Klopt kwam een gil uit der plakband muiltje over die meelwormenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:34 schreef beequeen het volgende:
Om 20.33 humt Calimero weer. Redacie, letten jullie wel op?
De regie wel ja. Wist niet dat de bewoners ze ook zo hebben gezien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:37 schreef Dottey het volgende:
die merel checken ze vanaf dag 1 al ..![]()
dus ja
jawel, scheutjequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:36 schreef Dottey het volgende:
ze hebben er geen drank of zo aantoegevoegd
Dat was ook niet nodigquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb juist problemen met dat bakken.
Het is Elientje hè?quote:
Huub is een watjequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, check de site. Je kunt alleen niet kiezen voor geen mail. Huub is coulant.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is Elientje hè?![]()
Het begint al meerdere users op te vallen dat Calimero meer privileges heeft dan andere bewoners. Maar volgens de crew is dat niet het geval. Me zolen.
Toen ik vroeger een klein kindje was en nachtmerries had dat ik opgegeten werd door grote monsters (moet ik naar R&P?) was ik ook niet blij hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ook niet nodig![]()
en ongebakken schenen ze nog lekkerderder te zijn
hoelang moet je een konijntje roerbakken dan ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:37 schreef Dottey het volgende:
les... die geleerd is..
meelwormen moet je kort roerbakken![]()
minder taai
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is Elientje hè?![]()
Het begint al meerdere users op te vallen dat Calimero meer privileges heeft dan andere bewoners. Maar volgens de crew is dat niet het geval. Me zolen.
Maar jij was rauw waarschijnlijk niet te vretenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:40 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Toen ik vroeger een klein kindje was en nachtmerries had dat ik opgegeten werd door grote monsters (moet ik naar R&P?) was ik ook niet blij hoor.
En Pim gewoon voor Jan lul wormen laten eten en Eline is al twee keer afgeweestquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is Elientje hè?![]()
Echt?! Ik kijk echt veel te weinigquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is Elientje hè?![]()
NIET!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:41 schreef snetje het volgende:
[..]
hoelang moet je een konijntje roerbakken dan ?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:45 schreef Dottey het volgende:
zingt amber nou .. I am a survivor.. I am a kadaver?
Stokert, stokert....quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is Elientje hè?![]()
De opdracht was geen eens te halen,moest binnen 2 minuten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:46 schreef akveor het volgende:
Net weer thuis.... goh weer extreme eating en dit maal weer een trapje erger. Hoe orgineel. Voor mij hoeft die onzin dus niet.
Daarbij goed besluit van Amber. Zij wil graag vertrekken en om dan in de laatste dagen dit nog te eten mag je wel gek zijn. Je kan wel grenzen willen verleggen voor jezelf maar dit heeft zo goed als geen meerwaarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |