nee, duur van de opdracht is 8 uur, om 22.30 mag ze weer piepenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:22 schreef K_L het volgende:
Hoelang duurt het nog dat Eline weer mag miepen?
Dacht dat dat ook tot 8 uur was?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:22 schreef mazaru het volgende:
Hoe maak je zo'n beest dood? Vraagt Pim.
Nou, sla hem met een pan op zijn kop!
Ik heb Marianne een SMS-je gestuurdquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef Marrije het volgende:
nou, de dierenbescherming heeft al gemailed?
hehe, is biefstukje al klaar met checken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, gooi jij er een polletje in met de juiste regels? Dan ga ik even verder met het afzeiken van Calimero.![]()
Heidi is al bezig om haar hum momentjes te checken. Dit itt de redactie.
Je blijft wormen erbij gooien, maar de pan wordt niet vollerquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:24 schreef mazaru het volgende:
Dit vind ik ellendig om te zien
![]()
[ afbeelding ]
wiebelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:24 schreef Dottey het volgende:
jeroen roept.. ze zijn al dood.. maar ze wiebelen nog als gekken
Jakkes.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:24 schreef mazaru het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat is een Amber reactie. Ik ben meer zoals Marielinquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:24 schreef mazaru het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Toch zou je haar doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ze leven... niet zo lang.. waar is "Lifeguard" Ambertje nou? het martelen van meelbeesjes is NIET erg??
Jéézus.. Amber vergelijkt die meelworm met ee méns??? aggût.. en die moet onze toekomst voortzetten....
[ afbeelding ]
oooooo dan mag ze nog effiesquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, duur van de opdracht is 8 uur, om 22.30 mag ze weer piepen
rrieeeflexen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:27 schreef mazaru het volgende:
Iedereen is ineens een meelwormexpert. Jeroen zegt dat ze geen pijn hebben zoals wij die hebben. Pim zegt dat ze geen hersens hebben. Peter zegt dat het alleen reflexen zijn.
[ afbeelding ]
Ik hoop het.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef Marrije het volgende:
hehe, is biefstukje al klaar met checken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |