Veronicas - Untouchedquote:
Okeej, maar Dioquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Veronicas - Untouched
T.I. - Whatever you like
Op onze kolderdag(examenstunt) draaiden ze em ook de hele tijd. Ons thema was tijdmachine en het leek ze leuk om dat kutnummer te draaienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die draaiden ze constant op mn examenstunt, en voor ik het wist stond ik mee te zingen![]()
Ik vind ruimteschip wel erg chillquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:25 schreef Biogarde het volgende:
Dio is dope. Freestyle om te janken, maar verder tof.
Really?quote:
Niet goed de OP gelezenquote:Ze zijn fout, je wil ze niet kennen, je wil er niet naar luisteren, en toch kun je ze na een tijdje meezingen.
Keukenhulp met radio meldtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wel herkenbaar. 2 jaar geleden toen ik nog als keukenhulp werkte in de zomer zongen we ook alles mee op de radio. Ook al waren het kutnummers
Wij hadden altijd Q-Music. Oftewel 100x per dag dezelfde nummersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Keukenhulp met radio meldt![]()
Laatst de rock top 100 op radio 2. Ik heb in tijden niet zo lekker afgewassen.
Dat is dan wel een kutnummer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:Wel oud maarja hier moest ik gelijk aan denken.
Dat hebben ze toch gejat van deze:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down!
Ooh god die is wel echt afschuwelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wel oud maarja hier moest ik gelijk aan denken.
Ik normaal ook, want daar lullen ze niet zoveel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij hadden altijd Q-Music. Oftewel 100x per dag dezelfde nummers
Klopt!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:38 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch gejat van deze:
Of ben ik in de war met een ander nummer?
Toen ik nog serveerde was het precies hetzelfde jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wel herkenbaar. 2 jaar geleden toen ik nog als keukenhulp werkte in de zomer zongen we ook alles mee op de radio. Ook al waren het kutnummers
Ik word er vrolijk vanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh god die is wel echt afschuwelijkdie heb ik nooit gewaardeerd
Low low low low low low low.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik nog serveerde was het precies hetzelfde javooral die vanneuh, apple bottom jeans and the boots with the furrrrrrrrrrrrrrrrrr..
Neeeee. Voor de rest heb ik een hekel aan die gozer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook van die met die fat chicks?
[..]
Dat ja!
Ja die blijft ook lekker hangenquote:
Vorige week naar de Efteling geweest,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:17 schreef Californium het volgende:
ik had gister Beyonce met Halo de hele dag in me hoofd... wat een kutnummer zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
halooeoeoeoeoeeoeoeeeeeeeequote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:17 schreef Californium het volgende:
ik had gister Beyonce met Halo de hele dag in me hoofd... wat een kutnummer zeg
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:25 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Vorige week naar de Efteling geweest,
(AH actie)
dat zegt genoeg denk ik.Het meest aanstekelijke deuntje ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een geweldige attractie.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:20 schreef Rijpie het volgende:
Pokerface, lady gaga, ook zo-een
alhoewel ik moet zeggen dat de live versie bij paul de leeuwwas.
en bedanktquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:18 schreef delano.888 het volgende:
OMFG HOE KAN DEZE HIER NOG NIET STAAN:::
Serieus mensen, klikken klikken klikken! Beste nummer ever
ik hoef niet eens te klikken, zit nu al in mn hoofdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:18 schreef delano.888 het volgende:
Dat is het genialequote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:27 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ik hoef niet eens te klikken, zit nu al in mn hoofd
Skibbedibbedip paddapaddapop papadapop. (of zoiets)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:18 schreef delano.888 het volgende:
Trauma's zeg ik je !quote:
I'm a barbie girlquote:
Daar is Gabbertje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
I'm a barbie girl![]()
Allemaal van die one liners waarbij je gelijk weet waar t over gaat he, net als ey oh captain jack..
Misschien iets minder herkenbaar, maar das dus scatman.quote:Sing along with me:
It's a scooby dooby dooby, scooby dooby melody...
Dat nummer maakt je gewoon vrolijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:18 schreef delano.888 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:38 schreef Fascination het volgende:
Deze heb ik tot in den treure geluisterd, maar hij is dan ook wel erg leuk.
jezus, als kanker een liedje was..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:38 schreef Fascination het volgende:
Goed he! Ik heb hem serieus zeker 1x per week een half uur op herhalen staan, met die video, full screen welteverstaan, (super kwaliteit!)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat nummer maakt je gewoon vrolijk!
omg te erg gewoon!quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:32 schreef Smeej het volgende:
omg heeeel fout die nummers allemaal...
Ik had vandaag de hele tijd in mn hoofd:
SUAVEMENTE!!! en dat ging echt de hele dag.
Suavemente, besame
que quiero sentir tus labios
Ik vind dat eigenlijk ook best een leuk liedjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:38 schreef Fascination het volgende:
Deze is een tikje leuker:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:15 schreef Acinonyx het volgende:
Dit vind ik anders ook aardig aanstekelijk of wordt ik nu officieel voor gek verklaard ?![]()
Furrrrrrrrrrrrrrrrrr! Ik blijf het leuk vinden. Ook al mag het niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
Toen ik nog serveerde was het precies hetzelfde javooral die vanneuh, apple bottom jeans and the boots with the furrrrrrrrrrrrrrrrrr..
Die ken ik ook maar ik had hem expres vermeden om te voorkomen dat ik dat liedje weer in mij kop zou krijgen, maar het is tevergeefs aangezien die ook op m'n mp3-speler staatquote:
quote:
Aaarghhhh nog zo een..quote:
Dat nummer is gewoon chill.quote:
Graag gedaanquote:Op zondag 10 mei 2009 03:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hé, die had ik niet in mijn favorietenlijst.
Bedankt dat je me eraan herinnert.
Hahaha, de horrorquote:
Kut... het werkt nog echt ookquote:
Het werkt nog ookquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het werkt nog ook
Overigens, reminder:
Serieus mensen, klikken klikken klikken! Beste nummer ever!!
kuch kuch, dat was ik zelf, kuch kuch, heel veel mensen lezen alleen de laatste pagina, vandaarquote:Op maandag 11 mei 2009 21:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
*kuch-kuch* eerste pagina van dit topic *kuch-kuch*
*kuch kuch* eigenlijk was het de 2e paginaquote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
kuch kuch, dat was ik zelf, kuch kuch, heel veel mensen lezen alleen de laatste pagina, vandaar
*kuch kuch* Die wordt nog t minst gelezen, vooral de 1e en laatste. Logisch toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
*kuch kuch* eigenlijk was het de 2e pagina
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |