ik vind eigenlijk dat kalff helemáál niks mag zeggenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Doet knap zijn best!"
Kalff kan/durft of mag niets negatiefs zeggen over Doornbos.
Presteert tot nu toe nog helemaal niets....
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat kalff helemáál niks mag zeggen
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat kalff helemáál niks mag zeggen
eens, maar als commentator vind ik hem niet echt bekwaamquote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Als pit reporter bij de F1 was hij best te doen.
Zoals ik al zei, dat boeit niets. Hij moet gewoon eens een keer een race uitrijden.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doornbos' rondetijden waren anders helemaal niet zo slecht hoor.
Ik reageerde op dat hij deze race nog niets zou presteren. Maar goed, hij staat nog steeds in de pits, dat gaat hem niet meer worden deze keer.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat boeit niets. Hij moet gewoon eens een keer een race uitrijden.
Tja... in de trainingen voorafgaand aan de kwalificatie toen het om spek en bonen ging stond Doornbos ook in de top 5.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doornbos' rondetijden waren anders helemaal niet zo slecht hoor.
Aha. Nou ja 50 rondjes Indy zegt ook niets vind ik. Ik denk dat hij nu echt z'n zelfvertrouwen kwijt is qua ovals.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik reageerde op dat hij deze race nog niets zou presteren. Maar goed, hij staat nog steeds in de pits, dat gaat hem niet meer worden deze keer.
Inderdaad. Hij maakt op dit moment veel te veel fouten op de ovals. Is op zich niet erg, maar dit was toch wel zeer beschamend.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bluh... baal d'r van dat er met Doornbos precies gebeurt waar ik al bang voor was.
Tja, het was inderdaad een klassieke beginnersfout. Jammer, volgende keer beter.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij maakt op dit moment veel te veel fouten op de ovals. Is op zich niet erg, maar dit was toch wel zeer beschamend.
Zou me niks verbazen als hij het eind van dit seizoen niet eens haalt. Zonder sponsoring en deze prestaties kun je het wel shaken...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tja... in de trainingen voorafgaand aan de kwalificatie toen het om spek en bonen ging stond Doornbos ook in de top 5.
Toen het er eenmaal bijna om ging stond hij tot tweemaal toe in de muur. En in Kansas ging het mis in de pits.
Ik snap dat het voor rookies wennen is, maar ik had ergens gehoopt dat Doornbos er minimaal een paar keer bij zou kunnen zitten.
Junior Strous FTWquote:Op zondag 24 mei 2009 20:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Bovendien is Luyendijk Jr gewoon niet goed genoeg Allard
Inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2009 20:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij het eind van dit seizoen niet eens haalt. Zonder sponsoring en deze prestaties kun je het wel shaken...
Muur geraaktquote:Op zondag 24 mei 2009 20:30 schreef WEST het volgende:
wat is er met Doornbos gebeurt?
Inderdaad, typisch gevalletje veel te danken aan de achternaam.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Bovendien is Luyendijk Jr gewoon niet goed genoeg Allard
Ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:31 schreef Schunckelstar het volgende:
er zijn wel veel crashes zeg, is dat altijd zo?
Idd, ik denk ook dat ze gehoopt hadden een sponsor te regelen voor de rest van het seizoen. Maar dat gaa ze met deze tegenvallende prestaties niet lukken.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb nog steeds de indruk dat hij met eigen geld (of beter: geld van Daddy D) ingestapt is in hoop na een aantal races een sponsor aan de haak te slaan, echter de resultaten zijn niet echt indrukwekkend dus die sponsor zie ik niet komen.
Totaal kansloos natuurlijk... Gewoon weer een slechte race van emquote:
Mooi. Hoe meer ervaring hoe beter, en misschien komt ie nog wel een keer in beeld.quote:
Natuurlijk kansloos, maar dat was hij voor de start ook al. HIj moet nu gewoon rondje draaien en ervaring op doen.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Totaal kansloos natuurlijk... Gewoon weer een slechte race van emVolgend jaar zit bourdais weer in die auto.
Als hij top 10 had gereden was het prima prestatie geweest. Nu gaat ie alweer de fout in...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Natuurlijk kansloos, maar dat was hij voor de start ook al. HIj moet nu gewoon rondje draaien en ervaring op doen.
Dan ga je wat anders doen en ons er niet mee vermoeien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |