blijkbaar niet, alles moest op, heb je gezien wat voor een berg meelwormen dat waren, moets hij binnen 2 minuten opeten.quote:
Nee, bordje niet leegquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:59 schreef blomst het volgende:
Heeft Pimde eet opdracht gewonnen???
Ja moeders.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee, maar het lijkt me wel heel leuk om eraan mee te werken, het lijkt me al leuk om er eens een kijkje te nemen.
En ik vind dat je een prima schakel bent tussen Fok! en de Bunker![]()
*zeurende moeder modus aan* Maar denk je wel aan je studie, jongen? *zeurende moeder-modus uit*
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Dottey het volgende:
ik ga denk bij het hek slapen ...![]()
een bunker groupie zijn
heb een cap gezien, dat kan nooit lukken in twee minuten, dus de opdracht was bij voorbaat al mislukt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
blijkbaar niet, alles moest op, heb je gezien wat voor een berg meelwormen dat waren, moets hij binnen 2 minuten opeten.
Ojee ik hoor het al, ik heb mijn handen vol aan jou.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Niet vreemd opkijken als een meisje in een THE BUNKER DOT shirt op je afkomt rennen![]()
(di)
Nou mooi toch... blijkbaar erger je je aan iedereen....quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. en het aldus te starten "Vorige Week Drama." Amber flipt op ZA-Ochtend.. de wegstemming is op ZA-Avond, de Hacker heeft de Polls aangepast en er vertrekken er wéér twee...
Ik heb er, toen ze nog aan het klussen waren, al eens een kijkje genomenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Dottey het volgende:
ik ga denk bij het hek slapen ...![]()
een bunker groupie zijn
Gaby?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. wie voor de troostneuk vannacht.. maar dan voor het éggie graag!!!
[ afbeelding ]
Ik denk hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef blomst het volgende:
[..]
heb een cap gezien, dat kan nooit lukken in twee minuten, dus de opdracht was bij voorbaat al mislukt.
Willen ze daarboven geen tandpasta de bunker meer in???
wie heeft er lopen kletsen over dot haar omvangquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee ik hoor het al, ik heb mijn handen vol aan jou.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jeroen wil wat aandacht.
[ afbeelding ]
Yup.. tot de Bunker leeg is en weer aan mijn normale leven kan....quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou mooi toch... blijkbaar erger je je aan iedereen....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |