Ach dat Monaco vaak een optocht is kan ik wel accepteren.quote:
Ja ik las van wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:44 schreef Schunckelstar het volgende:
stomme vraag, maar hoe laat begint het eigenlijk?![]()
ik zie dat de uitzending om 18:30 begint, is de start dan om 19:00 ?
ja eerst krijg je het volkslied van usa en 'volkslied' van Indiana en dat takkewijf watdie woorden gaat roepen en natuurlijk de bijbelquote:Op zondag 24 mei 2009 17:44 schreef Schunckelstar het volgende:
stomme vraag, maar hoe laat begint het eigenlijk?![]()
ik zie dat de uitzending om 18:30 begint, is de start dan om 19:00 ?
?????quote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef WEST het volgende:
[..]
ja eerst krijg je het volkslied van usa en 'volkslied' van Indiana en dat takkewijf watdie woorden gaat roepen en natuurlijk de bijbel
De groene vlag is volgens mij om 19.12u.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:44 schreef Schunckelstar het volgende:
stomme vraag, maar hoe laat begint het eigenlijk?![]()
ik zie dat de uitzending om 18:30 begint, is de start dan om 19:00 ?
Ging mij omdat takkewijfquote:Op zondag 24 mei 2009 18:21 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Lady and gentlemen, start your engines!
De vrouw van de circuiteigenaar meen ik. In elk geval een Hulman.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:48 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ging mij omdat takkewijfWie is dat takkewijf?
Een oud lijk iig...quote:Op zondag 24 mei 2009 18:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De vrouw van de circuiteigenaar meen ik. In elk geval een Hulman.
Ah ok. Let nooit daar opquote:Op zondag 24 mei 2009 18:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De vrouw van de circuiteigenaar meen ik. In elk geval een Hulman.
beetje cliché maar iedereen maakt kans. De muur is erg dichtbijquote:
Nee, niet echt. Ik ben allang blij als hij hem uitrijdt. Dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:08 schreef FinancialBubble het volgende:
Maakt Doornbos kans om te winnen?
Zulke prutsers zijn het niet hoor. Als er eenmaal geel hangt, moeten ze wel uit de muur kunnen blijven. Snelheid is dan toch laag, en 't telt wel mee voor de 200 ronden.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:14 schreef exile79 het volgende:
Als er elk rondje een tegen de muur knalt, gaan ze de 500 mijl niet halen. Zulke vlammen zie je in de f1 niet
Compleet rode auto, niet erg opvallend dus.quote:
sms VRAAG AAN: en vraag dan of ze die reclames niet effe kunnen skippenquote:
hoe wordt die auto dan eigenlijk gefinancierd?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Compleet rode auto, niet erg opvallend dus.
Maar hij rijdt de enige bolide in het veld zonder sponsor op de bolide.
Nee, Mario Moraes, van plek 7 gestart. Kwam in aanraking met Andretti.quote:
Papa Doornbos wordt gezegd.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoe wordt die auto dan eigenlijk gefinancierd?
We zijn net 10 rondjes bezigquote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef exile79 het volgende:
Nou, voor het inhalen hoef je niet te kijken...
20, maar ik kijk voor het eerst.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We zijn net 10 rondjes bezig.
En weer een caution!
Hoezo? Er ligt een auto aan het begin van de pitstraat en mensen zijn ermee aan het werk. Genoeg reden om even rustig aan te doen.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Flauwekul al die cautions
Nog niet oordelen dan voordat je het allemaal hebt gezien. 10% van de rondjes is nauwelijks een goede steekproef te noemen of wel?quote:
Gele vlag op dat stuk circuit ok, maar om dan gelijk de hele race te neutraliseren.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:39 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Hoezo? Er ligt een auto aan het begin van de pitstraat en mensen zijn ermee aan het werk. Genoeg reden om even rustig aan te doen.
Ze doen ff rustig aan, dus aan van de coureurs zat ff aan zijn pik te sjorren. De zaadlozing veroorzaakt dan wat klodders op de helm en camera van de rijder erachter.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Druppels...
Ja, en dat werkt dus niet op een oval. Ovals kennen geen lokale gele vlaggen, als er iets gebeurt gaat heel de baan in neutralisatiequote:Op zondag 24 mei 2009 19:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Gele vlag op dat stuk circuit ok, maar om dan gelijk de hele race te neutraliseren.
Weet ik, vind het ook zeker gaaf om naar te kijken.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nog niet oordelen dan voordat je het allemaal hebt gezien. 10% van de rondjes is nauwelijks een goede steekproef te noemen of wel?
Niet alles wordt op ovals gereden. Ook op stratencircuits of "normale" circuits gebeurd het.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:42 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ja, en dat werkt dus niet op een oval. Ovals kennen geen lokale gele vlaggen, als er iets gebeurt gaat heel de baan in neutralisatie
Op normale circuits komen wel degelijk lokale yellows voor. Niet zo vaak, maar het gebeurt wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Niet alles wordt op ovals gereden. Ook op stratencircuits of "normale" circuits gebeurd het.
Daar kent de Indycar ook gewoon lokale gele vlaggen hoor. Al moet ik wel zeggen dat ze in Amerika wel heel snel overgaan op een full course yellow. Een crash van bijvoorbeeld Vettel vanmiddag op Monaco zorgt in Amerika meteen voor een full course yellow.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Niet alles wordt op ovals gereden. Ook op stratencircuits of "normale" circuits gebeurd het.
hmz, kan niet vinden hoe papa dan zoveel geld heeft. Wel dat hij 'meerdere bedrijven' heeft maar verder.....quote:
Dat wist ik niet, ben ik nog niet tegengekomen. Maar kan dan ook lang niet alles kijken, vandaarquote:Op zondag 24 mei 2009 19:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Op normale circuits komen wel degelijk lokale yellows voor. Niet zo vaak, maar het gebeurt wel.
Dat lijkt me ook vreemd. Wat ze juist doen, is die auto a-symmetrisch afstellen. Wielen scheef zetten, rechtenwielen met een andere omtrek, dat soort dingen. Daardoor wil hij juist makkelijker linksaf, en trekt hij ook op het rechte stuk naar links.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:51 schreef FinancialBubble het volgende:
Ik hoor de commentator zeggen dat de auto zo afgesteld kan worden dat hij wat "moeilijker de bocht ingestuurd kan worden". Wat is het nut daarvan?
Pit stop strategie is niet zo belangrijk. Het is zaak om vooral in het spoor van de leiders te blijven. De leiders zullen elkaar vooral volgen in de strategie. Let maar op, als de leider binnengaat dan zal de rest ook binnenkomenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:54 schreef FinancialBubble het volgende:
Hoe belangrijk is de pitstop strategie? Bij F1 kan dat het verschil zijn tussen winnen of tweede worden. Ik hoor er bij deze race weinig over.
Belangrijk is vooral het verschil tussen pitten onder geel en pitten onder groen. Lloyd, Duno en Viso hebben tijdens de eerste neutralisatie gepit en lopen dus out of sync met de rest. Dat kan in je voordeel werken, maar soms ook in je nadeel. Het is maar net hoe de gele vlaggen vallen.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:54 schreef FinancialBubble het volgende:
Hoe belangrijk is de pitstop strategie? Bij F1 kan dat het verschil zijn tussen winnen of tweede worden. Ik hoor er bij deze race weinig over.
ik weet niet waar jij aan denkt als je naar autosport kijktquote:Op zondag 24 mei 2009 19:41 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Ze doen ff rustig aan, dus aan van de coureurs zat ff aan zijn pik te sjorren. De zaadlozing veroorzaakt dan wat klodders op de helm en camera van de rijder erachter.
Denk eerder dat door crashes en pitstops komt.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:57 schreef Fir3fly het volgende:
Doornbos 16e zag ik net, hij heeft dus wel al lui ingehaald.
ik vind eigenlijk dat kalff helemáál niks mag zeggenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Doet knap zijn best!"
Kalff kan/durft of mag niets negatiefs zeggen over Doornbos.
Presteert tot nu toe nog helemaal niets....
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat kalff helemáál niks mag zeggen
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat kalff helemáál niks mag zeggen
eens, maar als commentator vind ik hem niet echt bekwaamquote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Als pit reporter bij de F1 was hij best te doen.
Zoals ik al zei, dat boeit niets. Hij moet gewoon eens een keer een race uitrijden.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doornbos' rondetijden waren anders helemaal niet zo slecht hoor.
Ik reageerde op dat hij deze race nog niets zou presteren. Maar goed, hij staat nog steeds in de pits, dat gaat hem niet meer worden deze keer.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat boeit niets. Hij moet gewoon eens een keer een race uitrijden.
Tja... in de trainingen voorafgaand aan de kwalificatie toen het om spek en bonen ging stond Doornbos ook in de top 5.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doornbos' rondetijden waren anders helemaal niet zo slecht hoor.
Aha. Nou ja 50 rondjes Indy zegt ook niets vind ik. Ik denk dat hij nu echt z'n zelfvertrouwen kwijt is qua ovals.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik reageerde op dat hij deze race nog niets zou presteren. Maar goed, hij staat nog steeds in de pits, dat gaat hem niet meer worden deze keer.
Inderdaad. Hij maakt op dit moment veel te veel fouten op de ovals. Is op zich niet erg, maar dit was toch wel zeer beschamend.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bluh... baal d'r van dat er met Doornbos precies gebeurt waar ik al bang voor was.
Tja, het was inderdaad een klassieke beginnersfout. Jammer, volgende keer beter.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij maakt op dit moment veel te veel fouten op de ovals. Is op zich niet erg, maar dit was toch wel zeer beschamend.
Zou me niks verbazen als hij het eind van dit seizoen niet eens haalt. Zonder sponsoring en deze prestaties kun je het wel shaken...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tja... in de trainingen voorafgaand aan de kwalificatie toen het om spek en bonen ging stond Doornbos ook in de top 5.
Toen het er eenmaal bijna om ging stond hij tot tweemaal toe in de muur. En in Kansas ging het mis in de pits.
Ik snap dat het voor rookies wennen is, maar ik had ergens gehoopt dat Doornbos er minimaal een paar keer bij zou kunnen zitten.
Junior Strous FTWquote:Op zondag 24 mei 2009 20:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Bovendien is Luyendijk Jr gewoon niet goed genoeg Allard
Inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2009 20:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij het eind van dit seizoen niet eens haalt. Zonder sponsoring en deze prestaties kun je het wel shaken...
Muur geraaktquote:Op zondag 24 mei 2009 20:30 schreef WEST het volgende:
wat is er met Doornbos gebeurt?
Inderdaad, typisch gevalletje veel te danken aan de achternaam.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Bovendien is Luyendijk Jr gewoon niet goed genoeg Allard
Ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:31 schreef Schunckelstar het volgende:
er zijn wel veel crashes zeg, is dat altijd zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |