding kopen, maar ik heb hier geen vaatwasser en ik ben lui....
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is wel tof.
Maar ik denk dat ik er over een half jaartje mee stop omdat ik dan waarschijnlijk geen zin meer heb.
Ohh is dat alles...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh dit is gewoon een simpele blender, en het enige wat je hoeft te doen is die kan waar je het in doet en dat dekseltje even af te wassen en af te drogen. Max een minuutje werk joh! Is de moeite wel waard!
Gewoon zoiets nemen:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohh is dat alles...
Nou dan ga ik er wel eentje kopen binnenkort
Melk en fruitjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:57 schreef Fascination het volgende:
Wat doe jij er allemaal in dan om de smoothie naar wens te krijgen, Bt?
Ik denk dat ik een philips neem.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gewoon zoiets nemen:
[ afbeelding ]
Heb ik ooklekker simpel!
Volgens mij deed m'n moeder er veel meer in.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:57 schreef Fascination het volgende:
Wat doe jij er allemaal in dan om de smoothie naar wens te krijgen, Bt?
Daar komt het wel op neer jaquote:
Als 'ie maar niet te veel onderdelen heeft, hoe meer dingen hoe meer je moet afwassenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een philips neem.
Vrouwen sc
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef Juicyhil het volgende:
Hoi lieverds.
Ja, ik wil zo'n simpelequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als 'ie maar niet te veel onderdelen heeft, hoe meer dingen hoe meer je moet afwassen
Ja zeg dat kan zomaar niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alvast succes met kiezen!
Ik ga er vandoorfijne avond allemaal
![]()
!
Thx !quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alvast succes met kiezen!
Ik ga er vandoorfijne avond allemaal
![]()
!
Dit staat heel dubieus als je niet weet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als 'ie maar niet te veel onderdelen heeft, hoe meer dingen hoe meer je moet afwassen
Heel fok is dubieusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit staat heel dubieus als je niet weet waar het over gaat.
Ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:17 schreef Fascination het volgende:
http://theroin.hyves.nl/
Welke fokster is dit?
Geen idee?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:17 schreef Fascination het volgende:
Welke fokster is dit?
quote:
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grootste bezwaar lijkt me de tijden.
Oh en het loon
Pipi Langkous.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:17 schreef Fascination het volgende:
Welke fokster is dit?
Lul niet. Pipi Langkous had rooie haren en staartjes.quote:
Geslagen door d'r loverboyquote:Wat heeft ze met d'r lippen?
Tlijkt me ook wel chill werk, beetje drankjes inschenkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Maar na een dik jaar ben je het werk ook wel zat, zoals BP al aangeeft.
TherAngelina. Maar dat was zij, geen idee wat haar nieuwe account is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:17 schreef Fascination het volgende:
Welke fokster is dit?
Ik heb een roze nylon legging, vorig jaar werd ik uitgelachen als ik het aanhad, een legging naar keuze. EN NU ZAG IK VANOCHTEND EEN MEISJE DIE MIJ UITLACHTE IN EEN ZUURSTOK ROZE NEON LEGGING.quote:
Wat is daar mis mee?quote:
Mensen uitlachen moet je subtiel doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een roze nylon legging, vorig jaar werd ik uitgelachen als ik het aanhad, een legging naar keuze. EN NU ZAG IK VANOCHTEND EEN MEISJE DIE MIJ UITLACHTE IN EEN ZUURSTOK ROZE NEON LEGGING.
Die moeten leren dat je rode broeken niet op 95 graden moet wassen.quote:
Ik werd altijd uitgelachen door m'n leggings en ze zijn nog zo mooi, echt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen uitlachen moet je subtiel doen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik werd altijd uitgelachen door m'n leggings en ze zijn nog zo mooi, echt.
Inderdaad.quote:
Oh wacht verkeerd gelezen.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die moeten leren dat je rode broeken niet op 95 graden moet wassen.
Ik heb een roze skinnyjean aan.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
[..]
Oh wacht verkeerd gelezen.![]()
Maar inderdaad, je moet je niks aantrekken van wat anderen denken/vinden etc.
[..]
Mijn voorstellingsvermogen, wat doe je ...quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een roze nylon legging, vorig jaar werd ik uitgelachen als ik het aanhad, een legging naar keuze. EN NU ZAG IK VANOCHTEND EEN MEISJE DIE MIJ UITLACHTE IN EEN ZUURSTOK ROZE NEON LEGGING.
Alleen m`n internetlulz past nie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn voorstellingsvermogen, wat doe je ...
ROEDUIFquote:
Omdat er waardeloze mensen met standaard breezerhoerenkleding op mijn school denken dat iedereen er zo bij wilt lopen met een riem om hun middel... EN VAAK IS DAT NOG NIET EENS OM DE TAILLE MAAR NET ONDER DE BORSTEN.quote:
Kun je zo doen, maar ik las dat wel meteen zo. Zieke geest, ik weet...quote:
Laat ze lekker, je moet je gewoon beter voelen dan die sletten!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat er waardeloze mensen met standaard breezerhoerenkleding op mijn school denken dat iedereen er zo bij wilt lopen met een riem om hun middel... EN VAAK IS DAT NOG NIET EENS OM DE TAILLE MAAR NET ONDER DE BORSTEN.
VMBO kader slutsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat er waardeloze mensen met standaard breezerhoerenkleding op mijn school denken dat iedereen er zo bij wilt lopen met een riem om hun middel... EN VAAK IS DAT NOG NIET EENS OM DE TAILLE MAAR NET ONDER DE BORSTEN.
Je wilt niet weten wat ik nu denk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je zo doen, maar ik las dat wel meteen zo. Zieke geest, ik weet...
Toch wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik nu denk.
Ik vind het net een soort van brede hondenriemquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke,quote:
En jij mag zijn?quote:
TS.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Bacardi razz 7up/sinas of het ijsje?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Ijsjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bacardi razz 7up/sinas of het ijsje?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]In de zin van: 'wat ben je toch een faalhaas'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Ik pak ook dadelijk zoeen ijsje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ijsje![]()
Dat eerste zou ik ook wel eens willen proberen
Waterijsjesquote:
Wat heb je ermee gedaan dan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
Mn tunnelding is stuk. Nu moet ik morgen een nieuwe halen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
Mn tunnelding is stuk. Nu moet ik morgen een nieuwe halen.
neeje, niet als ie voorbij isquote:
Nee dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:41 schreef Marurk het volgende:
Krijgen we dit topic nog vol voordat ik ga pitten, of niet
Dag!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik iets van 120 gb aan p0rn, maar serieus, ik kijk het amper_! ik vind al die films gewoon lame.
Ik ben altijd braaf, dat weet je toch.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
tvpis iedereen hier braaf geweest vandaag?
Dat hoef je aan ons toch niet te vragen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
Weet je tochquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
de fokmeet in septemberquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Zeg, dat ultieme FOK!feest, is dat wat?
whyquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:14 schreef Marurk het volgende:
Nu zou ik ook MOD van KLB willen worden._!
gewoon komen, zie je eindelijk de personen achter de usersquote:
zou wel goed zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:56 schreef Acinonyx het volgende:
Sowieso, je kan niet eens fipos plaatsen op zo'n meeting, tenzij je van die bordjes meeneemt en die overal in de grond prikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |