Veronicas - Untouchedquote:
Okeej, maar Dioquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Veronicas - Untouched
T.I. - Whatever you like
Op onze kolderdag(examenstunt) draaiden ze em ook de hele tijd. Ons thema was tijdmachine en het leek ze leuk om dat kutnummer te draaienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die draaiden ze constant op mn examenstunt, en voor ik het wist stond ik mee te zingen![]()
Ik vind ruimteschip wel erg chillquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:25 schreef Biogarde het volgende:
Dio is dope. Freestyle om te janken, maar verder tof.
Really?quote:
Niet goed de OP gelezenquote:Ze zijn fout, je wil ze niet kennen, je wil er niet naar luisteren, en toch kun je ze na een tijdje meezingen.
Keukenhulp met radio meldtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wel herkenbaar. 2 jaar geleden toen ik nog als keukenhulp werkte in de zomer zongen we ook alles mee op de radio. Ook al waren het kutnummers
Wij hadden altijd Q-Music. Oftewel 100x per dag dezelfde nummersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Keukenhulp met radio meldt![]()
Laatst de rock top 100 op radio 2. Ik heb in tijden niet zo lekker afgewassen.
Dat is dan wel een kutnummer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:Wel oud maarja hier moest ik gelijk aan denken.
Dat hebben ze toch gejat van deze:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down!
Ooh god die is wel echt afschuwelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wel oud maarja hier moest ik gelijk aan denken.
Ik normaal ook, want daar lullen ze niet zoveel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij hadden altijd Q-Music. Oftewel 100x per dag dezelfde nummers
Klopt!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:38 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch gejat van deze:
Of ben ik in de war met een ander nummer?
Toen ik nog serveerde was het precies hetzelfde jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wel herkenbaar. 2 jaar geleden toen ik nog als keukenhulp werkte in de zomer zongen we ook alles mee op de radio. Ook al waren het kutnummers
Ik word er vrolijk vanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh god die is wel echt afschuwelijkdie heb ik nooit gewaardeerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |