quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Weet ik, maar er zijn nog genoeg anderen.
Spinazie op pizzaquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kip, spinazie en mozzarella volgens mij
Hmmquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kip, spinazie en mozzarella volgens mij
Niet op iedere pizza zit vis.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
HmmPizza in het algemeen vind ik
, omdat ik het niet zo op tomaat, kaas en vis heb
dat zijn juist drie dingen waar ik een harde joekeloekos van krijg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bacon-ei & Boerengezondquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:06 schreef Daniane het volgende:
Omg omg omg op de terugweg van Duitsland naar Nederland had ik zoooo'n lekkere sandwiches gekocht in mofs supermarktje niet normaal echt![]()
![]()
en ze hebben blijkbaar bij Texaco die erop lijken die zijn ook
![]()
![]()
![]()
Geweldig.
Aardappel op je pizza?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:07 schreef EIKELKAAS het volgende:
pizza extremo met eikelkaas, schimmel en aardappelen is mijn persoonlijke favoriet.
Ik had in Duitsland bij de bakkerij daar Pizzastuk met Tonijn en het was echtquote:
Vind jij dit wel een stoere reactie meneer piemelbrie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:07 schreef EIKELKAAS het volgende:
pizza extremo met eikelkaas, schimmel en aardappelen is mijn persoonlijke favoriet.
Juist ja.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:07 schreef EIKELKAAS het volgende:
Volgens mij was het Boerengezond.quote:
Nee hoor, dat is deegquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat is de basis van een pizza.
Als je met jouw voorwiel voorbij zijn voorbumper bent weer terug naar rechts?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef nijnja het volgende:
IK BEN ER WEER!
Moest even voor HJ painten hoe ik inhaal als ik boos ben
Denk boerengezond, sowieso zijn die broodjes goed te kanen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef Daniane het volgende:
[..]
Volgens mij was het Boerengezond.
Met ham kaas smeerkaas tomaat ijsbergsla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kankerstoerquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vind jij dit wel een stoere reactie meneer piemelbrie?
Ik ook niet, maar Pizza Hawaii of Chicken BBQ zijn toch best lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het daarom smerig vindquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat is de basis van een pizza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |