Veronicas - Untouchedquote:
Okeej, maar Dioquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Veronicas - Untouched
T.I. - Whatever you like
Op onze kolderdag(examenstunt) draaiden ze em ook de hele tijd. Ons thema was tijdmachine en het leek ze leuk om dat kutnummer te draaienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die draaiden ze constant op mn examenstunt, en voor ik het wist stond ik mee te zingen![]()
Ik vind ruimteschip wel erg chillquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:25 schreef Biogarde het volgende:
Dio is dope. Freestyle om te janken, maar verder tof.
Really?quote:
Niet goed de OP gelezenquote:Ze zijn fout, je wil ze niet kennen, je wil er niet naar luisteren, en toch kun je ze na een tijdje meezingen.
Keukenhulp met radio meldtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wel herkenbaar. 2 jaar geleden toen ik nog als keukenhulp werkte in de zomer zongen we ook alles mee op de radio. Ook al waren het kutnummers
Wij hadden altijd Q-Music. Oftewel 100x per dag dezelfde nummersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Keukenhulp met radio meldt![]()
Laatst de rock top 100 op radio 2. Ik heb in tijden niet zo lekker afgewassen.
Dat is dan wel een kutnummer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:Wel oud maarja hier moest ik gelijk aan denken.
Dat hebben ze toch gejat van deze:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down!
Ooh god die is wel echt afschuwelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wel oud maarja hier moest ik gelijk aan denken.
Ik normaal ook, want daar lullen ze niet zoveel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij hadden altijd Q-Music. Oftewel 100x per dag dezelfde nummers
Klopt!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:38 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch gejat van deze:
Of ben ik in de war met een ander nummer?
Toen ik nog serveerde was het precies hetzelfde jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wel herkenbaar. 2 jaar geleden toen ik nog als keukenhulp werkte in de zomer zongen we ook alles mee op de radio. Ook al waren het kutnummers
Ik word er vrolijk vanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh god die is wel echt afschuwelijkdie heb ik nooit gewaardeerd
Low low low low low low low.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik nog serveerde was het precies hetzelfde javooral die vanneuh, apple bottom jeans and the boots with the furrrrrrrrrrrrrrrrrr..
Neeeee. Voor de rest heb ik een hekel aan die gozer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook van die met die fat chicks?
[..]
Dat ja!
Ja die blijft ook lekker hangenquote:
Vorige week naar de Efteling geweest,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:17 schreef Californium het volgende:
ik had gister Beyonce met Halo de hele dag in me hoofd... wat een kutnummer zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
halooeoeoeoeoeeoeoeeeeeeeequote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:17 schreef Californium het volgende:
ik had gister Beyonce met Halo de hele dag in me hoofd... wat een kutnummer zeg
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:25 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Vorige week naar de Efteling geweest,
(AH actie)
dat zegt genoeg denk ik.Het meest aanstekelijke deuntje ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een geweldige attractie.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:20 schreef Rijpie het volgende:
Pokerface, lady gaga, ook zo-een
alhoewel ik moet zeggen dat de live versie bij paul de leeuwwas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |