Weer niet? Ze is 3 keer de lul en slaagt 2 keerquote:
En vergeet vooral deze niet> Ik had die opdracht gewild!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef snetje het volgende:
kan Marilien een keer haar mond houden met : ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik heb het verzonnen ik heb het verzonnen ik heb het verzonnen ik heb het verzonnen
Nou ja zeg,zou er ook niet van gediend zijn dat ik steeds vieze dingen moest eten.En dit ispas de eerste keer dat ze het niet doet.Lekker neutraal blijf jij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Dementor het volgende:
Amber doet het weer niet.
Flawless victory voor Pim....
Doet ze idd heel vaakquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef snetje het volgende:
kan Marilien een keer haar mond houden met : ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het ik heb het verzonnen ik heb het verzonnen ik heb het verzonnen ik heb het verzonnen
Ik vind het gewoon jammer omdat het voorbereiden van het duel tijd kost.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ja zeg,zou er ook niet van gediend zijn dat ik steeds vieze dingen moest eten.En dit ispas de eerste keer dat ze het niet doet.Lekker neutraal blijf jij.
Waarom die 2 minuten dan? Dat weet je toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer omdat het voorbereiden van het duel tijd kost.
Verder mag ik iedere Overlever even graag.
Dat snap ik,maar om te zeggen weer niet .quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer omdat het voorbereiden van het duel tijd kost.
Dát geloof ik niet, maar ik begrijp wel dat je dat als crew zegt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |