Ze mag niet praten dus heeft ze tape over haar mond geplakt.quote:
Ben je niet in de war met Elinequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Amber is geen Bunkerkind blijkbaar.. de vraag is wát ze daar in hemelsnaam nog doet.. Knuffelbeesies bedelen bij het gros van de Streamsukkels, en janke om tandpasta...
Je haalt er nu twee door elkaar, failquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Amber is geen Bunkerkind blijkbaar.. de vraag is wát ze daar in hemelsnaam nog doet.. Knuffelbeesies bedelen bij het gros van de Streamsukkels, en janke om tandpasta...
da's eline.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Met d'r tjiewawa op schootquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's eline.
die moet weer lekker in d'r ivoren toren gaan zitten
vind ik ook daar om zij ik ook te weinig tijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik vind het nergens op slaan dat Pim niks krijgt.Hij heeft ze tenslotte wel gegeten.
Ok, gooi jij er een polletje in met de vraag van de juiste regels? Dan ga ik even verder met het afzeiken van Calimero.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:15 schreef Marrije het volgende:
Dit begrijp ik nog wel, dat met 1 hap iets opeten en dan winnen was gewoon een foutje. Daar is niks aan natuurlijk. Dus voortaan zal het vast zo zijn dat iemand alles moet opeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |