ik vind eigenlijk dat kalff helemáál niks mag zeggenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Doet knap zijn best!"
Kalff kan/durft of mag niets negatiefs zeggen over Doornbos.
Presteert tot nu toe nog helemaal niets....
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat kalff helemáál niks mag zeggen
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat kalff helemáál niks mag zeggen
eens, maar als commentator vind ik hem niet echt bekwaamquote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Als pit reporter bij de F1 was hij best te doen.
Zoals ik al zei, dat boeit niets. Hij moet gewoon eens een keer een race uitrijden.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doornbos' rondetijden waren anders helemaal niet zo slecht hoor.
Ik reageerde op dat hij deze race nog niets zou presteren. Maar goed, hij staat nog steeds in de pits, dat gaat hem niet meer worden deze keer.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat boeit niets. Hij moet gewoon eens een keer een race uitrijden.
Tja... in de trainingen voorafgaand aan de kwalificatie toen het om spek en bonen ging stond Doornbos ook in de top 5.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doornbos' rondetijden waren anders helemaal niet zo slecht hoor.
Aha. Nou ja 50 rondjes Indy zegt ook niets vind ik. Ik denk dat hij nu echt z'n zelfvertrouwen kwijt is qua ovals.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik reageerde op dat hij deze race nog niets zou presteren. Maar goed, hij staat nog steeds in de pits, dat gaat hem niet meer worden deze keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |