Je zou je vereerd moeten voelenquote:
Ik ging niet voor het slotje in dat topic? Ik ging voor het slotje qua opgelost, je weet wat je moet doenquote:
Of de hele school rickrollennquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef Hyman het volgende:
Wil degene met kentekennummer *insert kentekennummer decaan.* zijn of haar auto verplaatsen?
En dan snel de banden eraf sleutelen.
Win
Kan je beter eerst de banden eraf halen en dan dat omroepenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef Hyman het volgende:
Wil degene met kentekennummer *insert kentekennummer decaan.* zijn of haar auto verplaatsen?
Win
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.één punt omhoog gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar als ik één tienden hoger had gehad dan had ik een 5.5 voor wiskunde gestaan, en nu sta ik er een 5.4 voor
. Oh, en spoiler 2, geen msn, want nu lees ik af en toe nog dat in 1609 de "vrije zee" gepubliceerd werd
.
Dat zie je toch?quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
Ja.quote:
Jou noem ik tenminste nog meneer, Nijn is gewoon 'n oudje.quote:
Ah oke, sorryquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef xalo het volgende:
[..]
één punt omhoog gegaan. Maar als ik één tienden hoger had gehad dan had ik een 5.5 voor wiskunde gestaan, en nu sta ik er een 5.4 voor
. Oh, en spoiler 2, geen msn, want nu lees ik af en toe nog dat in 1609 de "vrije zee" gepubliceerd werd
.
[..]
Dat zie je toch?
Is vrij lastig hoor, zonder tools, banden van een velg afhalen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef Hyman het volgende:
Win
Ik word best wel eens meneer genoemd in de supermarktquote:
Hoor ik daar The All-American Rejects?quote:
Aah crapquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ging niet voor het slotje in dat topic? Ik ging voor het slotje qua opgelost, je weet wat je moet doen
Kan je me ook Dennis noemen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef xalo het volgende:
[..]
Jou noem ik tenminste nog meneer, Nijn is gewoon 'n oudje.
Babyquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef xalo het volgende:
[..]
Jou noem ik tenminste nog meneer, Nijn is gewoon 'n oudje.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Godsamme, had ik het nog verkeerd ook.
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Is vrij lastig hoor, zonder tools, banden van een velg afhalen.
Meneer Dennis?quote:
quote:
Meneer, mag ik u iets vragen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik word best wel eens meneer genoemd in de supermarkt
Goed dat je het even meldtquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik ga even 2 zakjes macaronimix halen.![]()
Tot zo
Ik ben nu altijd de weg kwijt in de supermarkt, elke week word wel wat verplaatst door het verbouwenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Meneer, mag ik u iets vragen?
Stel die vraag nou nog eens zonder meneer en u?
Mag ik wat vragen?
Ja hoor
Waar vind ik dit?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben nu altijd de weg kwijt in de supermarkt, elke week word wel wat verplaatst door het verbouwen
De roddel gaat dat ze op de vierdaagsefeesten komen, en als dat zo is ga ik heel hard gillen.quote:
In Nijmegen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef xalo het volgende:
[..]
De roddel gaat dat ze op de vierdaagsefeesten komen, en als dat zo is ga ik heel hard gillen.
Lijkt ook wel of onze hele assortiment gekoeld gaat worden, zoveel meters koeling staan er nuquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waar vind ik dit?
Dat ligt eraan waar u zoekt.
Oke, waar ligt het?
Daar... Nee, dat lieg ik, het is verplaatst
Ja, volgens mij zijn er nergens anders vierdaagsefeesten?quote:
Echtquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lijkt ook wel of onze hele assortiment gekoeld gaat worden, zoveel meters koeling staan er nu
Succesquote:
Goed dat je het meldtquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:50 schreef Probinski het volgende:
Zoo brief geschreven, nu even op de bus doen
Ik weet niet, wie weet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef xalo het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zijn er nergens anders vierdaagsefeesten?
Nee joh, ik fik mijn haar toch niet aan.quote:
als de winkel straks weer gevuld is lijkt het een stuk kleiner.quote:
Je zou het kunnen doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet niet, wie weet.
Maar ik ben er dan waarschijnlijk wel, Mark zijn moeder loopt de vierdaagse.
[..]
Nee joh, ik fik mijn haar toch niet aan.
Dat is zo.. denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
als de winkel straks weer gevuld is lijkt het een stuk kleiner.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:50 schreef Probinski het volgende:
Zoo brief geschreven, nu even op de bus doen
Als ze nou gewoon eerder zo'n brief hadden gestuurd....quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je nou eerder gevraagd had had het je 300 euro kunnen schelen.
Ga maar wegquote:
Zal wel niet, maar er staan zoveel koelingenquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je nou eerder gevraagd had had het je 300 euro kunnen schelen.
Uitbreiding/verandering in producten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zal wel niet, maar er staan zoveel koelingen
Denk vooral uitbreiding. We konden eerst 4 roll-ins voor melk enzo kwijt geloof ik, en nu 6 of 7.quote:
Als jij de alwetende Rauw. eerder gevraagt had.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:55 schreef Probinski het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon eerder zo'n brief hadden gestuurd....
Magoed t is niet anders
Ah okequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk vooral uitbreiding. We konden eerst 4 roll-ins voor melk enzo kwijt geloof ik, en nu 6 of 7.
En volgens mij word de koeling voor de gesneden groente ook verdubbeldquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah okeWij kunnen er 3 kwijt
Of nee 4 ook
Gast, k kreeg die brief vandaag binnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als jij de alwetende Rauw. eerder gevraagt had.
Adio amore adioquote:
Wat voor brief had je gekregen dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:59 schreef Probinski het volgende:
[..]
Gast, k kreeg die brief vandaag binnen, en nee k heb er niet aan gedacht om eerst even op Fok! om raad te vragen ipv. eerst te bellen.
Is dat zo raar?
niet raar, wel dom!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:59 schreef Probinski het volgende:
[..]
Gast, k kreeg die brief vandaag binnen, en nee k heb er niet aan gedacht om eerst even op Fok! om raad te vragen ipv. eerst te bellen.
Is dat zo raar?
RDW/justitie dat m'n brommer niet verzekerd was, maar heb em al niet meer en papieren enz kwijt dus geen bewijs enz.quote:
Ja Vladquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
niet raar, wel dom!
Je had mijn plan zelf ook kunnen bedenken he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A tout le monde
A tout les amis
Je vous aime
Je dois partir
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:03 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ja VladWie is vlad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Sukkelquote:
Hoe was de kappertquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo vergeetachtig of doe je maar alsof?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sukkel
Wie is vladje? Ik zie alleen maar Rauw. ?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo vergeetachtig of doe je maar alsof?
Lullig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef Probinski het volgende:
[..]
RDW/justitie dat m'n brommer niet verzekerd was, maar heb em al niet meer en papieren enz kwijt dus geen bewijs enz.
Lukt je dat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Pokerfaceee.
Kapsters zijn over het algemeen hier in de buurt best snaaibaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze had vandaag weer een smakeloos strak shirt aan
Hier niet. Een grote zwembandjeswinkelquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kapsters zijn over het algemeen hier in de buurt best snaaibaar
Hier de meeste ook wel, maar sommigequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kapsters zijn over het algemeen hier in de buurt best snaaibaar
Ze was mij aan het opzoekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:12 schreef ImTheBase het volgende:
xalo, waarom had jij jotcha niet opgezocht!?
Precies. Maar heb toch pics gemaaktquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:12 schreef ImTheBase het volgende:
oh ze is al pleite, nougoed.
quote:
Pak geen andere auto's he?!quote:
quote:
ik heb mn eerste reactie op parship...quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hier niet. Een grote zwembandjeswinkel
(K)nijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:20 schreef mstr het volgende:
Kusje Mstr.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:20 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Ik dans alleen in kekke discotheken en ik weet niet of ze die daar hebben
En als die dat niet doet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:22 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Daar draaien ze vast Blue van Eiffel 65
wie bluft?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En als die dat niet doet.
DAN IST EEN DIKKE KLOOTZAK DAN IST EEN DIKKE KLOOTZAK.
- reactie op bluffende jongens die opscheppen over 'n ad fundum.
Geen idee over wie jij het hebtquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En als die dat niet doet.
DAN IST EEN DIKKE KLOOTZAK DAN IST EEN DIKKE KLOOTZAK.
- reactie op bluffende jongens die opscheppen over 'n ad fundum.
Hoho, dat weet je niet. Eem kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik heb mn eerste reactie op parship...
Studente van 20 jaar![]()
1 to nothing.
Paul is cool.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:40 schreef danielgazza het volgende:
Waarom is Paul ook al in de Pub SC te vinden
Gefelciiteerd triviumquote:
Mijn weekend begint morgen om 12 uur (qua school), of om 21 uur (qua werk )quote:
Misschien ken ik d'r welquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die van zijn schoolmokkel ook inderdaad
En ben jij er al 1000 keer overheen geweestquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:00 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Misschien ken ik d'r welspanneunndddd
ze stuurt me een glimlach wat mn profiel staat r aan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat is de reactie? En zonder pics telt niet
Zou kunnen...quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En ben jij er al 1000 keer overheen geweest![]()
Glimlachquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ze stuurt me een glimlach wat mn profiel staat r aan.
Pics komen vanzelf.
Pizza polio?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:02 schreef Rauw. het volgende:
Damn, Pizza Pollo van dr Oetker is fiiiiiiijn
wat zit erop?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:02 schreef Rauw. het volgende:
Damn, Pizza Pollo van dr Oetker is fiiiiiiijn
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Weet ik, maar er zijn nog genoeg anderen.
Spinazie op pizzaquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kip, spinazie en mozzarella volgens mij
Hmmquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kip, spinazie en mozzarella volgens mij
Niet op iedere pizza zit vis.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
HmmPizza in het algemeen vind ik
, omdat ik het niet zo op tomaat, kaas en vis heb
dat zijn juist drie dingen waar ik een harde joekeloekos van krijg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bacon-ei & Boerengezondquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:06 schreef Daniane het volgende:
Omg omg omg op de terugweg van Duitsland naar Nederland had ik zoooo'n lekkere sandwiches gekocht in mofs supermarktje niet normaal echt![]()
![]()
en ze hebben blijkbaar bij Texaco die erop lijken die zijn ook
![]()
![]()
![]()
Geweldig.
Aardappel op je pizza?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:07 schreef EIKELKAAS het volgende:
pizza extremo met eikelkaas, schimmel en aardappelen is mijn persoonlijke favoriet.
Ik had in Duitsland bij de bakkerij daar Pizzastuk met Tonijn en het was echtquote:
Vind jij dit wel een stoere reactie meneer piemelbrie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:07 schreef EIKELKAAS het volgende:
pizza extremo met eikelkaas, schimmel en aardappelen is mijn persoonlijke favoriet.
Juist ja.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:07 schreef EIKELKAAS het volgende:
Volgens mij was het Boerengezond.quote:
Nee hoor, dat is deegquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat is de basis van een pizza.
Als je met jouw voorwiel voorbij zijn voorbumper bent weer terug naar rechts?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef nijnja het volgende:
IK BEN ER WEER!
Moest even voor HJ painten hoe ik inhaal als ik boos ben
Denk boerengezond, sowieso zijn die broodjes goed te kanen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef Daniane het volgende:
[..]
Volgens mij was het Boerengezond.
Met ham kaas smeerkaas tomaat ijsbergsla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kankerstoerquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vind jij dit wel een stoere reactie meneer piemelbrie?
Ik ook niet, maar Pizza Hawaii of Chicken BBQ zijn toch best lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het daarom smerig vindquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat is de basis van een pizza.
Omg ik heb er nu weer zin in...quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Denk boerengezond, sowieso zijn die broodjes goed te kanen.
Pikante kip.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Denk boerengezond, sowieso zijn die broodjes goed te kanen.
Jawel. Ik zeg er toch ook niks van.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het daarom smerig vind
MAG IK DAT EVEN ZELF UITMAKEN JA!quote:Uw gemeenschappelijke matching-resultaat
Uw matchingresultaat met ---------------is zo opvallend en veelbelovend dat u in elk geval contact zou moeten opnemen. Bij u beiden passen zowel de basisstructuur van uw persoonlijkheden als ook uw voorkeuren en gewoontes bijzonder goed bij elkaar. Als koppel zou u dan ook zeer gelukkig met elkaar zijn. Bovendien hebt u erg veel van dezelfde interesses en hobby's; en dat is echt zeer positief! U zult er veel plezier aan beleven om uw vrije tijd samen door te brengen. Kortom: u hebt samen een goede kans om een droompaar te worden!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Pizza Hawaii of Chicken BBQ zijn toch best lekker
Je loopt me zo belachelijk te makenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel. Ik zeg er toch ook niks van.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als je met jouw voorwiel voorbij zijn voorbumper bent weer terug naar rechts?
Op mn negende hebben ze dat nummer al over me geschreven.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Op mn negende hebben ze dat nummer al over me geschreven.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van die paint.
quote:
Is dat goed?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Suzanne noemt mij schattig![]()
Dank je wel
Tegen haar zeggen ze: als dat geen samenwonen/trouwen wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt zegt Parship.
hihi je zei ik zit in zn kontquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Plaatje 1, ik zit in zn kont, want hij rijdt 35 waar je 50 mag. Dan neem ik afstand, word ik groot in zijn rechter buiten spiegel en ga dr dan langs, en opeens bij plaatje 2 heb ik een uitlaat met uitlaatgassen omdat ik gas geef
Whehe.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Fantaseer maar raak, ik weet dat je t wil.
Dat komt straks pas, als ze afzicthelijk is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tegen haar zeggen ze: als dat geen samenwonen/trouwen wordt.
hihi ja.quote:
Schattig genoemd worden is altijd leuk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is dat goed?
Je bent ook schattig! Krulletjes zijn bijna altijd schattig.
Straks welquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:16 schreef Daniane het volgende:
Hebben jullie Tagged?
ik wel. en dan heb je zo'n matchsysteem ofzo, en dan komen er foto's en als je zevind klik je op Yes enzo
en allemaal allochtonen klikken op yes bij mij krijg ik weer n berichtje of ik n Match wil
Danianequote:
Maar zo haal ik niet altijd in hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar bedankt voor de uitleg want nu snap ik hem.. denk ik.
Hij is mooi.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daniane![]()
Zag u ook mijn mooie paint?
HOE GAAT MET U?
Haah vet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nu doen Vladje en ik wie de domste parship reactie krijgt
Zometeen vindt iemand 1 van jullie 2 écht leuk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nu doen Vladje en ik wie de domste parship reactie krijgt
Dan snaai ik 'r d'rbij. Zo ben ik ook wel weer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zometeen vindt iemand 1 van jullie 2 écht leuk.
Daniane vindt mijn paint mooiquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hij is mooi.
Ja goed met jou.
[..]
Haah vet.
Sterk, sterkquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan snaai ik 'r d'rbij. Zo ben ik ook wel weer.
Das een leuke bijkomstigheidquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zometeen vindt iemand 1 van jullie 2 écht leuk.
Haha oke.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daniane vindt mijn paint mooi
Met mij gaat wel
quote:
Banaanvraag:quote:
Zometeen werkenquote:
Ik zou mezelf graag eens op een podium zien caberetieren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sterk, sterk
En na het drinken laat je dr leeglopen en stop je dr opgevouwd weer in je zak?
Koning pinterman en een zee van tijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Banaanvraag:
Wat is hun leukste liedje?![]()
![]()
quote:Er zijn nog leerlingen die hun cijferlijst niet hebben ingeleverd. Morgen is absoluut de laatste kans.
Nou die avond deed je goed je bestquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zou mezelf graag eens op een podium zien caberetieren.![]()
Ja maar nooit meer nuchter en echte vrienden zijn ook welquote:
Smakelijkquote:
Alles goud.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Banaanvraag:
Wat is hun leukste liedje?![]()
![]()
quote:Je hoeft niet te gaan krat
Dure Cassis
Verbrande Liefde
Verdraaidewaarheid
Mooie dag
Slettebak
Flikker op
Die ken ik dan nietquote:
Whehe.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:25 schreef -SG- het volgende:
Echt school jonge![]()
.
Krijgen we gister een mail. Ja morgen moeten jullie je cijferlijst ondertekend mee nemen en inleveren anders mogen jullie niet op examen.
Iedereen echt zo van: Ja sure.
Net weer een mail gekregen.
[..]![]()
![]()
.
Ze zijn allemaal goud.quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal goud.
Wel lichtelijk serieus, maar dan nog, wat een hit
Smakelijkquote:
Dat viel me al op jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Zo, weer gegeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |