Jup, als je mij wil laten happen moet je tergende spelfouten maken inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wist het dat je daar op reageren zou.
JA WAT? MN SHIRT IS TOCH NAT BIJ MIJN BORSTENquote:
Ok.quote:
mijn verdraaide browser begon uit het niets te rellenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:55 schreef BobbyB het volgende:
Duurde ff, maar dan heb je ook... euh... niet veel.
jajaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:56 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
mijn verdraaide browser begon uit het niets te rellen
Bek dicht en doorlopen, bowa.quote:
dat klopt iddquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:57 schreef Gupje het volgende:
Je opende gewoon bijna het topic met je verkeerde account![]()
![]()
Plaatjes of het deed niet gebeuren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA WAT? MN SHIRT IS TOCH NAT BIJ MIJN BORSTEN![]()
Niks te zien hier mensen, niks aan het handje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Wat is er?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Snotjong, nu moet jij vragen 'maar wat is er dan, oh grote reetveter?'
Met je slotjes.quote:
Die skylark toch.quote:
Ik voor mijn zinnige bijdrages aan het forum.quote:
Dan zal je wel heel arm zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik voor mijn zinnige bijdrages aan het forum.
Zal je wel rijk zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik voor mijn zinnige bijdrages aan het forum.
Oei.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb vanmorgen gedroomd dat ik neer werd geschoten door agent Mahone uit Prison Break.
Het was afschuwelijkik dacht dat ik echt dood ging.
Het was serieus best wel klote wakker wordenquote:
Alsof je mijn posts overal op het forum kunt lezen! Jij kan bijvoorbeeld niet in KEL.quote:
ach jee, maar je bent er nog!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb vanmorgen gedroomd dat ik neer werd geschoten door agent Mahone uit Prison Break.
WTF?! Zo'n droom heb ik ook een keer gehad ook Mahonequote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werd om 10 over 8 wakker en moest om half9 wakker worden, die paniek dát is pas klote. Ik was wel op tijd ondanks dat mijn ketting eraf viel. Ik liep wel als een zombie rond though.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was serieus best wel klote wakker wordenik dacht echt zo in die droom, noooeees, dit kan niet echt gebeuren, toch
ik hoor nog niet dood te gaan, dit is vast een droom.. En toen werd ik in paniek wakker
!
Theoretisch gezien natuurlijk schier onmogelijk.quote:
Ik droomde van de week dat mijn moeder overspel pleegde, toen las ik haar e-mail door en zei dat ik walgde van haar omdat mijn papa zo leuk is. Toen had ze zelfmoord gepleegd. Vervolgens belde ik mijn vader om te vertellen dat ze vreemd ging, hij begon te huilen, reed tegen een boom en was opslag dood. Ik werd al jankend wakker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was serieus best wel klote wakker wordenik dacht echt zo in die droom, noooeees, dit kan niet echt gebeuren, toch
ik hoor nog niet dood te gaan, dit is vast een droom.. En toen werd ik in paniek wakker
!
Jij hebt paniek als je te vroeg wakker bent?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik werd om 10 over 8 wakker en moest om half9 wakker worden, die paniek dát is pas klote. Ik was wel op tijd ondanks dat mijn ketting eraf viel. Ik liep wel als een zombie rond though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |