Is er nog contact met je opgenomen ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef r.pellemans het volgende:
Daar zijn we weer...
Echt geweldig zo die COS...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
Hou toch op over Calimero, ze heeft nog helemaal niks gepresteerd.
Eerste duel: Hondenvoer weigeren.
Groeps/fysieke opdracht: Op haar dooie gemakkie fietsen, that's all.
En nu haar piepsnavel houden, wat blijkbaar moeilijk te controleren is.
Fail in het kwardraat die Calimero.
Smakelijk allemaal.
Edit: Bij voorbaat thanx Heidi.![]()
Die 4000W van je zet alles op zwart daarquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:32 schreef r.pellemans het volgende:
Nope, helaas niks meer gehoord.
Achja, als het niet is even goede vienden.
Maar mijn aanbod blijft gewoon gelden ook als het voor een andere keer zou zijn
Pas op dat je niet te grote beloftes maakt hequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Dementor het volgende:
Als het aan mij ligt is dit de laatste dag dat ze er zo bij hangen met de prijzenpot in het verschiet.
Ik ben nu iets aan het uitwerken dat The Bunker weer spannend genoeg moet gaan maken om naar te kijken als streamer.
zoveel is 4000w niet is gewoon een standaard stopcontact waar niet teveel andere dingen aan hangenquote:
goed zo ,mijn zegen heb je ...go dementor go !!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Dementor het volgende:
Als het aan mij ligt is dit de laatste dag dat ze er zo bij hangen met de prijzenpot in het verschiet.
Ik ben nu iets aan het uitwerken dat The Bunker weer spannend genoeg moet gaan maken om naar te kijken als streamer.
Ze gaan zo toch frikandellen bunkeren?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:37 schreef Disana het volgende:
Tsjonge, blijft dit de hele avond zo?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:35 schreef r.pellemans het volgende:
[..]
zoveel is 4000w niet is gewoon een standaard stopcontact waar niet teveel andere dingen aan hangen
Maar hoeft ook niet allebei he
met 1 krijg ik die kelder ook wel vol rook
Of ik regel zelf wel stroom
dat heb ik er ook nog wel voor over
zat net te denken geef ze eens een schop onder hun kont.Je word er zelf moe van dat gehangquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Dementor het volgende:
Weer zo'n dingetje dat zo voorbij is, wil ik wedden. Ik klaag niet hoor, maar het is wel weer een beetje een hangdag.quote:
en meligquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef bamby het volgende:
[..]
zat net te denken geef ze eens een schop onder hun kont.Je word er zelf moe van dat gehang![]()
Voordat het begon was toch ook een beetje het idee van back to basic en laat ze de hele dag maar wat aankeutelen. En dat het geen dgk zou worden met toeters en bellen. Meer zoals BB 1 waar men ook weinig deed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Weer zo'n dingetje dat zo voorbij is, wil ik wedden. Ik klaag niet hoor, maar het is wel weer een beetje een hangdag.
Als ze dit goedkeuren hebben we tot het einde plezier.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:35 schreef D. het volgende:
[..]
Pas op dat je niet te grote beloftes maakt he
en slaapgebrek.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ze dit goedkeuren hebben we tot het einde plezier.
Daarom, ik klaag ook niet. Maar ja, aangezien er wel actie wordt gegenereerd, ga je toch meer verwachtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voordat het begon was toch ook een beetje het idee van back to basic en laat ze de hele dag maar wat aankeutelen. En dat het geen dgk zou worden met toeters en bellen. Meer zoals BB 1 waar men ook weinig deed.
Staat los van mijn eigen mening.
hopen dan maarquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ok, ik wist niet of je het had mee gekregenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom, ik klaag ook niet. Maar ja, aangezien er wel actie wordt gegenereerd, ga je toch meer verwachten
Gezien de middelen waarmee dit op poten gezet is, vind ik het nog steeds een knap stukje entertainment voor bijzonder weinig geld..dus fouten en kritieken zijn makkelijk en legio...quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom, ik klaag ook niet. Maar ja, aangezien er wel actie wordt gegenereerd, ga je toch meer verwachten
Ik kwam inderdaad nogal laat achter deze rls, maar toen ik het eenmaal wist heb ik me best flink ingelezenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, ik wist niet of je het had mee gekregen
Belspelletjes tussendoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Dementor het volgende:
Wordt het nou frikadellen of meelwormen (zoals op tbo site staat ) ?quote:
Ik ben benieuwd wie de gelukkigen zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:53 schreef Copycat het volgende:
Bijna tijd voor extreme eating!
Kan me niet schelen wie het zijn, als ze het maar doen.quote:
ow, jah, ik zie hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was dat maar waar,maar Amber mag weer .
Hey 5 ben blij je weer te lezenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gezien de middelen waarmee dit op poten gezet is, vind ik het nog steeds een knap stukje entertainment voor bijzonder weinig geld..dus fouten en kritieken zijn makkelijk en legio...
Maar het is een hárd programma.. en daar moeten ze het zoet én het zuur kunnen verwachten.. zo ook diegene die hier meekijken naar de reacties...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh... nieuwe opdracht...meelwormen eten...? Ambertje zeikt óeverloos over tandpasta...
[ afbeelding ]
Kom op,Amber heeft al hondenvoer en die vieze beesten gegeten.Zou het niet meer doen voor een tube tandpasta.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:01 schreef mazaru het volgende:
Ik zeg: "Zware consequenties voor degene die opgeeft.."
* Marrije schakelt ook inquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:58 schreef Tessio het volgende:
Hehe, ze gaan beginnen extreme eating, eindelijk!
Weer niet? Ze is 3 keer de lul en slaagt 2 keerquote:
En vergeet vooral deze niet> Ik had die opdracht gewild!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef snetje het volgende:
kan Marilien een keer haar mond houden met : ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik heb het verzonnen ik heb het verzonnen ik heb het verzonnen ik heb het verzonnen
Nou ja zeg,zou er ook niet van gediend zijn dat ik steeds vieze dingen moest eten.En dit ispas de eerste keer dat ze het niet doet.Lekker neutraal blijf jij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Dementor het volgende:
Amber doet het weer niet.
Flawless victory voor Pim....
Doet ze idd heel vaakquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef snetje het volgende:
kan Marilien een keer haar mond houden met : ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik heb het verzonnen ik heb het verzonnen ik heb het verzonnen ik heb het verzonnen
Ik vind het gewoon jammer omdat het voorbereiden van het duel tijd kost.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ja zeg,zou er ook niet van gediend zijn dat ik steeds vieze dingen moest eten.En dit ispas de eerste keer dat ze het niet doet.Lekker neutraal blijf jij.
Waarom die 2 minuten dan? Dat weet je toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer omdat het voorbereiden van het duel tijd kost.
Verder mag ik iedere Overlever even graag.
Dat snap ik,maar om te zeggen weer niet .quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer omdat het voorbereiden van het duel tijd kost.
Dát geloof ik niet, maar ik begrijp wel dat je dat als crew zegt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Is dat ontharingscreme op de bovenlip van Eline?
Dus niet. Dit itt de hondenvoer opdracht. Toen won Amber wel zonder haar bord leeg te eten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Dementor het volgende:
Amber doet het weer niet.
Flawless victory voor Pim....
Ze heeft ook gewoon gegeten hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
moet Eline niet drinken ofzo af en toe?
Huh heeft Pim niet gewonnen dan.Amber won toch ook toen Eline weigerdequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:13 schreef Maria44 het volgende:
Ik vind het ook raar dat er niemand wint.
Dit begrijp ik nog wel, dat met 1 hap iets opeten en dan winnen was gewoon een foutje. Daar is niks aan natuurlijk. Dus voortaan zal het vast zo zijn dat iemand alles moet opetenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus niet. Dit itt de hondenvoer opdracht. Toen won Amber wel zonder haar bord leeg te eten.
Ik snap niks meer van de regels.
Toch is het echt zo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dát geloof ik niet, maar ik begrijp wel dat je dat als crew zegt.
Nou ik vind het nergens op slaan dat Pim niks krijgt.Hij heeft ze tenslotte wel gegeten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:16 schreef bamby het volgende:
klasse dat pim het wel aan gingmaar vind te weinig tijd.Marielin wil het zo graag vind laat ze het dan maar doen
![]()
![]()
Je laatste zin geloof ik dan ook zonder meer, je eerste nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Toch is het echt zo.
Ik merk zelf dat ik dichter bij de emoties sta van de Overlevers omdat ik zie hoe men achter voor ze zorgt indien nodig.
Als streamer krijg je gewoon niet alles mee, beeld en geluid zijn soms niet voldoende om spanningen en ontladingen over te brengen.
Zonder in details te treden kan ik in alle eerlijkheid zeggen dat ik ze allemaal wel mag.
Die sprinkhanen moesten toch ook op?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit begrijp ik nog wel, dat met 1 hap iets opeten en dan winnen was gewoon een foutje. Daar is niks aan natuurlijk. Dus voortaan zal het vast zo zijn dat iemand alles moet opeten
Mooie plaatjes, ik had toen mijn streams nog niet aanquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:17 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit had ik dus ook niet in mijn mond gestopt
Wat een onzin, eet jij levende dieren dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
En zo weigert Ambertje alles en nog wat.. ken haar ut skele..scociaal correct te wezen en overmorgen zit ze bij McShit dood rund met een sausje te vreten...![]()
Ze mag niet praten dus heeft ze tape over haar mond geplakt.quote:
Ben je niet in de war met Elinequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Amber is geen Bunkerkind blijkbaar.. de vraag is wát ze daar in hemelsnaam nog doet.. Knuffelbeesies bedelen bij het gros van de Streamsukkels, en janke om tandpasta...
Je haalt er nu twee door elkaar, failquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Amber is geen Bunkerkind blijkbaar.. de vraag is wát ze daar in hemelsnaam nog doet.. Knuffelbeesies bedelen bij het gros van de Streamsukkels, en janke om tandpasta...
da's eline.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Met d'r tjiewawa op schootquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's eline.
die moet weer lekker in d'r ivoren toren gaan zitten
vind ik ook daar om zij ik ook te weinig tijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik vind het nergens op slaan dat Pim niks krijgt.Hij heeft ze tenslotte wel gegeten.
Ok, gooi jij er een polletje in met de vraag van de juiste regels? Dan ga ik even verder met het afzeiken van Calimero.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:15 schreef Marrije het volgende:
Dit begrijp ik nog wel, dat met 1 hap iets opeten en dan winnen was gewoon een foutje. Daar is niks aan natuurlijk. Dus voortaan zal het vast zo zijn dat iemand alles moet opeten
nee, duur van de opdracht is 8 uur, om 22.30 mag ze weer piepenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:22 schreef K_L het volgende:
Hoelang duurt het nog dat Eline weer mag miepen?
Dacht dat dat ook tot 8 uur was?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:22 schreef mazaru het volgende:
Hoe maak je zo'n beest dood? Vraagt Pim.
Nou, sla hem met een pan op zijn kop!
Ik heb Marianne een SMS-je gestuurdquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef Marrije het volgende:
nou, de dierenbescherming heeft al gemailed?
hehe, is biefstukje al klaar met checken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, gooi jij er een polletje in met de juiste regels? Dan ga ik even verder met het afzeiken van Calimero.![]()
Heidi is al bezig om haar hum momentjes te checken. Dit itt de redactie.
Je blijft wormen erbij gooien, maar de pan wordt niet vollerquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:24 schreef mazaru het volgende:
Dit vind ik ellendig om te zien
![]()
[ afbeelding ]
wiebelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:24 schreef Dottey het volgende:
jeroen roept.. ze zijn al dood.. maar ze wiebelen nog als gekken
Jakkes.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:24 schreef mazaru het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat is een Amber reactie. Ik ben meer zoals Marielinquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:24 schreef mazaru het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Toch zou je haar doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ze leven... niet zo lang.. waar is "Lifeguard" Ambertje nou? het martelen van meelbeesjes is NIET erg??
Jéézus.. Amber vergelijkt die meelworm met ee méns??? aggût.. en die moet onze toekomst voortzetten....
[ afbeelding ]
oooooo dan mag ze nog effiesquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, duur van de opdracht is 8 uur, om 22.30 mag ze weer piepen
rrieeeflexen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:27 schreef mazaru het volgende:
Iedereen is ineens een meelwormexpert. Jeroen zegt dat ze geen pijn hebben zoals wij die hebben. Pim zegt dat ze geen hersens hebben. Peter zegt dat het alleen reflexen zijn.
[ afbeelding ]
Ik hoop het.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef Marrije het volgende:
hehe, is biefstukje al klaar met checken?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:17 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit had ik dus ook niet in mijn mond gestopt
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:22 schreef mazaru het volgende:
Hoe maak je zo'n beest dood? Vraagt Pim.
Nou, sla hem met een pan op zijn kop!
ik zeg dat ze lekker zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:27 schreef mazaru het volgende:
Iedereen is ineens een meelwormexpert. Jeroen zegt dat ze geen pijn hebben zoals wij die hebben. Pim zegt dat ze geen hersens hebben. Peter zegt dat het alleen reflexen zijn.
[ afbeelding ]
. . .HAK in de panquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Kom op konijntje, doe maar wiebelen, wiebelen
Neehh.. zéker niet na dergelijke overtrokken nep-reacties.. hóe groot haar tieten ook zijn of hoe diep haar kut...quote:
Waar hadden ze ze dan moeten laten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:30 schreef mazaru het volgende:
En nou worden ze weggegooid omdat ze niet lekker zijn
Ik vind het letterlijk misselijkmakend, met die maden heb ik geen medelijden, maar om te zien is zo smerigquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef hondjes het volgende:
Ik vindt dit echt niet leuk, en begrijp dit soort gedoe met levende wezens, werkelijk niet.
Marielin is een bikkel. Alleen dat gezeur om fanmail is wat minder.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef Deisyy het volgende:
Levend zijn de wurmpies lekkerder, volgens Marielin
Dat was Eline.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:30 schreef Dottey het volgende:
Marieline gaat er ook een proberen om te eten, maar wilt alleen een dode proberen. Pim bijt hem in zijn mond dood voor Marielin.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef hondjes het volgende:
Ik vindt dit echt niet leuk, en begrijp dit soort gedoe met levende wezens, werkelijk niet.
Ze hadden ook gewoon naar buiten gegooid kunnen worden. De vogeltjes hebben nu nestjes, die lusten deze beestjes wel.quote:
Ik vind die fanmail echt onzin, is daar eigenljk wel een poll over geweest?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Marielin is een bikkel. Alleen dat gezeur om fanmail is wat minder.
Marielin Bikkelquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Marielin is een bikkel. Alleen dat gezeur om fanmail is wat minder.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:24 schreef mazaru het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat vogeltjes van in rode wijn roergebakken meelworden houdenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hadden ook gewoon naar buiten gegooid kunnen worden. De vogeltjes hebben nu nestjes, die lusten deze beestje wel.
Ik neem tenminste aan dat er wel een stuk terrein om die bunker ligt?
meerderequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die fanmail echt onzin, is daar eigenljk wel een poll over geweest?
Ik heb juist problemen met dat bakken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat vogeltjes van in rode wijn roergebakken meelworden houden
Yep, check de site. Je kunt alleen niet kiezen voor geen mail. Huub is coulant.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind die fanmail echt onzin, is daar eigenljk wel een poll over geweest?
Hmm.. een kweelende bezope Merel rond de luchtruimte is altijd gezellliiii....quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat vogeltjes van in rode wijn roergebakken meelworden houden
Klopt kwam een gil uit der plakband muiltje over die meelwormenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:34 schreef beequeen het volgende:
Om 20.33 humt Calimero weer. Redacie, letten jullie wel op?
De regie wel ja. Wist niet dat de bewoners ze ook zo hebben gezien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:37 schreef Dottey het volgende:
die merel checken ze vanaf dag 1 al ..![]()
dus ja
jawel, scheutjequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:36 schreef Dottey het volgende:
ze hebben er geen drank of zo aantoegevoegd
Dat was ook niet nodigquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb juist problemen met dat bakken.
Het is Elientje hè?quote:
Huub is een watjequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, check de site. Je kunt alleen niet kiezen voor geen mail. Huub is coulant.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is Elientje hè?![]()
Het begint al meerdere users op te vallen dat Calimero meer privileges heeft dan andere bewoners. Maar volgens de crew is dat niet het geval. Me zolen.
Toen ik vroeger een klein kindje was en nachtmerries had dat ik opgegeten werd door grote monsters (moet ik naar R&P?) was ik ook niet blij hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ook niet nodig![]()
en ongebakken schenen ze nog lekkerderder te zijn
hoelang moet je een konijntje roerbakken dan ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:37 schreef Dottey het volgende:
les... die geleerd is..
meelwormen moet je kort roerbakken![]()
minder taai
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is Elientje hè?![]()
Het begint al meerdere users op te vallen dat Calimero meer privileges heeft dan andere bewoners. Maar volgens de crew is dat niet het geval. Me zolen.
Maar jij was rauw waarschijnlijk niet te vretenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:40 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Toen ik vroeger een klein kindje was en nachtmerries had dat ik opgegeten werd door grote monsters (moet ik naar R&P?) was ik ook niet blij hoor.
En Pim gewoon voor Jan lul wormen laten eten en Eline is al twee keer afgeweestquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is Elientje hè?![]()
Echt?! Ik kijk echt veel te weinigquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is Elientje hè?![]()
NIET!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:41 schreef snetje het volgende:
[..]
hoelang moet je een konijntje roerbakken dan ?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:45 schreef Dottey het volgende:
zingt amber nou .. I am a survivor.. I am a kadaver?
Stokert, stokert....quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is Elientje hè?![]()
De opdracht was geen eens te halen,moest binnen 2 minuten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:46 schreef akveor het volgende:
Net weer thuis.... goh weer extreme eating en dit maal weer een trapje erger. Hoe orgineel. Voor mij hoeft die onzin dus niet.
Daarbij goed besluit van Amber. Zij wil graag vertrekken en om dan in de laatste dagen dit nog te eten mag je wel gek zijn. Je kan wel grenzen willen verleggen voor jezelf maar dit heeft zo goed als geen meerwaarde.
Ik zit thuis en Huub is er ook niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:47 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg niks meer over het hummen van Calimero. De redactie leest mee en leest toch de commentaren? Ze doen er alleen geen fuck mee.
Zou Eline ook een kindje van God zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:47 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg niks meer over het hummen van Calimero. De redactie leest mee en leest toch de commentaren? Ze doen er alleen geen fuck mee.
Zwaar belachelijk ook, Amber weet drommels goed haar tijd uit te zitten.. die pakt geen énkele battle meer aan.. dood spel dus! oftewel áánpakken die saboterende kut vóór ze de pleitterik maakt!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:46 schreef akveor het volgende:
Net weer thuis.... goh weer extreme eating en dit maal weer een trapje erger. Hoe orgineel. Voor mij hoeft die onzin dus niet.
Daarbij goed besluit van Amber. Zij wil graag vertrekken en om dan in de laatste dagen dit nog te eten mag je wel gek zijn. Je kan wel grenzen willen verleggen voor jezelf maar dit heeft zo goed als geen meerwaarde.
Wat doe jij thuis?!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zit thuis en Huub is er ook niet.
There you go.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou Eline ook een kindje van God zijn?
God had in ieder geval een topdag.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou Eline ook een kindje van God zijn?
Dus niemand let op de bewoners? Lekker handig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:48 schreef Dementor het volgende:
Ik zit thuis en Huub is er ook niet.
There you go.
Het is ook alleen bedoelt voor een paar rukkende streamers.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De opdracht was geen eens te halen,moest binnen 2 minuten.
Wees maar blij .. dat je het gemist hebtquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb de meelwormen gemist...was wel erg veel.
Dat opbakken is wat minder
Ze blijft voor de rest en dat valt haar te prijzen. Als je d'r zat bent kan je d'r wegstemmen. Als je haar wil naaien dan probeer je haar erin te laten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zwaar belachelijk ook, Amber weet drommels goed haar tijd uit te zitten.. die pakt geen énkele battle meer aan.. dood spel dus! oftewel áánpakken die saboterende kut vóór ze de pleitterik maakt!!!
Ik ben van 27-04 tot 30-04 daar geweest (nachtje thuis geslapen en opgefrist) om vervolgens van 01-05 tot 06-05 weer te gaan werken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat doe jij thuis?!
Zijn die arme overleverds aan hun lot overgelaten?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:47 schreef beequeen het volgende:
het hummen van Calimero.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ben ik ook maar scroll wel langs allemaal foto's...
NEEEEEE IK BLIJF HIER ZITTENquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:55 schreef Dottey het volgende:
volgend duel voor eline..
vishapjes
susi![]()
goudvishappen
Jaja.. en het aldus te starten "Vorige Week Drama." Amber flipt op ZA-Ochtend.. de wegstemming is op ZA-Avond, de Hacker heeft de Polls aangepast en er vertrekken er wéér twee...quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze blijft voor de rest en dat valt haar te prijzen. Als je d'r zat bent kan je d'r wegstemmen. Als je haar wil naaien dan probeer je haar erin te laten.
Je hebt het er maar druk mee, maar het lijkt me wel heel leuk om eraan mee te werken, het lijkt me al leuk om er eens een kijkje te nemen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben van 27-04 tot 30-04 daar geweest (nachtje thuis geslapen en opgefrist) om vervolgens van 01-05 tot 06-05 weer te gaan werken.
Morgen 08-05 zit ik er weer tot 10-05 en wat mij betreft die week daarop ook weer.
Ik slaap daar gemiddeld 5 uur per nacht, deze week heb ik twee keer 36 uur doorgetrokken met maar 2 uur slaap.
Dank u wel.
lullig voor jequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn stream (via de officiële site) hapert, ondanks het verwijderen van mijn internetgeschiedenis en opnieuw opstarten.
Het beeld beperkt zich tot elkaar langzaam afwisselende (stilstaande) beelden, en het geluid valt regelmatig 1 of enkele secondes weg.
Jeroen wil wat aandacht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:51 schreef Spooky4u het volgende:
Jeroen heeft zijn momentje weer even alleen nodig.
Tuurlijk wel, maar het is niet zo dat de redactie nu op volle sterkte draait.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus niemand let op de bewoners? Lekker handig.
Jij ook een fijne avondmaar een big fail voor de redactie.
Niet vreemd opkijken als een meisje in een THE BUNKER DOT shirt op je afkomt rennenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben van 27-04 tot 30-04 daar geweest (nachtje thuis geslapen en opgefrist) om vervolgens van 01-05 tot 06-05 weer te gaan werken.
Morgen 08-05 zit ik er weer tot 10-05 en wat mij betreft die week daarop ook weer.
Ik slaap daar gemiddeld 5 uur per nacht, deze week heb ik twee keer 36 uur doorgetrokken met maar 2 uur slaap.
Dank u wel.
blijkbaar niet, alles moest op, heb je gezien wat voor een berg meelwormen dat waren, moets hij binnen 2 minuten opeten.quote:
Nee, bordje niet leegquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:59 schreef blomst het volgende:
Heeft Pimde eet opdracht gewonnen???
Ja moeders.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee, maar het lijkt me wel heel leuk om eraan mee te werken, het lijkt me al leuk om er eens een kijkje te nemen.
En ik vind dat je een prima schakel bent tussen Fok! en de Bunker![]()
*zeurende moeder modus aan* Maar denk je wel aan je studie, jongen? *zeurende moeder-modus uit*
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Dottey het volgende:
ik ga denk bij het hek slapen ...![]()
een bunker groupie zijn
heb een cap gezien, dat kan nooit lukken in twee minuten, dus de opdracht was bij voorbaat al mislukt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
blijkbaar niet, alles moest op, heb je gezien wat voor een berg meelwormen dat waren, moets hij binnen 2 minuten opeten.
Ojee ik hoor het al, ik heb mijn handen vol aan jou.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Niet vreemd opkijken als een meisje in een THE BUNKER DOT shirt op je afkomt rennen![]()
(di)
Nou mooi toch... blijkbaar erger je je aan iedereen....quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. en het aldus te starten "Vorige Week Drama." Amber flipt op ZA-Ochtend.. de wegstemming is op ZA-Avond, de Hacker heeft de Polls aangepast en er vertrekken er wéér twee...
Ik heb er, toen ze nog aan het klussen waren, al eens een kijkje genomenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Dottey het volgende:
ik ga denk bij het hek slapen ...![]()
een bunker groupie zijn
Gaby?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. wie voor de troostneuk vannacht.. maar dan voor het éggie graag!!!
[ afbeelding ]
Ik denk hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef blomst het volgende:
[..]
heb een cap gezien, dat kan nooit lukken in twee minuten, dus de opdracht was bij voorbaat al mislukt.
Willen ze daarboven geen tandpasta de bunker meer in???
wie heeft er lopen kletsen over dot haar omvangquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee ik hoor het al, ik heb mijn handen vol aan jou.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jeroen wil wat aandacht.
[ afbeelding ]
Yup.. tot de Bunker leeg is en weer aan mijn normale leven kan....quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou mooi toch... blijkbaar erger je je aan iedereen....![]()
Pics or it didn't happenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |