Compleet rode auto, niet erg opvallend dus.quote:
sms VRAAG AAN: en vraag dan of ze die reclames niet effe kunnen skippenquote:
hoe wordt die auto dan eigenlijk gefinancierd?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Compleet rode auto, niet erg opvallend dus.
Maar hij rijdt de enige bolide in het veld zonder sponsor op de bolide.
Nee, Mario Moraes, van plek 7 gestart. Kwam in aanraking met Andretti.quote:
Papa Doornbos wordt gezegd.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoe wordt die auto dan eigenlijk gefinancierd?
We zijn net 10 rondjes bezigquote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef exile79 het volgende:
Nou, voor het inhalen hoef je niet te kijken...
20, maar ik kijk voor het eerst.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We zijn net 10 rondjes bezig.
En weer een caution!
Hoezo? Er ligt een auto aan het begin van de pitstraat en mensen zijn ermee aan het werk. Genoeg reden om even rustig aan te doen.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Flauwekul al die cautions
Nog niet oordelen dan voordat je het allemaal hebt gezien. 10% van de rondjes is nauwelijks een goede steekproef te noemen of wel?quote:
Gele vlag op dat stuk circuit ok, maar om dan gelijk de hele race te neutraliseren.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:39 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Hoezo? Er ligt een auto aan het begin van de pitstraat en mensen zijn ermee aan het werk. Genoeg reden om even rustig aan te doen.
Ze doen ff rustig aan, dus aan van de coureurs zat ff aan zijn pik te sjorren. De zaadlozing veroorzaakt dan wat klodders op de helm en camera van de rijder erachter.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Druppels...
Ja, en dat werkt dus niet op een oval. Ovals kennen geen lokale gele vlaggen, als er iets gebeurt gaat heel de baan in neutralisatiequote:Op zondag 24 mei 2009 19:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Gele vlag op dat stuk circuit ok, maar om dan gelijk de hele race te neutraliseren.
Weet ik, vind het ook zeker gaaf om naar te kijken.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nog niet oordelen dan voordat je het allemaal hebt gezien. 10% van de rondjes is nauwelijks een goede steekproef te noemen of wel?
Niet alles wordt op ovals gereden. Ook op stratencircuits of "normale" circuits gebeurd het.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:42 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ja, en dat werkt dus niet op een oval. Ovals kennen geen lokale gele vlaggen, als er iets gebeurt gaat heel de baan in neutralisatie
Op normale circuits komen wel degelijk lokale yellows voor. Niet zo vaak, maar het gebeurt wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Niet alles wordt op ovals gereden. Ook op stratencircuits of "normale" circuits gebeurd het.
Daar kent de Indycar ook gewoon lokale gele vlaggen hoor. Al moet ik wel zeggen dat ze in Amerika wel heel snel overgaan op een full course yellow. Een crash van bijvoorbeeld Vettel vanmiddag op Monaco zorgt in Amerika meteen voor een full course yellow.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Niet alles wordt op ovals gereden. Ook op stratencircuits of "normale" circuits gebeurd het.
hmz, kan niet vinden hoe papa dan zoveel geld heeft. Wel dat hij 'meerdere bedrijven' heeft maar verder.....quote:
Dat wist ik niet, ben ik nog niet tegengekomen. Maar kan dan ook lang niet alles kijken, vandaarquote:Op zondag 24 mei 2009 19:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Op normale circuits komen wel degelijk lokale yellows voor. Niet zo vaak, maar het gebeurt wel.
Dat lijkt me ook vreemd. Wat ze juist doen, is die auto a-symmetrisch afstellen. Wielen scheef zetten, rechtenwielen met een andere omtrek, dat soort dingen. Daardoor wil hij juist makkelijker linksaf, en trekt hij ook op het rechte stuk naar links.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:51 schreef FinancialBubble het volgende:
Ik hoor de commentator zeggen dat de auto zo afgesteld kan worden dat hij wat "moeilijker de bocht ingestuurd kan worden". Wat is het nut daarvan?
Pit stop strategie is niet zo belangrijk. Het is zaak om vooral in het spoor van de leiders te blijven. De leiders zullen elkaar vooral volgen in de strategie. Let maar op, als de leider binnengaat dan zal de rest ook binnenkomenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:54 schreef FinancialBubble het volgende:
Hoe belangrijk is de pitstop strategie? Bij F1 kan dat het verschil zijn tussen winnen of tweede worden. Ik hoor er bij deze race weinig over.
Belangrijk is vooral het verschil tussen pitten onder geel en pitten onder groen. Lloyd, Duno en Viso hebben tijdens de eerste neutralisatie gepit en lopen dus out of sync met de rest. Dat kan in je voordeel werken, maar soms ook in je nadeel. Het is maar net hoe de gele vlaggen vallen.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:54 schreef FinancialBubble het volgende:
Hoe belangrijk is de pitstop strategie? Bij F1 kan dat het verschil zijn tussen winnen of tweede worden. Ik hoor er bij deze race weinig over.
ik weet niet waar jij aan denkt als je naar autosport kijktquote:Op zondag 24 mei 2009 19:41 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Ze doen ff rustig aan, dus aan van de coureurs zat ff aan zijn pik te sjorren. De zaadlozing veroorzaakt dan wat klodders op de helm en camera van de rijder erachter.
Denk eerder dat door crashes en pitstops komt.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:57 schreef Fir3fly het volgende:
Doornbos 16e zag ik net, hij heeft dus wel al lui ingehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |