Jullie hebben de dekensquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe dekt de laatste Overlever zichzelf toe?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef Dementor het volgende:
"24 uur de clown uithangen in ruil voor een happy meal."
1 uur en 18 minutenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Hoelang geven jullie ze.Ik geef ze een half uur.
O dat is wel fijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Toilethandelingen (tampons wisselen, gat afvegen) mogen wel zelf. Douchen weer niet.
ik geef ze 10 minutenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Hoelang geven jullie ze.Ik geef ze een half uur.
Oja dat is waar ook.quote:
thanx hidiho ,zoek wel een anderequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet, ik denk dat de eigenaar het zat was dat ie gebruikt werd of de site is gewoon aangepast en was de afbeelding niet meer nodig
Beste was kopieren en uploaden naar fok
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijgen ze een MacDonalds maaltijd als ze het 24 uur volhouden?
Storing op de sitequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ik bedoelde dan ook 'de redactie heeft de dekens'quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oja dat is waar ook.
Het is vandaag even geen jullie want ik ben er niet en kijk zo af en toe mee.
Vandaag was ik dus gewoon weer even streamer in de COS.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Storing op de sitehhahahahaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat meen je niet? daar was ik dus al bang voorquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter ging al fout, die krabt achter zijn oren
misschien om daar onder te gaan liggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:00 schreef Mirjam het volgende:
waarom halen ze de onderlakens af?
weet ik veel, tune net weer inquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
misschien om daar onder te gaan liggen
ja, dan kun je beter niet aan de opdracht befinnen, zelf krabben moet kunnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter ging al fout, die krabt achter zijn oren
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
idd, nu kan Eline niet meer schrijvenhadden ze er niet eerder mee kunnen komen
ik denk dat de opdracht lastig genoeg is hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:05 schreef spapaars het volgende:
Fout van de redactie.
Opdracht had meteen moeten ingaan.
Nu hebben ze alle tijd gehad om benarde momenten te voorkomen.
Moet ze gevoerd wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:05 schreef K_L het volgende:
Als de opdracht van Eline straks wordt goedgekeurd .... kan ze straks niet eens lekker zelf dr eten in dr mond stoppen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:05 schreef Spooky4u het volgende:
Over 24u gewoon een Poll of wij vonden of ze het gehaald hebben.
En als de vrouwen jeuk hebbenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
weet het goed gemaakt, de mannen mogen elkaars ballen krabbelen als ze daar jeuk hebben![]()
![]()
Dachten ze ff slim te zijn daarmee .... idd laat ze elkaars klusje maar lekker opknappenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
weet het goed gemaakt, de mannen mogen elkaars ballen krabbelen als ze daar jeuk hebben![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |