Het was meer Fok! Fok! Fok! Fok!....Fok!quote:
Haha domme kanariequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ze vinden het een domme opdracht
![]()
Trouwens, ik had gezegd dat bij één fout het spel wel door moest gaan en enkel die ene user iets moest inleveren.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter krijgt alvast al mijn credits......negatief
Was je niet stoned dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter krijgt alvast al mijn credits......negatief
dat denk ik ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker![]()
Binnen een uur zijn ze af.
je verveelde je net zo als de bunkerbewoners? dat denkt pETER.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, zat rustig op het toilet te streamen en toen kwam ik erop
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
Hier is wel érg veel ruimte voor " verwarring.." als Jeroen ineens héél veel jeuk aan zijn zak krijgt....
Niet, ik denk dat de eigenaar het zat was dat ie gebruikt werd of de site is gewoon aangepast en was de afbeelding niet meer nodigquote:
Jammer dat we waarschijnlijk maar een uurtje ofzo ervan kunnen genietenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef Danny het volgende:
[..]
dat denk ik ook.
'Amber batterijwissel'
Amber gaat batterijen wisselen
'Opdracht mislukt'
ik heb er ook een hard hoofd inquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:52 schreef kreeftje747 het volgende:
dit gaat ze nooit lukken volgens mij!!
Jah das wat minder, maar er komen genoeg moeilijke momenten hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef K_L het volgende:
Jammer het had zo leuk kunnen zijn ........ tanden poetsen en klaarmaken voor de nacht .. bij elkaar![]()
Gaan ze gauw alles zelf doen
Alle handelingen die je normaal zelf doet, moet nu door de ander worden gedaan. Bijv dat Peter een sigaret van Marielin moet aansteken en in haar mond houden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Er is dus een nieuwe opdracht, alleen leesik nergens wat die precies is.
Iemand?!?!?!
ik denk ook niet dat ze het zullen redden,quote:
Maar altijd leuker om naar te kijken dan 6 hangende lamzakken, die discussies nu alleen alquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:52 schreef kreeftje747 het volgende:
dit gaat ze nooit lukken volgens mij!!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Alle handelingen die je normaal zelf doet, moet nu door de ander worden gedaan. Bijv dat Peter een sigaret van Marielin moet aansteken en in haar mond houden.
Hoe dekt de laatste Overlever zichzelf toe?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef Dottey het volgende:
ik zou hem super leuk vinden om te doen die opdracht
Klopt, daarom moest hij oog gewoon doorgaan bij een fout, enkel de overtreder straffen, maar die moet daarna ook gewoon doorgaan. De 24 uur verder gewoon volmaken. Maar dat is nu volgens mij niet geheel en al duidelijk?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:56 schreef Espabilado het volgende:
Deze opdracht is denk ik: "Ambitieus but rubbish"
Toilet is uitgezonderdquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze mogen alle 6 dus niets meer zelf doen?
Dat kan toch niet, moeten ze ook elkaars kont vegen enzo?
Toilethandelingen (tampons wisselen, gat afvegen) mogen wel zelfquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijgen ze een MacDonalds maaltijd als ze het 24 uur volhouden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef Dementor het volgende:
"24 uur de clown uithangen in ruil voor een happy meal."
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |