quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, dan moet ik toch maar wat credits gaan kopen![]()
Marielin doet ook best moeilijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
Renate II vind het weer vaag...zucht
schoon ondergoed door een ander laten aantrekken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Het gaat Amber en Marielin weer te ver..................
Ik denk toch wel dat het de zwaarste opdracht daar is geweest en de beloning was minimaal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze heeft 5 minuten douchen gekregen en volgens mij nog meer.
Niet waar luisteren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
Het gaat Amber tever, jaaa duhhh ze wil eruit![]()
Hebben ze het over onderbroeken...btje inventief zijn en zeker niet moeilijk doen.
Zou ik ook niet leuk vinden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:45 schreef blomst het volgende:
[..]
schoon ondergoed door een ander laten aantrekken.
wat gaat hier nou in godsnaam ver in dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Het gaat Amber en Marielin weer te ver..................
joh ze zijn ongesteld. dat valt gewoon onder toiletbezoek en dus buiten de opdracht.quote:
Nee, ze willen wel, maar gaan snel schoon ondergoed aandoen zodat ze morgenvroeg daar niet hulp bij hoeven, want dat gaat hen wat te ver.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
wat gaat hier nou in godsnaam ver in dan?
denken zij nou zo raar dan?
Ik begrijp het ook niet, zie mijn vorige post..quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou je ondergoed laten verschonen door een ander,lekker alsje ongesteld benquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een stel zeikerds!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat ie verwijderd isquote:
Editie NL gezien?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
[..]
nou ik vond 't een beetje overdreven eigenlijk
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:47 schreef kikkertje46 het volgende:
ze mogen wel voor zichzelf praten ??of moeten ze dat iemand anders in de oor fluisteren?
Ik had macaroni...hmmm ook van die kleine dingetjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:47 schreef K_L het volgende:
[..]
Jah lach maar .... kon nog net mijn heerlijke maaltijd binnen houden
Was je stoned ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ze vinden het een domme opdracht
![]()
Trouwens, ik had gezegd dat bij één fout het spel wel door moest gaan en enkel die ene user iets moest inleveren.
Als ze het tot 12 uur vannacht halen ben ik verbaastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |