Mocht je ergens een foto van willen hebben dan lever ik die wel aan (goedkeuring gaat dan eerst langs iemand anders).quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
Dementor, mag er eigenlijk , met toestemming, een foto gemaakt worden of kan ik dat ding thuislaten?
Oke hebben we het dan nog wel over....quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mocht je ergens een foto van willen hebben dan lever ik die wel aan (goedkeuring gaat dan eerst langs iemand anders).
Dat zeg ikk, hoe moeilijk is zo'n opdracht nog als je een ander communicatiekanaal aanboort.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:09 schreef mazaru het volgende:
Die opdracht van Calimero is natuurlijk niet geslaagd met al die briefjes die er worden geschreven.
laten ze haar wortelkanaal maar aanboren, vloekt ze als een dolle is ze wel degelijk afquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg ikk, hoe moeilijk is zo'n opdracht nog als je een ander communicatiekanaal aanboort.
Ja niet praten is voor mij ook het dus met handen voeten en gebaren doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:09 schreef mazaru het volgende:
Die opdracht van Calimero is natuurlijk niet geslaagd met al die briefjes die er worden geschreven.
Ik weet het ook niet hoor. Als ze meelezen... doen ze er in ieder geval niks mee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef K_L het volgende:
Hoem komen ze eigenlijk aan pen en papier?
Dacht dat laatst alles ingeleverd moest worden ..... na iedere opdracht
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
Gezellig ook, dat men daar briefjes naar elkaar schrijft.
Leuk voor de streamers
Niet slapen .. kan wel leuk zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:11 schreef snetje het volgende:
KIES EEN WEEKUITDAGING
2000 km fietsen
36 uur niet slapen
36 uur zonder eten
36 uur in de isolatie
wordt je ook niet vrolijk van ... allemaal al een keer gehad of gedaan ...
quote:
Gooi Eline, met ducktape en al, dan maar meteen de isoleer in, kan ze daar briefjes naar haarzelf schrijvenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:11 schreef snetje het volgende:
KIES EEN WEEKUITDAGING
2000 km fietsen
36 uur niet slapen
36 uur zonder eten
36 uur in de isolatie
wordt je ook niet vrolijk van ... allemaal al een keer gehad of gedaan ...
Dat dus, ze gaat het gewoon halenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
Inventief van Eline, dat ze mogelijkheden bedenkt om op een slimme manier om te gaan met de beperkingen van haar opdracht.
Nou lekker danquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor. Als ze meelezen... doen ze er in ieder geval niks mee.
Met een beetje hulp van boven, ja vast wel.quote:
De planning is natuurlijk dan ook boordevol en zeer strak.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:11 schreef blomst het volgende:
Jammer dat die opdrachten maar zo kort duren, de eerste keer extreem eten was nog wel grappig.
Schopje TRU dan maar?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Met een beetje hulp van boven, ja vast wel.
al een keer in BB gehad ... worden ze nog slomer en stiller en saaier vanquote:
Beddegoed is al ingenomen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
liggen op tafel mag niet, dan zouden er sancties komen.......
Nog slomer dan dit?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef snetje het volgende:
[..]
al een keer in BB gehad ... worden ze nog slomer en stiller en saaier van
ja, dus? mogen ze het nu wel?quote:
Ik had iets gelezen dat er geen slaapzakken meer zijn? Tja ze moeten naruutlijk een keer gewassen wordenquote:
Ik denk ook dat het dan alleen maar nog erger wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef snetje het volgende:
[..]
al een keer in BB gehad ... worden ze nog slomer en stiller en saaier van
ja, het is jammer dat ze niet al een paardagen van te voren plannen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:16 schreef akveor het volgende:
[..]
De planning is natuurlijk dan ook boordevol en zeer strak.
quote:
Doe een goatse?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:23 schreef Susi het volgende:
Volgens Danny komt er straks een opdracht van een fokker
goed idee, dan gaan ze proberen haar te laten piepen weerquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:22 schreef K_L het volgende:
Als Eline nou de opdracht verknald heeft ............. krijgen de anderen allemaal lekker een vol bord patat .. of is dat gemeen?
Over hoeveel uur?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:23 schreef Susi het volgende:
Volgens Danny komt er straks een opdracht van een fokker
Dat kwam bij mij ook al op,,lijkt me een gaaf idee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
goed idee, dan gaan ze proberen haar te laten piepen weer
Niet alleen knap, ook nog slimquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
Inventief van Eline, dat ze mogelijkheden bedenkt om op een slimme manier om te gaan met de beperkingen van haar opdracht.
we zijn blij dat het gelukt is!! Jeeej!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Het is gelukt hoor mensen, met mijn stream.
Ik heb de videosnelheid aangepast.
Bedankt voor het meedenken en meeleven, allemaal.
Juist! Er kan niet geroddeld worden, terwijl wij allen weten dat roddelen een soap máákt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:15 schreef spapaars het volgende:
En waarom is het saai.
Omdat er slechts 1 ruimte is, waardoor de bewoners weinig aan roddel en achterklap kunnen doen.
Het spel kan daar niet worden gespeeld .
Piep piep hallo!quote:
nog een uur.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist! Er kan niet geroddeld worden, terwijl wij allen weten dat roddelen een soap máákt!
Nog een heel uur? pffff nou tanden op mekaar dan maarquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
nog een uur.
Net bram aan de lijn. de eerste FOK!dracht gaat er zo in.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen die gaan klagen als er ff niets gebeurt.
Mensen die klagen over mensen die klagen als er ff niets gebeurtquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen die gaan klagen als er ff niets gebeurt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
nog een uur.
Nou hopen dat dit beter lukt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
nog een uur.
Gaan wij nu straks ook huilen, door vervelingquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:32 schreef kreeftje747 het volgende:
beetje actie de deelnemers lijken er doorheen te zitten vervelen zich dood en wij ook!!!
NIet?quote:
Hoor ik een klacht?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niets gemist zo te lezen, het kabbelt een beetje voort....
Mensen die klagen over mensen die klagen over mensen die klagen als er ff niets gebeurt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mensen die klagen over mensen die klagen als er ff niets gebeurt
Heeft ze echt gepraat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:35 schreef Rica het volgende:
[..]
- de mislukte niet praten opdracht (Eline wordt aan alle kanten gematst door de redactie)
ik haat kabbelen, aktie in de tentquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niets gemist zo te lezen, het kabbelt een beetje voort....
Ze heeft 5 minuten douchen gekregen en volgens mij nog meer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:36 schreef evaxsis het volgende:
Wat sneu voor Marielin, heb het echt met haar te doen.
Voor die 24 uur isolatie heeft ze ook niks extra's gekregen. Ik vind dat zij nu wel een opbeuring mag hebben.
Mensen die daar over klagenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mensen die klagen over mensen die klagen over mensen die klagen als er ff niets gebeurt.
Jep .. over een uur mag ze weer miepen ... wees blij dat het niet eerder isquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nog een heel uur? pffff nou tanden op mekaar dan maar
Welneequote:
quote:
Weet ik veel, ze heeft iig pen en papier. Nou dan is het moeilijk om duidelijk te maken wat je bedoelt.quote:
Van mij ook wel, gaan met die banaan. Heb jij het meelwormen duel live gezien?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:38 schreef K_L het volgende:
[..]
Jep .. over een uur mag ze weer miepen ... wees blij dat het niet eerder is![]()
Ik hoop dat dat niet voor die Fokdracht geld .... die mag wel wat eerder komen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, das de mijne![]()
![]()
En gedeeltelijk de mijne....quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Jah .. met de neus in de boterquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Van mij ook wel, gaan met die banaan. Heb jij het meelwormen duel live gezien?
Ohhh de Fok!opdracht![]()
Hij is dan ook geweldigquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
Leuk hoor!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
Gaaf ideequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
die is leuk, ben benieuwd of ze hem goed kunnen volbrengenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
hoe zit dit met fappenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:42 schreef Dottey het volgende:
ik vind het een leuke opdracht.. maar wie stopt de laatste in bed?hahahah ...
wat zijn de consequenties als wij iemand betrappen die iets zelf doet?
en hoe zit dat met fappen?
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, dan moet ik toch maar wat credits gaan kopen![]()
Marielin doet ook best moeilijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
Renate II vind het weer vaag...zucht
schoon ondergoed door een ander laten aantrekken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Het gaat Amber en Marielin weer te ver..................
Ik denk toch wel dat het de zwaarste opdracht daar is geweest en de beloning was minimaal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze heeft 5 minuten douchen gekregen en volgens mij nog meer.
Niet waar luisteren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
Het gaat Amber tever, jaaa duhhh ze wil eruit![]()
Hebben ze het over onderbroeken...btje inventief zijn en zeker niet moeilijk doen.
Zou ik ook niet leuk vinden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:45 schreef blomst het volgende:
[..]
schoon ondergoed door een ander laten aantrekken.
wat gaat hier nou in godsnaam ver in dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Het gaat Amber en Marielin weer te ver..................
joh ze zijn ongesteld. dat valt gewoon onder toiletbezoek en dus buiten de opdracht.quote:
Nee, ze willen wel, maar gaan snel schoon ondergoed aandoen zodat ze morgenvroeg daar niet hulp bij hoeven, want dat gaat hen wat te ver.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
wat gaat hier nou in godsnaam ver in dan?
denken zij nou zo raar dan?
Ik begrijp het ook niet, zie mijn vorige post..quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou je ondergoed laten verschonen door een ander,lekker alsje ongesteld benquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een stel zeikerds!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat ie verwijderd isquote:
Editie NL gezien?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
[..]
nou ik vond 't een beetje overdreven eigenlijk
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:47 schreef kikkertje46 het volgende:
ze mogen wel voor zichzelf praten ??of moeten ze dat iemand anders in de oor fluisteren?
Ik had macaroni...hmmm ook van die kleine dingetjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:47 schreef K_L het volgende:
[..]
Jah lach maar .... kon nog net mijn heerlijke maaltijd binnen houden
Was je stoned ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ze vinden het een domme opdracht
![]()
Trouwens, ik had gezegd dat bij één fout het spel wel door moest gaan en enkel die ene user iets moest inleveren.
Als ze het tot 12 uur vannacht halen ben ik verbaastquote:
Het was meer Fok! Fok! Fok! Fok!....Fok!quote:
Haha domme kanariequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ze vinden het een domme opdracht
![]()
Trouwens, ik had gezegd dat bij één fout het spel wel door moest gaan en enkel die ene user iets moest inleveren.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter krijgt alvast al mijn credits......negatief
Was je niet stoned dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter krijgt alvast al mijn credits......negatief
dat denk ik ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker![]()
Binnen een uur zijn ze af.
je verveelde je net zo als de bunkerbewoners? dat denkt pETER.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, zat rustig op het toilet te streamen en toen kwam ik erop
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
Hier is wel érg veel ruimte voor " verwarring.." als Jeroen ineens héél veel jeuk aan zijn zak krijgt....
Niet, ik denk dat de eigenaar het zat was dat ie gebruikt werd of de site is gewoon aangepast en was de afbeelding niet meer nodigquote:
Jammer dat we waarschijnlijk maar een uurtje ofzo ervan kunnen genietenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef Danny het volgende:
[..]
dat denk ik ook.
'Amber batterijwissel'
Amber gaat batterijen wisselen
'Opdracht mislukt'
ik heb er ook een hard hoofd inquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:52 schreef kreeftje747 het volgende:
dit gaat ze nooit lukken volgens mij!!
Jah das wat minder, maar er komen genoeg moeilijke momenten hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef K_L het volgende:
Jammer het had zo leuk kunnen zijn ........ tanden poetsen en klaarmaken voor de nacht .. bij elkaar![]()
Gaan ze gauw alles zelf doen
Alle handelingen die je normaal zelf doet, moet nu door de ander worden gedaan. Bijv dat Peter een sigaret van Marielin moet aansteken en in haar mond houden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Er is dus een nieuwe opdracht, alleen leesik nergens wat die precies is.
Iemand?!?!?!
ik denk ook niet dat ze het zullen redden,quote:
Maar altijd leuker om naar te kijken dan 6 hangende lamzakken, die discussies nu alleen alquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:52 schreef kreeftje747 het volgende:
dit gaat ze nooit lukken volgens mij!!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Alle handelingen die je normaal zelf doet, moet nu door de ander worden gedaan. Bijv dat Peter een sigaret van Marielin moet aansteken en in haar mond houden.
Hoe dekt de laatste Overlever zichzelf toe?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef Dottey het volgende:
ik zou hem super leuk vinden om te doen die opdracht
Klopt, daarom moest hij oog gewoon doorgaan bij een fout, enkel de overtreder straffen, maar die moet daarna ook gewoon doorgaan. De 24 uur verder gewoon volmaken. Maar dat is nu volgens mij niet geheel en al duidelijk?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:56 schreef Espabilado het volgende:
Deze opdracht is denk ik: "Ambitieus but rubbish"
Toilet is uitgezonderdquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze mogen alle 6 dus niets meer zelf doen?
Dat kan toch niet, moeten ze ook elkaars kont vegen enzo?
Toilethandelingen (tampons wisselen, gat afvegen) mogen wel zelfquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijgen ze een MacDonalds maaltijd als ze het 24 uur volhouden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef Dementor het volgende:
"24 uur de clown uithangen in ruil voor een happy meal."
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie hebben de dekensquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe dekt de laatste Overlever zichzelf toe?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef Dementor het volgende:
"24 uur de clown uithangen in ruil voor een happy meal."
1 uur en 18 minutenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Hoelang geven jullie ze.Ik geef ze een half uur.
O dat is wel fijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Toilethandelingen (tampons wisselen, gat afvegen) mogen wel zelf. Douchen weer niet.
ik geef ze 10 minutenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Hoelang geven jullie ze.Ik geef ze een half uur.
Oja dat is waar ook.quote:
thanx hidiho ,zoek wel een anderequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet, ik denk dat de eigenaar het zat was dat ie gebruikt werd of de site is gewoon aangepast en was de afbeelding niet meer nodig
Beste was kopieren en uploaden naar fok
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijgen ze een MacDonalds maaltijd als ze het 24 uur volhouden?
Storing op de sitequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ik bedoelde dan ook 'de redactie heeft de dekens'quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oja dat is waar ook.
Het is vandaag even geen jullie want ik ben er niet en kijk zo af en toe mee.
Vandaag was ik dus gewoon weer even streamer in de COS.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Storing op de sitehhahahahaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat meen je niet? daar was ik dus al bang voorquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter ging al fout, die krabt achter zijn oren
misschien om daar onder te gaan liggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:00 schreef Mirjam het volgende:
waarom halen ze de onderlakens af?
weet ik veel, tune net weer inquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
misschien om daar onder te gaan liggen
ja, dan kun je beter niet aan de opdracht befinnen, zelf krabben moet kunnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter ging al fout, die krabt achter zijn oren
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
idd, nu kan Eline niet meer schrijvenhadden ze er niet eerder mee kunnen komen
ik denk dat de opdracht lastig genoeg is hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:05 schreef spapaars het volgende:
Fout van de redactie.
Opdracht had meteen moeten ingaan.
Nu hebben ze alle tijd gehad om benarde momenten te voorkomen.
Moet ze gevoerd wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:05 schreef K_L het volgende:
Als de opdracht van Eline straks wordt goedgekeurd .... kan ze straks niet eens lekker zelf dr eten in dr mond stoppen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:05 schreef Spooky4u het volgende:
Over 24u gewoon een Poll of wij vonden of ze het gehaald hebben.
En als de vrouwen jeuk hebbenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
weet het goed gemaakt, de mannen mogen elkaars ballen krabbelen als ze daar jeuk hebben![]()
![]()
Dachten ze ff slim te zijn daarmee .... idd laat ze elkaars klusje maar lekker opknappenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
weet het goed gemaakt, de mannen mogen elkaars ballen krabbelen als ze daar jeuk hebben![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |