Dat dus, ze gaat het gewoon halenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
Inventief van Eline, dat ze mogelijkheden bedenkt om op een slimme manier om te gaan met de beperkingen van haar opdracht.
Nou lekker danquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor. Als ze meelezen... doen ze er in ieder geval niks mee.
Met een beetje hulp van boven, ja vast wel.quote:
De planning is natuurlijk dan ook boordevol en zeer strak.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:11 schreef blomst het volgende:
Jammer dat die opdrachten maar zo kort duren, de eerste keer extreem eten was nog wel grappig.
Schopje TRU dan maar?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Met een beetje hulp van boven, ja vast wel.
al een keer in BB gehad ... worden ze nog slomer en stiller en saaier vanquote:
Beddegoed is al ingenomen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
liggen op tafel mag niet, dan zouden er sancties komen.......
Nog slomer dan dit?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef snetje het volgende:
[..]
al een keer in BB gehad ... worden ze nog slomer en stiller en saaier van
ja, dus? mogen ze het nu wel?quote:
Ik had iets gelezen dat er geen slaapzakken meer zijn? Tja ze moeten naruutlijk een keer gewassen wordenquote:
Ik denk ook dat het dan alleen maar nog erger wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef snetje het volgende:
[..]
al een keer in BB gehad ... worden ze nog slomer en stiller en saaier van
ja, het is jammer dat ze niet al een paardagen van te voren plannen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:16 schreef akveor het volgende:
[..]
De planning is natuurlijk dan ook boordevol en zeer strak.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |