Het was meer Fok! Fok! Fok! Fok!....Fok!quote:
Haha domme kanariequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ze vinden het een domme opdracht
![]()
Trouwens, ik had gezegd dat bij één fout het spel wel door moest gaan en enkel die ene user iets moest inleveren.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter krijgt alvast al mijn credits......negatief
Was je niet stoned dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter krijgt alvast al mijn credits......negatief
dat denk ik ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker![]()
Binnen een uur zijn ze af.
je verveelde je net zo als de bunkerbewoners? dat denkt pETER.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, zat rustig op het toilet te streamen en toen kwam ik erop
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
Hier is wel érg veel ruimte voor " verwarring.." als Jeroen ineens héél veel jeuk aan zijn zak krijgt....
Niet, ik denk dat de eigenaar het zat was dat ie gebruikt werd of de site is gewoon aangepast en was de afbeelding niet meer nodigquote:
Jammer dat we waarschijnlijk maar een uurtje ofzo ervan kunnen genietenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef Danny het volgende:
[..]
dat denk ik ook.
'Amber batterijwissel'
Amber gaat batterijen wisselen
'Opdracht mislukt'
ik heb er ook een hard hoofd inquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:52 schreef kreeftje747 het volgende:
dit gaat ze nooit lukken volgens mij!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |